2009年5月31日 星期日

8SKC 原野烹飪



今日係原野烹飪,一早收到亞Sir短訊話唔舒服,但有7個 Venture到!好!今日童軍原野烹飪VS Venture hea BBQ..


同平時一樣,活動前一日,個晚一定收到唔少電話,再三叮囑下,原來結果都係一樣!

約佢地八點半,當然,習慣遲到的一定會遲到,在等人的期間,有位啄木鳥仔走過來向我投訴Miss,某某冇帶摺刀,佢係我地個隊負責帶摺刀的!話畢,基本上摺刀係童軍的一個必要的工具,一人要有一把!結果成隊啄木鳥比我炳.接著開始要解決問題,我問某某你昨晚發現唔見左,點解唔叫其他人幫手帶?佢笑了一下.接著我又問你們一隊沒有用具,那今天怎辦?他們沒有回應.我再問,你們現時可否想想有冇人幫到你們?使唔使問人借?佢地反問我,可以問邊過.佢地都冇問我借,所以我唔主動借比佢地.結果我叫佢地致電問下班Venture,有冇可以帶上山借,聽完佢地又問我可以問邊個Venture ….花了一段時間,最終叫左隔海鷗借左一把比佢地用!


去到目的地,比左場地資料,時間資料,注意事項後,開始比賽~!


海鷗已經開始工作!啄木鳥仔見隔離拾樹枝,又走去拾!其餘兩人開始想處理個蛋糕粉.30分鐘後形勢冇變,忍唔著走過去問,你們做緊什麼?食物呢?用具呢?起爐個個呢?......提點了一回後(希望記得啦),再始做野啦~!

起爐的真的好人,自己個爐都未得,就已經將粒炭精比左海鷗!幫左一輪後,個爐終於起火啦~!這邊廂幫緊起火,那邊廂又話開唔到椰青,接著就係幫佢地洗雞,切雞,叉雞,切魚,燒魚.........!我冇氣啦!幸好,有班Venture係度,否則我會激死!每一樣野都由頭教過,但最終都唔係由佢地做,我嬲係因為佢地係原全唔會思考,只係會叫人幫手~!例如:燒燒下魚枝竹燒斷,佢地就會大叫,Miss點算~!我當然會答佢,咁你地想點?佢地話唔知,我就會好惡咁同佢地講,咪用過另一枝竹lor!佢地又接著問,咁現家條魚點呀?點樣可以拎0的食物出來呀?Miss條魚熟未呀?#%$@……………….做到中段,突然有人話Miss 我放棄啦!我的即時回應係”我都未放棄你,你做乜放棄?”有時我真的唔明白佢地諗乜!


最終所有食物都完成啦!兩隊所有食物都係成功的,有菠蘿飯,椰青飯,有燒魚,有燒雞,有洋蔥蛋,有朱古力蛋糕….其實活動前,都教過一次,提了無數次,但一樣都係犯,就好似洋娃蔥蛋,兩隊都好自然咁拆掉所有洋蔥皮~!

基本上,今日由起爐到製作再到將食物移上“木台”,我都唔係好介意幫手,最介意係---佢地全原唔思考咁答你“我唔知!”...所以我發誓,三年內我唔搞原野烹飪,否則我班童軍仔會比雷.... 當然由其他人搞同佢地自己搞另計啦~!或許一定係我有問題,一定係~!好!八月個Camp一定要佢地用腦~!

唔知幾時,幫佢地開竹的時候,弄傷手指,到依家都好似仲出血...打左出來後,又好似冇乜點激氣la wo ~ ! 發誓又好似毒左0的~!

1 則留言: