2009年6月14日 星期日

天氣難測,人比天更難測

今個星期的天氣變幻莫測,早上好好天的時候天文台可以話黃雨,在晴朗的上人過後又可以係雷雨密佈的下午,唉~!總之一句天氣難測~!

今個星期六日有三場比賽,一場星期六的深圳賽,星期日上午有元朗區長跑,下午亦有場屬會定向賽.結果為左保留星期日的實力,又唔想星期六淋一日雨先去跑星期日的比賽,w結果我只選擇了星期日的二項活動.按天文台的預告,星期六日都係有雷雨.

基本上我一心以為星期六會下大雨,但係結果天晴,太陽好好~!深圳比賽班人回報話跑公園,曬死~!唉~難得好天,就唔好話陽曬啦.聽返之後,都有點後悔冇去~!星期六一直好天氣,所以我都估計星期日也可持續,但昨晚深夜時分來了一段可怕的雷雨,心想明天都有可能不妙,結果起身時候,又放晴,仲聽到好多的蟬叫!

出門口前知道有雷,但個天咁好,下午應該都有得跑,今日早午好熱,開跑15分鐘之後已經想死,我都唔明大會,30幾度都攪活動,結果好似有人不適送院!跑完後,入左運動場沖涼,舒服曬~!十一點半收到東南電話,話有順風車,但佢話現時仲掛緊雷,好有機會取消,之後又收到Bruce電話,話大會也樂觀下人場比賽可以,但可惜最終也大因雷暴警告而要延期至下星期六下午.失望~!但今天整天天放晴呢~!

結果去左睇戲,但後座冇位,要個傻瓜坐前兩行=___=.朱利亞羅拔絲,我第一次認識她是在N年前的My best friend’ wedding.估唔到到現在她依然十分吸引.

回家時在車上看到一段新聞-“某書院遷校某村民不滿”───村民在訪問中表示『他們反對,因為政府沒有在此為他們提供學校!他們也關心班學生,但反對在他們的地方上收容他們』,史上最差勁的藉口吧!是什麼意思呢?大家心照啦~!最後看到村民與學生還來個擁抱,當然做戲做全套又真的沒錯!

那麼班村民對空置的地方有何建議呢~?結果最多人回應的是『起旅舍好~可以振興旅遊業!』 

如果明天要與班學生分享這段新聞時,我只可以對他們說『千萬不要做錯事,即使知錯能改,但機會係唔會人人有,而且唔會時時有!』

沒有留言:

張貼留言