2009年8月23日 星期日

再續未了緣~運動攀登


在兩年前,曾經上過一級攀登訓練班~但上完之後,放下了!今日終於去多次啦!不過除了理論上的實際技巧外(三角攀爬),我什麼也不記得!=_=!

不過上完一級攀登後,想玩容易好多,只要你上班個間在攀石場有訓練班,你幾時去黏玩都得~因為有教練在場啊!

今日就捉左天使男陪我去再玩一次~!

去到見個位教練,我唔識佢...不過走去同佢講,
Julie:「我係寶教練的學生,我來練習呀!」
教練:「呀寶,佢唔係呢個場bor!咁熱仲玩?!」
Julie:「係呀!唔玩點上二級呀!」
教練:「去睇下有冇你Size的鞋啦!」
Julie:「0我!咁教練你叫乜名呀!」
教練:「......」

於是我同我天使男就去拎鞋! 不過事隔兩年,我基本上原全唔記得點扣安全帶~只係記得八字結,而我Friend係未玩過,於是樣衰衰咁走去問位教練,不過我唔會話比佢知我唔識,我只係用我緊餘的記憶扣好,走去問佢我扣得有冇問題。

由於教練佢教緊班,我地又順便聽埋一份!不過教練一直好Cool咁冇理我。有樣好重要的野我唔記得,原來只有上過訓練班的人先可以個“保護~Belay”(其實攀登係一個人爬,但要扣著安全帶,但安全帶係連接著另一個“保護Belay”的人),按呢個原則,未上過班的唔可以做保護,而天使男唔可以做我保護,即係話,我今日冇得玩..=__=

我開始做“Belay”比天使男試玩,基本上都唔使我做,因為佢唔係爬得好高,當然我係冇話比佢知點爬(呢樣野係之前位寶教練都係咁對我地),笑完一輪之後,我開始話比佢知正確的技巧啦,重點三角!試多幾次之後,佢就休息~咁我呢~繼續冇得玩!在等的時間,位助理教練走過來吹水,結果佢成功被我騙了,幫我做“保護”,就係咁,我有得玩啦~!由於太久沒有玩過,而且我跟本都唔識用佢講緊三角攀爬法,所以爬到一半已經係我的極點~冇計,我都仲係用對手去足緊粒石,而且關鍵係我太肥啦!我對手好快已經冇力!而且我隻腳尖好似點都踩唔實個位,故此隻腳點都用唔到力!
我開始發現我應該都有學習障礙,唔知點解我點都上唔到,但望見隔離班熟手,二話不說便上到頂~仲要係最難的一道牆。

其實爬牆是一件好辛的事~可能係我用錯方法去爬,又或者正確0的講話我點都用唔到個正確方法!但我唔明隔離班勁人點可以一路用力又一路叫,乜唔係好累0架咩?

今次我都係爬第一道牆,不過最叻個次都係去到七成高,當Fall的時間凌空吊望到底,而且隻手都冇得足實個石牆,我個心真係好驚!好驚!

下次再有機會要再去多幾次,因為上二級運動攀登的必要條件係~你要成功爬上個頂兩次!

沒有留言:

張貼留言