2010年1月10日 星期日

三個星期冇練跑之後的青衣色級賽



今日係我三個星期冇練過跑的本年度第一場色級賽,原本之前雄心壯志想在星期四練習下,但最衰收到 Bruce Li 個電話,結果我決定唔去!本原可以好快返來的我,唔係因為迷路而要用多左時間,不過可能我跑同唔跑的成績都差無幾!

今日地點係青衣,因為之前大帽山場色級賽我做工作人員,所以呢場叫本年度第一場色級賽,基本上呢場唔報啡色的話,跟本對唔住自己~因為呢個地方,大大話話我都成日來做訓練班,加上之前都玩過一場啡色,所以我絕對唔相信我今日會好似上次南丫島咁迷路.

一早去到大快活,與其他人一同食個早餐後,便前住賽事中心,由於當時YAOC的男子一向都係”好食賴做,每日訓到黃朝白晏”遲遲未到的關係,結果就只有勤力的女隊員在足球場的位置開始整理行裝準備出發啦~就係呢一刻,有位前前前輩走過來講左一句說話”乜青進依家變左女子隊咩~!(但其實當時大大梁都係度ga...)”(=_=)" 

過左一段時間,終於有多0的男會員的物體出現啦~不過其他早到的人士都等不及要出發,結果見人多少少,大家都先來張大合照.不過你睇相就知道邊d人”訓到黃朝白晏”先到啦!



基本上今日大部份人都玩啡色,Habour玩藍色,一開始夫人、飯、糖同Habour都一早出發去起點,因為即使遲返,後面都仲有好多人仔。但係我由於剛剛食飽的關係,結果要等消化下先去跑~因為試過跑跑下胃痛啦!所以我諗住跟返大會比我個時間~11:00才出發。



夫人佢地走左之後,虎、猩、熊三隻動物同埋佢地個朋友(簡稱粉紅人)都離開左啦~!而我都係10時30分離開賽事中心(因為大會話行去起點要30分鐘)但係行到去我諗都係10分鐘的事,結果去到虎、猩、熊都仲企係度!(點解佢地仲係度ga?!)與其企係度,我都係出發算啦~!

結果一拎起張地圖,基本上正常人都會一路睇圖一路行,點會企係有出發區前面丫~結果行多兩步先發現唔係行呢條路,結果轉身去返隔離條路!



Start-Pt.1
一直沿樓梯上去,由於冇練跑,體能係零,加上又未warm up一路上都好辛苦,當時我遇到粉紅人,打完之後,完全冇諗過我會行大路,結果由小路去,起初一開始平路都可以跑下,但之後又好鬼辛苦咁爬山啦!

未打pt.2之際,已經比我見到熊,佢好大殺氣咁努力衝,我都好想好似佢咁ga,不過呢我連追佢的力氣都冇...



Pt.2-pt.3
由於熊一直跑,我被佢拋離了,但之後見佢無啦啦跟人走上個小山丘,都唔知佢做乜,個pt.3係要過左個路彎先見到ga...個路彎都未見!就係因為咁,所以我又再與熊重遇啦!

Pt.3-pt.4
重遇之後,再始warm up返少少,結果過左熊去打pt.4.

Pt.4-pt.5
見pt.5應該冇幾遠,故此直接用指南針直線過去,去到某環境似的位置停下來,結果比我遇到粉紅人,遠望見到個控制點,仲以為係我gei,去到唔對!之後就在這兒兜兜轉轉啦!幸好忽然回頭一看,見到大大梁個背影,走過去看一看,見到個pt.5.
(但跑完回來時,粉紅人話我知原來我第一次停下來見到佢時,個控制點就在我下面-因為佢係位置泥波底~~而且佢之後見我走開左,仲揮手叫熊快d打完走人tim….=_=)

Pt.5-pt.6
打完之後由樓梯落去打pt.6,可能落樓梯爽得滯,結果走過龍,修正返之後落去pt.6之際,見到陳生、熊同粉紅人都上緊來,落到去都見大大梁,見佢個勢想沿等高線去pt.7.不過我當然上返大路啦!


睇返張相,我都閃得好快啦!個兩父子望一望圖之際,我都已經閃走左啦!



Pt.6-Pt.7
打完pt.6,我立即上返大路由咀去pt.7,因為我落去時見到陳生上來,連陳生都上返大路,我緊係上返去啦!之後由山咀落去pt.7.落去的時候,我已經見到大大梁上緊來,這裡的環境雜草、枯枝都十分多,好難行!結果好痛苦咁去到pt.7的時候,比我又再一次遇到粉紅人同熊啦!當時粉紅人係我前面,熊係我後面。

Pt.7-pt.8
努力爬返上山之際,遇見攝影師,我還叫他影我,點知回來一句“你跑得咁慢!”,心灰呀!而且爬到上去仲要話我知Hilda係我後面~即係話我慢得滯,阻住人影相啦!去返大路去pt.8,起初我見虎同其他人係咁衝落去找,我都唔知佢地做緊乜?因為個pt係個小山丘下面,我一心以為上到小山丘就會見到,點知死火,周圍望都唔見,但係冇理由ga…呢個小山丘,練訓班放point都唔知放過幾多次啦,佢下面點解會冇ga..之後亞John無啦啦話找尋個52號,我話33號呀!原來佢一直都似為找緊,佢之後醒覺,話見過33,結果見佢打完,我咪又打埋走人lor!


就係因為我阻住影後面的Hilda,結果就比人話我慢啦!

但係其他人張相影得好好ga ....





Pt.8-Pt.9
沿小徑(扶手法),去完水站,我選擇由小徑去(3S+扶手法),再沿圍欄(扶手法),遇大石(attack Point),沿等高線高少少去(aiming off ),數第二個窩望一望下面見到point,打完走人。話時話原來真係用曬d 技術呀~下次教班的時候可以講下呢條路線啦!好快打完pt.9。

Pt.9-Pt.10
打完直向南面大路進發,出返來時遇到粉紅人,見佢周圍望,佢應該仲未知個point係邊。之後好快去到涼亭,見到Habour啦!之後由石牆落去,呢邊d point我記得上年我死得好慘,所以今年係唔會再犯!好準咁去到個pt.10位,打完再沿等高線去pt.11

Pt.10-Pt.11
一直沿等高線去,落少少打完走人,亞姐一直係我後面。

Pt.11-Pt.12
打完Pt.11上返山咀再過去,好快連Pt.12都見到,不過跌倒不止一次!

Pt.12-Pt.13
出返涼亭,見到夫人同糖~原本有諗過上返山去Pt.13,但最終都冇咁做,結果由小徑去(但其實找好後悔),起初喜見追到夫人,個心都起勁d跑,但跑跑下又hea返啦!結果我~夫人~糖就一直塞住條路,後來亞姐追到來,讓路給她過先!之後沿植物分界線去墓。

Pt.13-Pt.14
打完墓個point就上返大路去pt.14,唔係好難!打完走人!

Pt.14-Pt.15
打完之後見到地圖條柱,所以好肯定咁衝去山窩位置,但係呢~我唔知做乜鬼明明望落見到耕地,而且又有其他人行緊,但我好似冇信心咁,結果就在這裡8分鐘,嗚~嗚!落到去見到Bruce,之後打完仲笨,繼續落(因為見亞糖落),結果遇到大路先爬返上條樓梯上去。(事後睇返地圖,係可以打完pt.15沿等高線去返大路)洩左啦!

Pt.15-Pt.16
上返去好快去埋空曠地,打完向終點進發,見亞糖行返轉頭,原來佢打漏point,之後一齊返終點啦!

返到終點,當然又係討論返個賽程啦!唉!今次大錯冇乜,但冇左體能,真係好慢!但係如果用女子第一名時間計,我又有700分wo .... 當然,我可以更好的!

聽佢地講返,好多人都死在Pt.8 的33號仔啊!



大家換完衫,結果又去食我最喜歡的中式自助餐(飲茶)啦!
不過今次青衣張圖好以已經冇左白林咁,成張圖都已經綠曬!唔知幾時,又會剪呢!


沒有留言:

張貼留言