2009年8月8日 星期六

看不見米老鼠


今天一早起身,去迪士尼出席一個有關佢地青少年活動計劃的推廣活動,上午是活動介簡,下午自由活動,費用全免,正合我意~!

今早6時半起身,7時15分出門~因為一句逾時不候。結果出到車站先至8時,還有半小時,結果周圍遊。



今日去的全部都「係」童軍領袖,由於時間尚早,一個冷清的迪士尼門口還是第一次見呢~!到了8時30分人齊入場。今日識的人都有數位,所以都唔擔冇人周圍玩。

上午我們還行中學組活動,有通識、物理、動畫等十分有趣,一開始大會人士已經提醒我們,今天我們全部都係學生。在課程中,而最吸引我的是動畫室內一個大「旋轉畫筒」,筒內有很多隻定型公仔,但當畫筒轉起時,在突然的一刻,變成了動畫,非常有趣!在物理部份,我們也用指定的物資拼出一條軌道,讓波子成功完成軌道,我們那組經多番嘗試後,最終成功了~!



呢部份講緊物理啊~!


<完成最後一部份~成功取證書>

下午自由活動與糖、bun、翠、財及兩位新朋友James & Ringo 一起行(結果一行 7 人),全程由成日唔拎圖的Bunsan帶路及建議。但唔知點解,由於兩位新朋友喜歡交換襟章,結果亦感染到糖也一同參與,最後我見佢地的襟章好靚,都加入了(當然我並不瘋狂)。由於有兩位換襟人士,結果好多時候行行下都會唔見幾個~!唉~!等!
結果我們只是去了巴斯光連、維尼熊、小飛象、唐老鴨電影、探索之旅因機件問題,未能進入、搓車;另外,還有一個濕身巡遊及跳舞巡遊及煙花。都唔係玩左好多,但如果問我入過幾多間店舖的話,我可以講原全多到數唔到。無計個個都好似為章而瘋狂。

黃昏時候,每個人也為換來的心頭好高興,我有一個金色米奇、史迪仔及高飛汽水罐、小仙子等,對我來說不算旱有,但我喜歡。但後來兩者為章瘋狂人士通知了一個消息,原來佢地換來的襟章比他們買回來的價錢便宜,即係話蝕左,但我與糖對這個消息也沒太大反應,因為「易求無價寶,難求心頭好」只要喜歡,也沒所謂!但他們想法不同,結果又來一輪散貨活動~目的係為求換回同等價錢!不單又花時間,又失去了許多美麗的襟章。

尚有時間,未有煙花睇結果我們又去多次巴斯光連,鬥高分。低分的人第一個反應原來係睇下其他人有冇低分過自已,就係咁,小翠的2000幾分比人見到了~嘻~!!

出了巴斯光連去睇煙花,我們又失散了。在煙花前席的就只有我,煻,bun,打電話比佢地才發現他們仍在原地踏步。唉~!明明頭先一齊行架!
在美麗的煙花下結束了今天活動,不過坦白講,行石屎路比行山路便累呢~!
但如果有下次,我諗唔好咁多人啦~!



最終由一入門口講起「今日要與米奇影相」的一句話,未有實現,就連米奇也沒見過呢~!

沒有留言:

張貼留言