2009年7月2日 星期四

71舊同事蔡姑娘大喜

很久未試過放假可以留在家了,今日是救世軍舊同事蔡姑娘大喜日子,休息了一個上午之後,又出動啦~!仲記得Chloe係和我同期入去的,所以都有種特別的感覺,但係現在我們也不是在同一機構了!早上收到Alice電話知道集合地點與時間-因為我張貼在Alice那裡,由於之前一早打聽過Chloe會唔會請埋亞Sir,所以今日都好放心去!

飲宴地點係九龍灣 藝 會,我們一行5人在九龍灣地鐵站集合,由於當年在救世軍九成九都係女同事,所以今晚去的都只係得女同事,集合的時候見返班舊同事,不免談起現時的狀況,但係計起就只有2位仍然在舊單位工作呢~! 入到去,已經見到靚到爆的新娘子啦~不過去好忙,都唔去走埋去先,睇下佢地個場先,個場有0的似酒店,佈置都唔錯,不過個台有0的細,應該係加上去的!但個台則有個馬車,我地都有走埋去影影相!開場啦,大家埋位,打開大門只見到個新郎走入來,原來新娘子由個台升上來啊~但要佢著住條裙同高根鞋去落條樓梯就有難度啦~佢都行得唔穩,心想如果係我,我都已經出醜啦~!


呢度的食物都係一般,但每次個侍應送餸過來的時候都會有句恭維說話,都幾得意,不過每次都係咁的話都有少少煩。當晚沒有現新郎新娘環節,但有個與眾同樂的問答環節,我們那圍答中了有關主人家的題目,所以都有份爭奪圍獎,結果在最係包剪 的環節,我們勝利了~!結果獎品係每人一張$50百佳現金券。

當晚有小插曲,原來新郎哥比新娘子更容易留眼淚呢~!而且其實當晚我們成晚都聽唔到新郎的說話。原本因為賓客數目不足,要我們打散坐-極之不願意,但幸好同枱的另一個單位人士最終都出席,免得我們要分散坐呢。

沒有留言:

張貼留言