2009年6月20日 星期六

熱烘烘的HKOC定向賽-圓墩

昨天的事已經過去,今日九點起身,收拾物資準備下午的比賽。下午一時正小巴站集合之後便搭車去青龍頭,跟佢地一齊去有個好處─就係可以有順風車上山.結果真係有車上去!換完衫之後按大會指示應該仲要行一段路,但係我從來冇想過段路係咁痛苦……

今天天氣好熱,我們由洗手間開始起行,先沿水渠石屎路行左一會,當時我仲記得會長幫我地來張大合照,不過快樂好快便完結啦,有人發現小路有個燈籠,故此相信係大會的提示,我們便沿上山小路上去,條路好窄,而且有好多石之餘仲係不斷上山的路,幸好當時已經換左鞋,否則一定痛苦萬分~!或許是未熱身,加上天氣熱到死,故此上去段路好辛苦,雖然個心係好想停,但又唔敢,因為後面仲有好多人上緊山~!所以見仲係有氣有力的時間就爬快兩步,等痛苦的感覺快0的完.好彩都好快上到目的地!不過會長夫人就……………

遠望一遍綠色的草地上有許多牛牛,感覺很舒服,就連剛才的痛苦經歷也減少了,放下物資休息了一段時間,大會最終於下午二時三十分開始出發.(當時我相信已經有30度或以上)

數位會員出發後我都出發啦,基本上我的目標係追到亞梅(因為我見佢第一個出發),拎起張圖見到第一個pt係沿路見過的,所以好多人都一支箭跑去,之後又一大班人開始行啦(大會今次唔係用一分出一個,所以拎圖拍咭就可以走).頭兩個pt都係一大班人打的,我都知道如果再係咁,我會變左集體賽,所以打完pt2便快少少閃人啦!

人數少了,走也舒服得多,而且在pt3比我遇到梅,打完pt3我更一支箭跑走,以為可以增加距離,點知pt3去pt4那段上山的路山,我們又重遇了….因為上山太太太辛苦啦!打完pt4 去pt5時在中途花了一段時間,因為以為自己行過龍,誰不知仲未到,打完pt5入pt6我由山頂落去打佢,原來pt6比想像中低,個山仲好斜,早知由底條路去啦~浪費了不少時間,pt7去pt8我慢慢行,因為梅都係唔急,行的時候拎張圖出來睇,就係呢一刻,有過跑過的教練AA就話“落到大路先睇圖啦!”被佢話完,立即收埋張圖,跟隨佢加快落山,去到馬路,佢就消失了,我沿小路毫不思考便從東面的小路找pt8 ,打完出來向pt9的方向去,在這時候,有許多人迎面跑來,當中亦發現亞梅~即係話佢又追到我啦!我又加快少少閃人,但去pt9的時候,我發現山勢與地形有點令人懷疑,結果在找上山路的時間,亞梅與時光機又來到,我們便打算由崖壁上去打pt9,打完pt9,過了公路,由大石縫中落山,再由小路上山,辛苦死~!在途中看到有個pt50,當時明知不是自己,但無意識地,張隻手伸去打了一下~白痴仔!仲要比人見到=.=!去到pt10都定了一回才前進,因為見張圖有一面已經冇顯示,即係話如果outmap就死啦!所以好小心咁set map!由pt11去pt12時,張圖花到我原全睇唔到,結果我就選擇跟前面人仔去,打完pt12 再去埋pt13返終點啦!完成時間95min,慢到死~!

返到去唔見梅,事後之知佢pt9 之後行錯方向,去事啦~!在跑的回程時,比我遠處見到架汔水機,以為有可樂飲,好開心咁走去,點知部機係“虧”gei(呢句說話係去自會員Dennis~ 因為佢都跟左我去買汽水),我唔服於是走去更亭問,個位先生話星期三仲有人買汽水,應該用得,之後講多兩講,又多位民安隊人員來加口,佢地仲好好人咁比我入屋仔倒水飲,而且仲話拎隻紙柸比我飲水tim~!因為我當時係有水,只係想飲汽水,所以都如實地告訴他們並感謝他們熱情招待~!

由於上山條路唔好行,所以同糖由大路走(但原來真係好長),離開event centre時都比我見到史提芬同曾sir返來.曾sir從澳洲回港數天,本想同佢講多兩句,但一跑完都唔知佢去左邊,結果我跟大隊走!

之後去荃灣食茶餐,聽查理斯講左少少YAOC 從前的故事.不過我可以好肯定的說一句,現在社福界的狀況和他們當年是無乜大分別!!

檢討:

圓墩唔難玩,只要你有氣有力;今場自己冇乜比賽意識,全程都係行多;9去10中途見人停我又停,停左至少5分鐘,仲好無聊咁大叫飲可樂~呢個行為唔可以再咁低能;要控制下自己唔可以明知唔係自已pt都伸隻手去打左佢;冇乜做路線選擇,見大路就去,結果比人追到唔少時間;一定要練跑,因為上山真的很辛苦啊!




2 則留言: