2009年6月28日 星期日

一場熱到爆,又淋到傻,比雷嚇到死的廣州賽

由於之前兩日都落大雨,都擔心會變泥鴨,但結果今日出門居然天公做美~!今日北上人唔多,因為好多人都去左迪士尼跑歡樂跑,而且下午有OAHK AGM,原本深圳大學都有10個去,但最終全部上曬北京,我擔心得小貓三四隻會冇大會交通,結果就在教練研討會捉左幾位教練去,就係咁,我們一行10人就有車去啦~!

去到皇崗,等了很久也不見邱鍾華,以為佢唔到,幸好係遲到~!由於B佬與租車公司與司機溝通出現問題,我們就在皇崗呆等了成個鐘才出發!

最後車終於到,佢架16人車與香港的16座小巴係唔同的,我都係第一次見!

去到大夫山森木公園已經10時50分!按過往經驗大會11點就會有賽員出發,放低行李看看份賽員出發時間表才知道-天啊!我的出發時間係11時02分,即係話我要立即走啦!由於賽事中心似個公園,加上時間趕急關係,我沒有換OL衫及護脛,穿起小黑牌定向褲,飲啖水便出發,就係咁惡夢開始啦!
出發時天氣熱到死,加上沒有做熱身,串步難跑,P.1點是在大路轉入林,見到個林已經後悔沒有護脛,按地圖顯示,我在第二條小徑入去會好0的,好!數啦! 第一條,第二條,依有問題啦~原來地圖圖功差,有石屎的路與山上小徑的圖例係一樣,無留意好容易睇錯,但點都好都找到P.1了,再去P.2打bearing過去,但只見到 57號,但我要51號,仲以為佢放錯,再由大路入多次,再找,見到了!但隻手被有刺植物界傷了~很痛啊!

P.2 去P.3 可以由林上去,但我呢副身勢,點入林呀,結果都選擇由大路上去,一路行,身上的汗就已經流到落地,條樓梯係用石做,凹凸不平加上有好多青苔,兩邊又冇扶手,穿OL鞋行的時候,突然間會有滑一滑的感覺,嚇死!當時我諗如果中途跌倒一定滑到落底~痛死!P.3在頂位路邊唔難見,但唔知點解有好多中學生會在早一個山咀周圍找?

P.3去 P.4係先落而後上,由於係樓梯,所以都好小心!P.5係圍牆角,所以唔難找,但起初我在落樓梯時過左龍,之後才找回P.5.P.6我起初行錯的,因為落到草原,好以唔識分東南西北咁,之後見到好多人走左去某一邊,而我遠望那邊亦見到岩壁,結果找到了!

P.6去P.7:係張圖累死人,離開P.6向公路方向,實際會見到間石屎屋,但望地圖呢,唔見!死啦,唔通又定向位,不過指南針又冇錯,到底點呢!最終我都係行了過去,去到分叉位再望張圖,發現在公路邊有個方形一點,這點比三角形的石圖例還小,天啊~!難道建築物真的那麼細?

P.6去P.7:又開始上山,但在中途會打P.7,沿路上都有向左望,但唔見P.7,一路上之後發現等高線密了,應該行過,落少少再望,在岩壁對面有條小橋,過了小穚打完P.7啦!

打完P.7再繼續上山打P.8,突然間落起大雨,係好大好大!由於太突然,我潛意識地在樹下停了一回,雨依然很大呢,但看到周圍仲有賽員上山,我也繼續了~!P.8是在山頂位置,我未去到之際,個天又突然打雷,仲係不斷打不斷打~!站在山頂位置真係好驚~!打完P.8我沒有繼續了(因為我怕死),我由P.8旁的小徑急急落,落山時都有點怕,因為諗起份保險唔知有冇包括雷,周圍都係好高的大樹!落山時見到有兩位拿著雨傘的途人,我請他們載我一程,結果我就在他們的雨傘下去到一個有涼亭的地方,留下來了!
在亭內,我大約留了15分鐘,因為出面依然好大雨,而且亦打緊雷,突然間我又醒起自己的背包應該會濕透,糟了~!(因為我只蓋了raincover便匆匆離開),見雨小了一點,我便在打雷的情況下由大路回賽事中心,但路真得很遠,周圍又冇建築物,我個心都又驚又怕,行了很久,最終回到賽事中心!
回到之後,我們的物資也有部份濕了,而心情什麼也沒有了,等了其他人回來,我便到洗手間換衫,換完衫後,吃點東西,拿著雨傘再去找回我未到的控制點~因為還有張奪分圖玩~!

今次未能完成賽事,但亦沒有失樂的感覺,或許是安全至上吧~但其他人也繼續完成賽程,邱鍾華還責怪我反正是回程,為什麼不打埋餘下的控制點! =_=

劉志泉與張鏡佳也是被我叫埋去的,希望他們沒有責怪我那次邀請吧,至少佢兩位也完成賽事!

在等候的時間,CATI定向服專人把招先生的定向衫送來,我打開一看啊很美啊,是紫色與藍色的配搭,而且是世上獨一無二的,價錢只是人仔一百三十五元,超值!於是我也對負責人說訂造一套,設計及顏色自選,就係咁,我應該在不久的日子會有一套獨一無二的定向服啦!

乘車回程時,天氣已經轉晴,而且還有太陽,但不知是誰黑仔,一返到皇崗一落車又落起大雨,我諗個天真係唔喜歡我了~!

沒有留言:

張貼留言