2009年7月26日 星期日

佛山~疊北村城市定向賽

基上上今年開始,每次返國內跑定向都會落雨,今日都唔列外。
我就係因為B佬一句:路途遙遠,請準時,今日七點開始搭車,七點半已經到皇崗~應該七點四十五分集合,八時正開車。 但今早成班人等了又等,都唔見主持人。據過往經驗,呢位老人家好似一次比一次遲!不知什麼原因,呢位老人家一到,個天就落起大雨啦~!

旅遊巴八時十五分開車,經過好多條的收費高速公路,也經過過3個洗手間,或許是大家都唔識路,結果我們環繞了整個廣州一圈,之後差不多去到西樵山遠遠看到望海觀音,其後又再在佛山市內繞了又繞,最終巴士定向完了,一番電話聯絡後,大會工作人員來接我們。

我們的賽事中心是疊北公園,但是個公園入口同個門牌細到~你唔講我都唔覺佢存在。十二時四十五分到達公園,去到時已經開始肚餓。

由於我們遲到,所有賽員都已經出發,我們唯有自助式~自行拎圖,自行出發。放下了行理,飲啖水,就出發啦!


城市定向我都會唔識跑,成日都好似跑跑下唔見左要去的地方。

起點 去pt.1唔係大問題,之後打完見到pt.2要過對面河,以前都去過水鄉的地方,但都有好多橋,但今次要見到橋就難啦!要返去好遠的地方才過到對面,一時跑呀跑,結果又跑過龍啦!花了一點時間才定到位,但又花了八分鐘了。

Pt2去pt3 都冇乜大問題,先出返大路沿河再入去。

Pt3去pt4我先過河,由大路去,去打pt4時已經見到唔少賽員,又遇見埋夫人,當時我心想,我比他們慢了很多呢!但之後才發現我跑那條路不是最佳路線。

Pt4去pt5再去pt6都唔係大問題,只要你肯跑。打完pt6回頭見到幾隻狗兇我,我大叫周圍的村民幫我,幸好安然離開。

打完pt7見到Bruce,佢話我件衫好易認,我下次都要諗諗唔著呢件衫啦。

由pt7去pt8跑緊的途中,有位好好人的賽員邊跑邊話我知去pt7要擒欄過,我當時邊跑邊聽,冇講多謝之餘仲話比佢知我已經打完pt7,但去到pt8我先知佢講乜。在實際地上,在pt8之前,有工程進行,條路加了圍板,而一面是屋的不能通過,另外兩面都係河,咁可以點過?再看地圖已經沒有退路,唯有兜大圈去打,但好唔抵!於是開始找下圍板之間有冇洞可鑽過去,但好可惜,我身形係絕對過唔到(其他人都係唔得)。之後見到條河與圍板外圍好似可以通過,結果我好小心咁擒出臭河隻手捉實圍欄,隻腳踩實石屎再擒過圍板另一邊,結果好成功~過到對面。不過如果失敗的話,我都唔知點,條河係黑色兼有好多沉積物!想起已經想嘔。

<參考圖片>

順利打完pt8之後去pt9,其實pt8去pt9係可以唔駛過河,但因為過河去會短些,結果過了對面,但之後要過要找番條橋過對面打pt9返而仲慘,又有教訓啦!

Pt9去pt10係條大long leg,吸收了之前教訓都好左,pt11個point 係位於黑暗之地,去到差不多位置,比我見到夫人,見佢周圍找,於是都知唔係前面,我再向左面望了一望,在黑暗中,比我見到個point,好在視力還好,否則都見唔到個point。Pt11去pt12都唔係大問題,但去pt13就好似冇睇圖,跑了條絕頭巷,仲要比夫人影左相=__=。

之後去的地方都有與夫人相遇,唉!有人陪行,連圖都唔係好想睇,pt18係跟夫人打的。打完仲唔知死,亂跑去終點,結果又要跑返轉頭打終點。去到終點,休息了一會,但又落起大雨,又休息多一會。在終點,有班小朋友,同佢地一齊影相,班小朋友好得意。等了一回見到小黑,結果就跟埋佢返賽事中心啦!

途中,夫人話我們似唔似被工作人員救的賽員~如果冇人問,周圍班人見到我倆跟小黑回來,仲以為我們因迷路而要帶回賽事中心tim~!由於在途中買了罐汽水飲,好似好憂閑咁~結果就比人問是否放棄賽事啦~當然我係唔會 =__=

等了一回,有九成的賽員都回來,結果我們也去食飽飽先!我們一台5人叫了一碟炒河粉,一碟番茄炒蛋,一碟青菜炒肉片,後加一碟涼瓜炒蛋及炸蛋後,食得都好飽,點知埋單先知道每人6蚊人仔,講出來都冇人信。食飽之後,我們就一大班人離開啦,今次回程由另一條路去,花了3小時回到皇崗已經比去程快了。

小插曲:

  1. B佬遲到的原因~佢由深水步去到大欖轉車站,本想搭紅色小巴去落馬洲,點知落起大雨,佢又冇帶傘,忽然突發奇想入元朗搭77小巴。但佢搭左架入天水圍而唔經元朗的車,入到天水圍佢又唔識搭,結果遲大到。其他人健議佢出門口帶多張地圖,或巴士資料,但我話佢帶多把傘已經解決曬啦!

  2. 由疊北公園入去,大部份都係舊街,最靚的居然係佢地個公共洗手間,但金玉其外,入到去,有兩格,格是開放式(即係冇門) ,而且分格仲係得我三分之一高(即係話你的一舉一動係會比所有人見到)。原全唔慣,我去的時候係要另一位背對背用先安心。
  3. 之前話呢處係水鄉,但去到見到條河係黑色的,而且全村的橋又唔多,一點水鄉特色都冇......

  4. 我們回程時,一向都會問有冇人未上車,有人未上車請舉手。當然未上車的人係唔會舉到手啦,就係咁以為人齊,結果開車走人,但點知在入高速公路前B佬收到電話話有人未上車,結果我們在收費站入口附近等埋佢,好彩的係我們差少少便上高速公路,那麼便不能再回頭等佢。唔好彩的係,佢要乘的士去到收費路口上車。蔡琪話佢知道邊個未上車~因為佢地同一張桌食飯。但開車時佢又唔講,我覺得好好笑!

  5. 在回程時的車上播放了一些陳百強的音樂碟,由於電視螢幕細,都唔係好睇清螢幕中的人物是否陳百強,結果有人就話歌是陳百強唱,但演出的人物就是A貨;有人聽到就話演出者唔係A貨,係真人;經一輪討論後,有人建議不再討論~因為沒有結果,各人不再討論.靜了一回,突然又有人又話係陳百強,笑死我!











沒有留言:

張貼留言