2009年6月3日 星期三

突然的幸運

昨晚完了一個只有四位家長出席的講座後,我都唔知道佢地到底所謂的堅持會係點.堅持來者不拒,堅持有殺錯冇放過,堅持去讓學生一次又一次的犯錯,堅持去對EDB讓步....堅持太多,或許會無到無鈴兩可.....

今日收到紙要做周年面談,大致上我個位係新設,冇得同人比較,只講效率的話唔錯,但談起自已的遺憾,總有一點:至今還有一名我負責的學生還未開口與我說過一句話,即使連一個積極的表態也沒有.....或許是我太可怕啦~!

夜晚走左去練跑,仲以為個天唔鐘意我,點知去到又冇落雨,真好彩~!

原本我是逢星期四才跑呢,但因為個場由明天開始封場保養,結果還是再去一趟,去到拎匙的時候,職員告訴我明天還可以繼續跑,因為佢地局部封,所以我們也可以一直用,聽了之後,之前還愁要移地點,結果唔使啦~!真幸運啊~!幸好今晚有去,否則都唔知道.

好想改變自己的跑姿,因為我的方法是好容易累的,睇了班田徑人士的姿態,開始改進中....講起練跑,基本上唔係我發起的,話說發起人想找人陪跑,結果好心的我答應了,但好奇怪,第一次我們也準時跑,第二次位發起人話唔記得帶褲返屋企取,結果最後半個鐘才到,第三次發起人的媽媽身體不適,沒有到,第四次發起人話自已唔舒服,又沒有到,第五次發起人話自己病未清,也不來,明晚是第六次,唔知又會唔會.......我相信巧合呢樣野,但太多的巧合的話就可能會係有預期的了!!

好快到20號,到時重新開個網誌blog唔再用facebook呢個先~!

沒有留言:

張貼留言