2009年5月24日 星期日

在大大大雨中的小洲村廣州賽




一早雨已經下不停,但已經報名,賽會有冇話取消,加上我已經病入膏肓,冇得救,所以都照樣北上比賽。今次是廣州春季聯賽第三場,基本上我三場都有跑!由於今次係成市短途賽,故此,背囊內沒有OL鞋,亦沒有OL衫,只有兩件T-shirt及一條短褲,背囊十分輕鬆!懶得就懶的我連涼鞋都唔帶多對,結果出事啦!




本身以為咁的天氣,北上的人唔多,但結果九成九報名的都有到,四十幾名定向人北上啦~!其實在我心目中,定向人都一向準時(無計比賽係要準時),但八點集合,等到開車時間仲未見B佬就知仲等緊人,車上已經聽到有人埋怨唔準時啦(我都有埋怨),最後見到要出現的人啦~點知一睇,我即時講左句:「吓!又係佢地呀?」呢兩位人士一般定向向唔係咁識,所以冇乜反應,但我記得佢地就係第一場廣州賽中要等左好久至返來的一pair,唔知今次又點呢??去到有人話我知個位男士仲被安排最後才出發,我都心知不妙,幸好與我有同樣想法的人好醒,一直叫位男士1小時內要回來啊!




在車上有的休息,有的談天說地,好似小學生去旅行咁,成車人基本上見慣見熟,但又唔係全部識曬,感覺好得意!無意中仲比我聽到後座有人講自已的儲蓄方法,我聽到的時候都好想回應一句,我都有每日入錢落錢箱的習慣,最後用入面的錢去做/買我想要的野~!當然我唔會打破佢,最多用個鎖鎖死,條匙比左亞媽~一年比番我開一次!




賽事中心好似話交通方便,但係我地自已包車去的就迷左一陣,其實已經到左個地方附近,但係點都好似兜唔到去咁,幸好最終都到左啦~!因為天雨的關係,賽事中心在天橋底,我們就好似活在室內間,好安心放底行李等比賽.




今日我有帶帽,如果唔係帶眼鏡+落雨就淒涼啦~!起跑後再看張圖,好難看,找了一回才看到起點,再望多眼才發現pt 1 ,看看距離3.1,控制點數目26,問你死未!pt 1 去 pt2 我迷了一回,冇計好似未習慣張圖,而且周圍都係路,好驚!結果 pt1 去pt2我用左成5分鐘,死未! Pt 2 至pt4 開始順啦!去pt5,我用橋的等徵入村找,但找不到,周圍望也沒有,再走出大路定位,發現冇錯,於是再入多次,但都找不到,向前望遠少少發現有point雖知不是,但都望一望,結果比我發現它是pt 6,再比較地圖,知道pt5在那.結果我又用多了6分鐘,之後一直都開始返來啦!冇乜點錯!但聽到周圍的村民說話,“咁大雨都跑,唔怕淋病”;“你睇下個靚女跑到濕曬都跑wo!”;”佢地咁大雨都跑,都唔知為乜?“等......其實我聽到時,我都有諗,到底為乜!去到pt19開始有個星形定向,我仲記得打完pt25的時候,比我遇到B佬,我仲開心咁叫佢快0的返去啦(因為我打多個就完啦),點知佢回應我,我一早跑完,而家玩奪分!唔知是否我興奮過龍,由pt25 去pt26簡了入村的小路去,唔由沿水大路去,點知又出事,我都唔記得自已有冇數街口,最後死死地氣出大路由終點方向打回pt26才回終點!結果這個pt我花了4分鐘,作死!




返到去,唔係好多人,都估佢地出曬去玩埋奪分,我都用毛巾抹抹頭手,飲啖保礦力,就打算跑埋奪分先,其間見到飯與Jeo回來,便等埋佢地一齊出發!踓然越野式我唔係好記得路線,但奪分式睇返point就知點去,我的路線係32(1)-33(2)-59(3)-63(2)-64(3)-56(5)-65(3)-54(2)-52(5)-53(2)-57(5)-46(3)-47(2)-49(3)-48(3)-42(5)-37(2)-36(1) 時間係30.31,分數54;但多了31秒,應讓減5分,其實奪分式時都做了白痴仔,因為我有條橋過錯了,其實那橋在越野式時也沒進過,我都懷疑過,但也過了去!當發現回頭時,比我遠遠見到飯,跑出去想叫她時,她已消失了!當正常返之後都唔算太認真,因為佢唔計分,而且仲大雨過之前!!




賽事結束後,去換衫,衫同褲加埋可以拎到至少1公升水,由上到下,內到外都濕曬.換完衫後,我們去了一間食店午膳,問了兩圍定向人的菜後,才決定我們那圍的菜,好在有其他人加入飯局,所以才清了所有送菜,他們的菜好好味,我們也吃得很飽,埋單時仲驚人,只是每人20元人仔,抵到爛!




回程時,我與飯對成績,佢用了45分鐘,我用了55分鐘,佢吃驚地問我為什麼,我告訴她我錯的地方,再與她對每point時間時,3個錯point加埋真的有10分鐘,唉~!短途賽,錯一已死,何況我唔止!成績最快是堔圳大學,佢用28分鐘完成,佢2圈等於我1圈,你話有冇面!=____=




在車上聽到JW講佢地在奪分式時順道遊覽,冇計這裡真的有水鄉感覺,周圍四面環水,仲有很多橋!JW佢地看到清代古井和蠔屋,但我在比賽時真的沒留意呢~!




今次跑完很滿足,而且這裡亦很好玩,有機會可以再來!其實落雨又有乜野好怕wo ~!




Cheers,




Julie ^_____^




下面是转帖于CATI定向越野俱乐部论坛-定向天地




5月24号小洲村定向赛事5月24日天气沉沉,阴雨绵绵,但是我们的定向爱好者热情不减,如此恶劣的天气更加体现他们对定向越野的疯狂、发烧程度,真系好high啊!风雨不改的定向越野约定在绿树成荫、花果成串的小洲村,那有现代化的住宅楼,祠堂、庙宇、小拱桥之古迹也不少,吸引了一批批的中外游客参观游览。这对我们的运动员都是一次不错的游览啦!11点左右,比赛就要开始,运动员纷纷在赛事中心附近做起热身运动,这样的天气又这么长的赛程真的是一次不小的考验啊!小洲村挺大,楼房林立,小街小巷纵横交错,我们的点标就挂在角落里,某家的窗户边,又或者小巷尽头,要找到它真的不太容易啊!又下着雨,更添几分难度,但俗语有言有挑战先有动力!确实!我们的运动员都好有激情噢!比赛中,无论大的小的,老的幼的就这样淋着雨,读图、找点、打点,好佩服啊!小小年纪在读图找点的汗水中还要一路淋着雨,这肯定成为她们难忘的一次经历!更让人肃然起敬的是一批几十岁的参赛选手,经历过无数人生风雨的他们,今次比赛可能只是小菜一碟,但对他们的身体真的是一次大考验。雨中奔跑,年老心不老啊!!!让我们为他们致敬!真的好佩服我们的参赛选手,他们热爱热衷定向,对定向乐此不彼。因为有他们定向才如此精彩,有他们就有定向更加光明的未来!




下面我们一起来目睹我们精彩的比赛:


[分享]5.24小洲村-雨中的旋律-http://orienteer.ing.blog.163.com/album/#p1




沒有留言:

張貼留言