2009年8月16日 星期日

暈舵舵的南丫島賽

今日原本有兩個活動選擇:
一)槍會邀請去玩槍,射把;
二)繼續野人定向活動。
結果人總是犯賤,有冷氣的嘆,有槍玩,十分刺激的活動我唔去,跟左班野人去有熱,又鬼咁遠的南丫島跑定向,結果我今日得DISQ.(即係話我今次冇乜賽程可言...)

最終選擇放棄了槍會班人仔後,按野人約好的時間搭11:30的船入南丫島。今次冇上次咁失威~搭錯船,十分肯定地走去搭榕樹灣,去到入閘位,見到好多人,在人群中見到會長同夫人,打尖咁走左過去,佢地話11:30已滿座,但會加班船在11:40開出。之後夫人話亞糖已經入閘,佢自已一個早到搭早船,我當時心諗應該會有Harbour或亞飯陪佢搭,但向後一望,佢兩個都係度,即係話真係亞糖一個搭船走先!

上船後,佢地三位女士(夫人,飯,Harbour)都急急腳咁找個中間位坐,話冇咁暈船浪,起初我以為佢地講笑,但當隻船行行下左搖右擺時,佢地三位又合上雙眼默不作聲,我就真係相信佢地係怕暈船浪啦!(其實我以前細細個住圍村村屋冇乜機會搭車同搭船,一有得搭我就一定嘔,但隨年月過去,周圍去,對於暈車浪/船浪呢樣野已經冇乜反應啦~當然如果要我連續坐兩次過山車,我就一定嘔)。今次的確好大浪,落到船,都好似未有腳踏實地的感覺,個頭都有0的暈。

去到碼頭終於我地與糖相遇啦~!今次我們除了自已友之外,小梅帶了兩位朋友來,但好似一直都冇介紹過佢地叫乜名。結果我地九男女就在南丫島的中心位置,有副好大空曠地的大排檔食野,佢地的食物樣樣都好似好好食,大家都唔知食乜之際,我地問左對面位的亞叔佢個碗係乜,結果按佢指示,我地都走出位睇睇有乜好食!佢地的餐牌紙貼在牆上,西式會打橫寫,到燒味類就打直寫,我好暢順咁讀比Harbour聽有乜燒味之際,夫人佢將個餐牌打橫睇,結果明明係叉燒飯,油雞飯,燒肉飯,燒鴨飯同豬頸肉飯。但夫人就睇左“叉油燒燒豬”同埋“燒雞肉鴨頸”!所以佢睇唔明乜野係“叉油燒燒豬”,笑死我!

由於間大排檔位於定向人必經位置,所以要尋人都好容易。亞B同Jason同船,但唔知點解Jason比亞B早到,而且來到又分台坐咁奇怪,就係咁我地呢班人又有故事講啦!!未去比賽前,見仲有時間,大家都行左陣街先去賽事中心。

賽事中心位於士多地方即陰間,由於天氣十分熱,個個都好似想著住件泳衣去跑咁。我之前場比賽借了頂帽比小梅,佢今日還返比我,但因為佢個朋友冇帶帽,結果我與頂帽又再一次分離啦~!
換完衫後,大家都開始準備出發,今日有帶水袋的都帶水去比賽,我都有帶,但唔係好想拎出去,但最終都聽佢地講帶水出去。
去pt.1 唔係難由大路去,不過有個成日講野的年青人,佢周圍問人你去邊個point,pt.1去pt.2先由大路去,但唔知點解行行下轉入山路上山,但其實由大路去係去到gei…咁熱上山好辛苦,好快去到山頂轉個彎,見到大路,去到pt.2附近又和糖相遇啦~!原本去到正pt2個位,我跟本見唔到個point,之後行遠少少睇,見到啦!不過要落去真係好難,我用最原始的方法,滑草落去,打完之後就用個口含實張圖,用雙手爬返上去。上返大路,都跑左少少,但又行番啦,個頭開始痛,而且個嘴唇開始乾,飲完水都好似冇乜變,去到pt.3的石位打完,有少少暈感覺,結果冇繼續上山,見到亞B調轉行,結果我又行返落大路想休一休,落到大路有樹陰,舒服左少少之際,見到亞飯,亞飯話佢唔想玩,聽完呢句之後,我回應佢,好!我都唔玩!而且我好似有少少中暑!

決定放棄之後,我們到一個路丫位有樹陰有風的地方休息了一回,中途見到唔少賽員,感覺有點不好意思~!但的確個頭越來越痛,而且個臉越來越紅!等了一回兒,我們離開啦,行返到point2的位置,頂唔順,我好似又暈暈地咁,又要坐多一陣,在這兒,我和飯遠望山上的賽員,還看到擬似愛麗B同擬似小梅的賽員。
返到賽事中心,個頭又痛臉又紅,好好休息一陣!等了一段時間,佢地返來啦!亞飯第一個落水玩,之後亞B同糖都落水玩!在更衣室換衫之際,聽到有人話有野外定向賽員在山上出事要消防員去救,換完衫後,就問大會人士八卦下啦,結果真有其事,當時由於夫人遲遲未返,我都有問Bruce會唔會係Alice,但佢話大梁在3號point見過夫人,傷者應該唔係佢,之後我地又見到直升機飛來飛去。


等左好耐都未見夫人,使唔使去尋佢呢?不過人地老公都未動身,我地都係去玩下先啦,結果唔單止亞飯,糖同亞B,仲有我,Harbour,小梅&friends都去玩水啦~!

右面兩位已經Ready啦!

玩完水之後終於見到夫人返來,原來佢頭先一直在救人啊~!我們一直聽佢講經歷,一直都不斷讚“夫人妳好叻呀!” (意外事件經過請參看夫人個blog http://hk.myblog.yahoo.com/laichi-li/article?mid=12370 )


等夫人休息完我地打算起行離開啦,係呢個時候亞B一句“Bruce你調轉衫著”,又令我們笑了一大餐,因為佢呢件“龍城定向”的衫調轉著,已經唔係第一次!
好笑的野會一浪接一浪,我地行出士多不久,亞B又有新發現啦,佢話“Bruce你條褲咁多針gei?”我們一睇,佢pat位的確有針,那一刻,夫人突然醒起個條褲係縫製中的階段,還未完成,佢於是立即將0的針拔出來,我們見到他們那麼狼狽已經笑到出眼水,一路問:「點解Bruce的pat位咁多針,但佢行行坐坐左咁耐都唔覺?」,而另一邊又問:「點解夫人又縫縫下條褲點解又唔縫埋佢,而且又要咁多支針呢?」..... 謎


我地一路行一路笑,最終去到亞婆豆腐花啦~!食完豆腐花,行返去碼頭,忽然有兩名定向人急急腳路過,佢地話趕緊6:30的船,但當時已經係6:25(而我們的位置係離開亞婆豆腐花附近),我和亞B打算早走,結果就起勢咁追(只係我,亞B好輕鬆咁跑),追追下突然醒起亞媽托我買手信,唉~!又跑返轉頭去買,結果買完之後我唔使跑,隻船走左啦!去到碼頭,碼頭個位先生叫我入閘搭船,我話我去中環wo,佢話有船呀上啦!我再疑了一回,佢話加左班船,上啦~!就係咁我上左6:40的船離開了!在船上,又遇上其他定向人,PolarBear話佢個仔係童軍,於是我諗住同佢傾下啦,點知佢個肥仔點都唔肯同我講野!!


返到屋企,個頭仲係好痛~!聽其他人講返,槍會好好玩...
P.S.
這是8月21日補加的 , 在無意中得知 , 當天的傷者, 已經離開了 ! 安息吧 !
因為生命活得有色彩 , 才會為失去色彩而可惜 .......

1 則留言:

  1. 應該是6:30pm的船
    我跑到死死吓, 才搭到6:30pm的中環船. 早知跟妳, 輕鬆地搭 加班船啦

    回覆刪除