2009年8月3日 星期一

南葵涌40周年暨澳門交流之旅

回港後第一天~繼續忙碌

昨天才回港,今天又要出動,早上是活動準備。地點係葵涌和宜合道鄧兆堅童軍中心。由元朗去葵涌理性上點都冇去港島區咁遠,但唔知點解,由屋企去要成粒鐘...

愛拼才會嬴

上午是攤位準備,第八旅童軍團、海童軍團、深資童軍團、275旅團及新界1174都要準備一個攤位。今次童軍團負責「愛拼才會嬴」,故名思意即係拼圖遊戲。童軍團有位成員我永遠都唔明佢諗乜,佢居然將個A3 size拼圖平均分為45份,仲要有好多份係相同顏色的~你叫人點砌!我見佢個拼圖第一個反應係「你幫我用1分鐘砌好佢」結果在其他成員的協助之下,最終要4分幾鐘才砌完。(攤位每位參加者限時係30秒)。結果佢副拼圖被我下令收藏,直至有真正挑戰者。

自己玩自己

攤位活動在下午開始,但由於早前流感盛行關係,取消了公開邀請其他外界人士出席,所以今次玩的都係自己班幼童軍(自己人玩自己人!)今日天氣十分熱,著住套制服簡直熱到不得了,隔壁旅團位領袖講講下,我先知道原來澳門交流兩日全程都要穿制服,Oh! My God! 我現家穿緊個套都係帶埋去好(今晚要洗啦),免得到時另一套著到嗅。至於我地個拼圖遊戲,最終深資成員(年青人)在眾人協助下完成了終極版。有位幼童軍好得意,原來佢每次來都會記住自已失敗的次數,佢每次來都會話比人知佢第幾次失敗。由於天氣炎熱,活動最終提早收場。

雖然攤位提早,但黃昏的典禮仍然繼續,又係一輪頒獎儀式。在8時正,活動最終結束了。


第二天~第二次甩鞋底

今天一早去到港澳碼頭,由於時間尚早,由元朗去上環只須30分鐘,講你都唔信。由於今次童軍團得我一個去,唔使理自已班仔。今次除了自己旅團外,還有昨天的九龍275及新界1174,除此之外還有一些高層人士相熟的人士(總之係滕瓜關係),我今次係貨櫃碼頭隊副領隊,但去到認人先知領隊不出席,即係話我要點人。認認0下人突然發覺自已對童軍鞋右腳後爭有點空空,坐底先發現鞋底突然離底...當時還不算嚴重,但之後就...講起甩鞋底,今次是第二次,第一次係上年中秋前夕上鳳凰山時右底甩了,在下山時左面又甩埋,對鞋結果同期報銷...或許大家也沒想過我是如何上山又如何落下…

去到澳門,知道第一站是去澳門童軍中心,於是第一時間找了位接待的澳門童軍問,但好可惜,原來澳門童軍中心係冇童軍鞋賣的,要買要到市集。我就在這一行一停的步伐下瘀爆極了。

童軍是是可信的~ ^^

去到大三巴,在拍攝完團體相之後,大家開始四出購物特遊覽啦~而我就急去買鞋。澳門童軍Melilu帶路,行行下才發現後面仲有多兩名澳門童軍,4位帶隊童軍有3位跟左我走,結果我們一行4人去買鞋啦!

穿新鞋人都醒0的,結果與他人再周圍行下。在行街期間,曾經有3次不同的遊客向我們問路,我相信第1位是香港人~因為佢問我。第2位應該係澳門人。而第3位是國內人士,佢用普通話問我地,3位澳門童軍都唔明佢講乜,因為佢0的普通話唔係好好聽。但唔知點解,我居然聽明佢講乜,仲可以話比佢知點去~無計,之前去完廣西乜都聽得明啦~而且我們剛剛由超級市場出來,我點都可以話到比佢知超市點去的。看來穿著童軍真的給人可靠的形象啊~!

景點?

去完大三巴,先去吃午飯,我與眾多位澳門童軍一圍,在飯席對於他們的專章及考核制度已經原全了解。其後過了對面望一望金蓮花,由於天氣炎熱,大家也沒心情似的。之後去的地方居然係~有百多年歷史的街市及一所不知名的廟宇。唉~由於車上有些老人家,結果高層話返酒店啦~什麼漁人碼頭?觀音像?媽閣廟呢 ?
去到酒店,由於太早來到,結果眾人在大堂等了很久才可上房。

無理…

今次因為個交流團以超值費用供成員參與,結果去到酒店我們要 4人同房~房間一早己分配,我是與一名女領袖及兩位海童軍一間房。入到房間,見到兩張單人床,天啊~雖有驚訝,但也要接受。但位女領袖(簡稱M姐) , 第一句就話:「0下,點訓,我的身形兩個人點訓一張床。」當時我已經回應一句:「大家都係咁,將就下啦~!」佢冇出聲,由於我知道某房間的人士晚上會出去玩,於是我請兩位海童軍去他們的房間取他們不用的被子來,位M姐又出聲啦,「佢地唔返來訓,不如我們兩位領袖用埋佢地房或者兩位海童軍去佢地房,如果唔係今晚點訓。」我當然沒有理佢講野,海童軍取了有用的東西來之後,有位海童軍建議拆床,結果我地合力將一張二層床“玉”的床分兩份,好快二人床變四人床啦~!但問題又來啦,床“玉”一面軟,另一面硬,位M姐第一時間見我地搬完,就即刻講我要訓軟床!好!雖有點不公平,但敬老。


在晚飯中,各旅團均有表演,但由於場地太細,澳門童軍話表演唔到預先節目,結果得位最年青的東少被人出賣了。




晚上自由活動,有新豪天地有龍滕表演老少咸而。好彩有位澳門童軍領袖有車,結果有順風車去,當時我已經感激萬分,M姐又講野啦!佢對人講我地一場來到熱情招待是應該的,佢句句話都講到理所當然,真的有點連自己人也感到無理。




第三天~悶


今早起身之後的活動可以話有,亦可以話冇,只在酒店附近周圍走,有四面佛,同埋手信街,又冇左寄明信片的地方啦~!
之後我們搭二點船回港。因為回來時正好天鵝在港,在澳門海上仍風平浪靜,但去到香港海面浪濤洶湧,有人在船上站著但仍跳跳下!

幸好明天還是放假,可以休息休息~!

沒有留言:

張貼留言