2009年7月4日 星期六

最佳損友-Y2Y接力賽

我的確十分佩服一些可以日日寫blog的人,佢地真係咁有心同時間去寫...但如果唔即時記下,時間一過,又好似冇乜積極性去完成,咁即係...不過點都好,我唔想好似某位人兄要回憶廿年!

7月4日上午本身有個公園定向活動要幫手9時15分要到九龍公園,但臨出門口,見到電視顯示-雷暴,打電話比其他同組教練,東南兄話個雷要掛到8時30分,互相研究了一會,就等到8時30分先算,結果到8時30分個雷話掛到11時30分....咁即係...... 於是打電話問問主教練陳生,但好可惜,打極都冇人聽, 但理性話我知, 我係唔會出門口啦 ~! 得東南兄提醒 可以問問其他公園的教練,於是打比Bruce, 佢回覆話佢地個場取消,電話一完 , 收到主教練電話 , 佢問我有冇出門口 , 當然我答佢冇 ,之後佢就話活動取消啦 ~!

休息了一上午,下午終於出動去維園跑Y2Y定向接力賽,今次係跑二人四棒,即係話每人會跑2次,去到場地,見到其他賽員,換完衫後先知道大會要延遲出發時間,就係咁,大家都在空擋期間吹吹水,就係唔知講緊乜的情況下,我答左句:好~!去夫人屋企,之後佢地就真係實行左啦!


<看到張相我才發現,當天我們每個人件衫係唔同顏色,好靚啊!

我今次的拍係邱鍾華~一位由我開始玩定向到依家都幾年都仲係精英組的賽呢~!不過我諗佢都唔會再敢拍我

去到場地,邱鍾華問我跑第一定第二棒,其實我想跑第二,因為冇咁大壓力,但佢話第一棒可以跟人容易些~就係咁我答應跑第一啦~但講明唔係因可以跟人-因我都唔會跟人除非我迷路又或者到位唔見point我就會跟人去,否則路線一向自己決定。


一出發張圖好似望唔到個起點,但見到成班人落去樓梯,我就決定跟落去先再定位~呢個就係錯的開始。 (開始尋緊個起點)



落到大路,原全定唔到位知道洗手間但地圖又好似望唔到,遠望見到個球場,以為係地圖近 pt.1附近個個,但結果唔係,7分鐘之後,才發現我的位置.....去到真的pt.1我已經花了10分鐘啦~!之後都再始入番圖啦,但係去到pt.5我又lost啦~!尋極都唔見,但又好似正確,又花了9分鐘去尋~這裡的19分鐘基本上快的已經完左第一棒啦!我去到pt.5 仲有成13個point未到,隊友啊~一定咒罵我呢!但接力賽就係咁,無論跑得幾慢都好,仲有隊友等緊你啊~所以都繼續堅持.之後的point都好花,加上又天黑,打打下唔知點解又打返轉頭,好在發現得到.最終安全接棒,但花的時間應是別人的雙倍!

在交棒之後我都不斷自責,下一棒誓要將時間取回來,結果20分鐘後,邱邱鍾華回來了,一出發睇清楚張圖,雖然都仲未定位,但都要花少少時間適應,第三棒pt.1我未入圖,但之後都好順了,唯獨是有些point入了花槽,不容易被發覺.結果呢棒完成時間係22分鐘,但都補唔到40分鐘的時間,回來時邱鍾華已經唔等我集體出發~!就係咁,呢位E組賽員就與獎牌無緣~!

看到有很多的獎牌,真的很羡慕,不過自已錯,冇得恕~!雖然冇獎但都等埋佢地其他有獎人士領獎~!

在這刻我其只是想起邱鍾華也沒有獎~唉!不過佢都好好,冇話我,還說我沒disq回來.(上次的灣仔接力賽都係敗我我身上)。

但看到別人領獎時,心裡總是酸酸啊~!下次要鎮靜,努力呀!但首要條件係有人仲肯和我一組!

我第一棒張圖...


我的第二棒..

沒有留言:

張貼留言