2009年5月10日 星期日

城市定向2009 - 龍城攻略



今日天氣相當好,一早知父母今天唔得閒比我地陪,所以好放心咁一早出門口.地點係馬頭圍遊樂場,基本上對於我呢類新界人來說,這裡應該是我第一次到啦-失禮失禮!去到之後,首先當然領取T-Shirt同號碼布先啦,我見到排我前面0個個人同大會講佢組員未到齊,結果我只見大會比左成組的衫佢之外,就只係剔左佢的名,到我領的時候,大會工作人員又問我,到齊人未,我立即回應-人齊(其實得我一個),見佢三個人名都剔齊,兼比埋大會衫我,就好安心咁走啦!

拎完衫去食早餐,原本會長發出留言叫我地早0的去,但佢倆個就遲到,當時離遠見到夫人時,佢同亞糖在電話中的一段對話,都好好笑!(話時話,今次係我第一次用這個YAOC屬會名義跑,而且成班會員我都係第一次見到咁多個人仔)

食飽,換埋衫再去到大會場地,見到好多好多熟悉的面孔-定向人.或許今次是母親節,而且當天仲有龍舟/A.S.等比賽,所以總覺得參加人數並不是太多。

城市定向與野外定向唔同,由於地區大,所以大會比搭車,但當然要付出等車時間同車費啦~!我今日只係帶左張八達通同指南針,水都冇,因為跑到口渴,可以用八達通到便利店買水食呢~!但結果個指南針當然冇用啦!

我的隊友係會長Bruce同埋首席女將 Alice B ,佢兩個都好跑得,所以當我知道隊友係佢地之後,我都加緊練跑(但結果都好似冇乜分別)!

起跑之後,我們已經靜下來商討路線!我們首先向南面紅磡那邊進發,沿路打埋其他點,其後再搭車向北走到新浦崗那兒,再向西走打埋樂富等地方!大家有共識後,便出發,由於地圖沒有顯示起點位置,跑跑下,張都好似唔見左起點,正置唔郅張圖,仲要比人罵~!去到第一個目標點(馬坑涌道2分point)唔見有人,但街名,路名連大厦名都對,那麼人呢~!放錯位?屢尋不果之後,放棄了,過對面遊樂場打另一個4分,去到同佢地講話放錯point,佢地叫我地同大會講,天呀!比賽緊點講呀,用電話,Disq wo?之後走的時候,我見佢地Call返去問,比賽之後,有人之後打到個point,應該係佢地再放好位置!但我們沒有那分數了~!

我們一路先向馬頭角方向去再落土瓜灣海心公園取5分,離開時遇到朱sir叫我加油, 我也來不及回應已經走了 , 向紅磡方向走, 打埋4分4分1分5分,曾經在途中遇到黃埔小巴,會長突然有上小巴的衝動,但由於停在雙黃線,結果我們還是繼續跑~!跑的過程,愛麗B好輕鬆咁跑得好快,可能會長見我體能不及,所以佢都盡量放慢成隊速度!當然我唔想只做陪跑,故此都要找下一些工作做-用對眼去找point的位置!打完紅磡碼頭的5分, 我已經開始慢了!

沿華信街打2分時,有個point又好似唔見左,其他組都周圍找!隊友兩位好快就跑去另一邊看看,我保留體力,依然在Searching,最終發現了!我大叫我的隊友,但反而幫了其他組...之後都一路繼力跑,紅磡道2分-寶來街4分 –紅磡南道2分1分-紅菱街4分-寶華利街3分 又出事啦 ~如果在公園,難睇少少,放丫一點也不出奇,始終佢地唔係專業,但市區有埋街名同大厦名,都放錯point於另一條街,都唔知點解。如果係比賽,兼有咁豐富的獎金,好心佢地負責賽區的人做好0的啦~!之後打埋對面的1分同遠少少的5分, 我們便開始乘車北上新浦崗啦!

打完紅磡,再戰新浦崗,我們搭巴士去,幸好有Bruce,否則我一定唔識搭車!在車上我們繼續計劃路線,希望打完最遠的5分點先,但時間已經過左一半,好有危機,固此將個圈縮細,最後餘下15分鐘搭車走。在車程中, 我們路經一個4分 , 結果下車打了它, 其後再等車上新浦崗 , 一落車 , 先在東啟德遊樂場打5分 – 彩虹道遊樂場4分- 體育館1分- 黃大仙下村 4分 – 摩士公園 2分 – 九龍寨成公園4分 1分 (但個1分放了在渟內 , 不付合地圖顯示),我們本計劃打完九龍城寨公園便搭車走,當時我真的很高興,但愛麗B話行多少少去埋5分,結果佢就一支箭咁跑左去,我來不及反應,剛好一輛85C把我們分隔,佢倆繼續跑,我唯有站在馬路旁等過馬路.過到對面,跑/行了不久,見佢地反轉頭,我只有問一句,是否打了,他們叫我跑回頭,已經打了!終於我們可以慶高彩烈地乘巴士回程了!但當時除了我們,還遇到另一組,他們比我們早少少出發,所以在等車的過程中,大家也擔心遲到!!最終遇到85A,但點都上車啦,其實時間唔係餘下太多,所以知道落車就要跑跑跑!

我一落車便向前跑,冇望隊友,因為找知佢地一定追到我,去到最後燈位,已經見到很多其他賽員他拼命跑回終點,可惜剛遇上燈位,條馬路又好濶,唔敢亂過,等了很久,終終轉燈!拼命跑,過到對面,會長話仲有30秒~!上到球場才發現終點在場中間(該死!)我最後一個到達後,成隊完成了~

比賽期間,其實我特別留意紅綠燈,因為在冇車的情況下,衝燈是必然的,所以我都唔記得衝左幾多支燈啦~!此外,我便加留意紅綠燈的變化,其實當衝過馬路時,我係好驚佢地兩個過左去,而我只留在對面等轉燈,因為這樣,距離會拉開,所以去到燈位前,我都會盡量加速!

今次成績共118分, 在公開組43隊中排名第10 .!

1 則留言:

  1. sorry, Julie
    我在比賽時, 沒有顧及妳. 這次活動是講求team work. 但我只顧自己跑. 做成妳有badfeeling. sorry ar!

    julie, 我地唔會拋底妳的. :)

    b

    回覆刪除