2009年8月9日 星期日

食食跑跑食食~深圳賽

昨天去完迪士尼,開始有點累了....今天幸好到11:15才出發離開屋企。今日去深圳跑定向, 有點特別, 因為今日跑越野 , 微型 及 百米的公園定向賽。今次去深圳冇跟大隊(會長同夫人) , 因為佢地打算先由皇崗集合再去食街 , 之後再返筆架山公園,我諗跑場比賽,唔使去咁鬼遠食呀,於是我約了文太同怪傑12:00皇崗集合,上樓上食野,樓上間餐廳唔錯呀~有中式,有西式,我地有冷氣嘆,有電視睇,幾好呀!12:30已經食完野,見有時間吹多陣水,聽文太講起佢個仔,好好笑!之後聽返佢地講,我絕對冇後悔我唔跟佢地去的決定。

去到比賽場地,有個好大的草地,感覺好舒服,但好多蚊,痕死我啦~!幸好有部份家長有蚊怕水,有止痕膏...當時我心想“始終都係媽媽好!”今次係我第一次玩微型定向,起初我以為可以打曬佢,實冇死啦!原來大會話唔得,打錯左仲要返終點前在眾目葵葵之下跑罰圈~!
由於好多人都未試過咁樣玩,所以都安排左呢部份的負責人B佬負責講解玩法~!我當然好留心咁聽佢講啦!起初B佬負責用廣東話,而有隔離位就用普通話,但由於唔能翻譯原意,最終B佬用佢廣東話版普通話同大家介紹啦!

眼見佢地一個接一個出發,我都好心急tim!
等的時間,我通常會望實同組的賽員一開始會跑去邊,哈~!望完有用,望到地圖的起點之後,就一支箭跑走啦!個場地由於在公園,所以唔係太難,跑到pt.2附近準備入point時,見到好多賽員Bruce同大梁由草叢衝出來啦,之後見到夫人同文太,見唔係差好遠,打完point已經急速起去追佢地啦,結果pt. 3 去pt. 4 中途追到夫人啦,仲比佢影埋相~Yeah!過了夫人,自已繼續跑,因為夫人見我跑,所以都帶動左佢有意志跑,一路我都知佢應該離我不太遠lor !
打完pt.6我好想由湖的霸位去,但再行前少少睇,好以過唔到,何況我唔識游水,一失足成…..所以返轉頭,比我遠遠望見夫人打完pt.6 , 由pt.6 去pt.7唔由水霸去,就要返轉頭兜大圈,因為中間條穚地圖顯示係封~即唔比賽員過(返到終點睇其他組別先知,原來只有我條course係封)由於當時我以為其他組別都係咁,但又見到有唔少賽員犯規,由橋過,我只好一邊跑,一邊咀咒那班犯規的人。
由pt6去 pt7其他人原來大部份都由紫色路線去 , 本身去到湖角位 , 但好似過唔到 , 結果由紅線走(其實我唔知點解唔由白林去~白痴仔)

我知夫人應該過左我,但我又相信我如無意外,一定追到佢,但跑了一回都唔見佢,我就諗以佢份人應該“過橋”啦!(結果真係)打完pt.7去pt.8原來pt.8係微型定向,由於第一次,我都好小心,最終簡定走人,簡完都有少少唔對路,不過都簡左,算啦!去到pt.9我已經冇氣啦!而且後面有好多人追到我(我想只有我一個傻瓜冇由水霸過去,兜大圈花了不少時間)。去到pt.12又有一個微型定向點,呢個唔難,一路行一路打,走人。


玩完越野部份,轉圖玩百米,唔知點解,個指南針成日都好似歪了少少,不過唔緊要,因為基本上成個場的point都有,行歪了,望返行錯個個係邊就知去邊,但唔知係賽會玩野,定賽員玩野,我有個point先去38再去42但去到38未望到個punch但樹幹上的膠紙寫了42,結果我以為自已去錯,由呢個疑似42再打bearing去38,但點找也找不到,去去下,又比我發現另一個42的point,好奇怪,還未來得及思考點解之際,忽然聽到蔡琪大叫原來38在這兒。我一聽就過左去,點知個個38的位比人用42的膠紙貼在樹幹上,賽員要發現個打咭器才知道是38,結果有人做好心撕了那張膠紙下來。百米除了這個位,其他唔係大問題。

打完百米,先去做第一次下載成績,睇下使唔使跑罰圈,跑到差不多終點,先發現唔止我一個望,B佬佢又望,結果Yeah唔使跑罰圈,而且在耳邊還聽到B佬大聲叫“呢個(Julie)有排威!呢個有排威!”我其實都係一個沉默寡言的人,點會咁認叻呢~!^^


跑完之後,返到去問夫人,結果冇錯~佢真係用橋過!夫人除了比我話之外,原來文太都話佢冇體育精神!

跑完之後,一大班人去食自助餐,本身Bruce話冇人去,但要人有幾難!就係咁,我們一大班人就食得好開心!原來餐飯要成150人仔,我一向去廣州跑比賽,我都係帶$300人仔,但去深圳唔係好遠,車錢唔多,所以以為帶$200去已經夠,點知唔夠錢食自助餐,當我仲諗緊問邊個借比我之際,有位人兄話佢有成$700人仔 ~ >__< 車! (我心諗帶成七百幾蚊上深圳只係玩定向~講都冇人信啦!)

當晚有唔少野食,但好可惜我眼闊肚窄,食唔到好多野就投降啦!
~ ~ ~ ~ ~

食飽之後,因為地點近羅湖,結果大家都由羅湖走。我已經成3,4年冇由羅湖返香港啦!好多人!而且唔方便返屋企。在途中問返幾位定向人先知原來佢地和我一樣由皇崗走會快0的,唉~!早知我地由呢度搭的士去皇崗啦~!

咁的型式比賽,我信相暫時香港係唔會有~!最慘冇的原因唔係因為冇人做,而係唔比咁樣做,所以冇去跑的朋友仔,你地又要等啦~!

3 則留言:

  1. 我今日銀包有成千蚊人仔添呀...
    clive

    回覆刪除
  2. 咁大聲話比人知帶咁多,唔伏你至奇啦~!

    回覆刪除
  3. 好似好好玩, 睇完好似自己有份去咁^_^

    回覆刪除