2009年5月3日 星期日

四天假後記

一連四日假期開始,今日30/4睡到10點,終於比我看到煙姿水粉大結局(基本上我一向都冇電視緣,總之大結局一定看不到),看完後下午出街,因為今天非假期,所以街上冇乜人的感覺很好!晚上約人練跑,但約7點,結果佢8點30分到,唉~!當人到的時候,我都差唔多做cold down啦!我喜歡在運動場練跑多於跑步機,除了有自然涼風的感覺外,周圍都有好多人陪你跑,而且著跑鞋在運動場跑的時候,有種“彈彈下”的感覺!深水po運動場的設施不錯,所以我也喜歡用這個場地!

1/5開始放假,我都唔明點解會仲有人鍾意買野食去燒野食!同我去燒野食的一般分兩類人,一是童軍人,與他們燒野食我唔介意買野去,因為我地會玩埋其他野,例如焗下蛋糕,燒下叉;另一類係非童軍人士,志在燒,故此我會較願意去一些有人服待自助式燒烤場,但今次我這班中學朋友仔就係後者兼做前者的野…….我唔會主動起爐,因為一定會有自動獻身的男士,但係……..很久沒有與他們相聚,一聚又談起很多中學時代的趣事,感覺不錯!在燒烤期間,收到一消息,明天長洲之旅取消,但一心想去的我又點會心死,結果我又就地捉了幾位陪我去啦!

2/5,9點已經出發,人山人海,佢地的觀光友真係觀光友,周圍走,而且還與周圍的人一樣興高彩烈的看飄色,我本也以期待的心去等,但當出現後我才發覺一個字“悶”,就好似我一直也不喜歡迪士尼的巡遊,看來人多的地方唔適合我~!

3/5上廣州跑定向,地點是黃山魯森林公園,之前去過一次,所以唔太陌生.上車之後,收到B佬一個消息,佢報左我跑W35E,天啊!我自問冇乜點做錯事,點解要咁對我!我自問冇咁的年紀同經驗去跑這組啦!即使它與W21E路程一樣,但要我20幾歲去掛著W35的號碼布去跑,我總有萬分不願意!當然B佬在比賽前亦要大會更正,但一直都未知是否可更改!去到場地,第一時間陳安立通知我大會已改回W21E,但號碼布照掛,即時更正沒那麼簡單,我的出發時間及成績紀錄是否改了呢!相信大會還未想到,但由於擔心他們會安排我在最後才出發,故此我先發制人建議大會讓我用回原有的出發時間,即使同組有另一人出發!終於那位負責人批准了!我見佢忙,再沒追問他成績如何處理-因為我相信成績處理依然未改,仍記錄我跑W35呢!最終我花了108分鐘才完成!但成績係DNF(賽事篇後補)!

沒有留言:

張貼留言