2010年1月31日 星期日

09/10第三場排名賽-賽事篇

今日係第三場排名賽,地點係西貢昂平,這是我本年度的尾二一場,即係話如果要留低,呢場唔可以失,但可惜,我往往都因為一時唔冷靜而抱憾終生呢....點解呢個年頭,我都係咁唔清醒ga!!!!!


昨晚出席完 Ivan & 小梅的Para-Para之夜,今朝一早6點鐘就要起身準備出發,今日好彩有位「超級好人、高大威猛、英俊蕭灑、聰明絕頂、IQ爆棚、EQ爆燈、人見人愛,車見車載的型男」 亞 John兄大義幫助 ,結果我地可以8點到抵賽事中心(比賽前的事,請參看 賽前篇 )。

S.P. - P.2


WE組內,我是第三位出發的,第一位係 Iris,第二位係小梅,真的好有壓力,由於我們是每隔兩分鐘出發,所以出發時前面個位都已經唔知跑左去邊,但一開始,見前面兩位毫不考慮地走小徑,於是我 set map 之後,我就向前跑啦!



點知起跑冇耐,我開始發現呢條路距離個控制點原來好遠ga...望望地圖,再望望地形,遠遠見到個point啦~之後仲見到小梅同Iris原來都未找到個point, 由於我們3個都在同一個point出現, 所以未出發的賽員就可以好快知道第一個point出邊啦!


打完point1沿小徑去pt.2, 但由於太多石在地上,結果我PK跑跑下跌了落地, 痛死, 幸好左手肋上星期玩Rogaine時受了傷,仍貼上大大膠布, 所以今次又跌, 張厚膠布仲頂得住! 跑出小徑, 終於比我發現另一個光景~四周圍都係草地! 忘不及欣賞之際, 開始望對面山的pt.2, 並找能夠穿過綠林的路, 結果我和小梅都順利打完pt.2向pt.3進發啦! 而我和小梅就在這裡正式分開啦 !


Pt.2- Pt.3

我打完pt., 睇好圖, 就一支箭咁穿過樹林, 沿小徑一直去!





一直我都唔知自己行個條路原來地圖上面係唔存在的,我一直沿小徑行,點知行行下見到Ivan,見到石 好奇怪,誤以為係地圖上面那個位置,點解唔係崖壁呢?所以我都問 Ivan多句,呢d係咪叫石 ,Ivan答我”係”!之後行行下見到個沼澤啦!於是我立即跳過去,還以為自己好快會見到pt.3...點知沿竹林的小路去愈行愈唔對路,於是用指南針又好似唔係差好遠,結果我一直行,直至我發現前面根本冇個Camp site.死火!我當時真係唔知自已係邊,立即返轉頭,過了個沼澤再向前行少少,比我發現個空曠地,但係我望張地圖係冇空曠地呢個地方(見舊圖會發現空曠地)!結果我在唔知那個地方兜兜轉轉,最失敗的時候,比我遇到小梅,我還以小梅緊之後的控制點,但原來她和我一樣"迷路"!我地唔知點樣兜兜轉轉,結果比我地見到個真的沼澤啦~而且仲有賽員經過~應該係真的啦!



呢段路,我跑完之後都唔知自己去左邊?因為地圖上面根本冇路,而且又冇空曠地,死心不息的我(其實係事事求真的我)找了張舊地圖望下,點知比我發現...新圖上消失的小徑和空曠地...聞說有人話那些小徑被定義為牛路,所以沒有加上,但條路基本上闊到兩個人行都得,點解被定義為牛路呢?而且點解個空曠地會消失ga...? (我心裡面一直都質疑,到底個繪圖員係咪真係去過ga...), 基於利益歸於賽員的情況下,我呢50分鐘的迷路全部歸咎於個繪圖員唔認真而害我的。



Pt.3-Pt.5

其實一直都係沿路去, 所以冇乜特別, 不過進入pt.5時, 我遇到出pt的亞B, 佢係最後出發個幾位...想起剛才冇左的50分鐘, 真係想哭 !



Pt.5-Pt.7

之後打完Pt.5就沿麥徑去pt.6啦~去的途中, 遇見已經打完pt.6的亞John同飯, 佢地由大路去, 咦~由大路去係咪快d呢?


不過打完pt.6我都冇由大路去, 因為我知道我都係"行"到去速度應該差唔多, 而且行大路仲遠.....穿過了樹林後, 又出返大草地, 呢個時候我遇見返亞B, 另外仲有有氣有力的Leon, 之後仲遇見夫人, 我諗佢迷緊路, 因為佢一聽到別人講緊"依家係邊個位置時, 佢已經二話不說問人"依家"係邊。我同夫人之間有條好深的戰壕, 而且個位都闊, 我呢個時間已經冇左半條命, 咁鬼闊, 夫人仲叫我跳過去, 幸好小梅叫我行去佢個邊過去, 否則, 我跌落去的話, 又會成為一時笑話 !!

去pt.7之前, 都要去一去水站, 個水站工作人員話, 記得打point呀~我心諗, 我仲有排先打point呀......經過了水站, 是上山的路, 其實我當時好清楚知道爬上兩個山之後先到pt.7, 但係我諗我已經個大腦冇乜氧氣啦, 本身都知前面個山才到pt.7, 但唔知點解, 無啦啦唔記得左, 而且仲好似唔知自己係邊(死啦~點解我會變成咁) , 周圍望之餘, 仲好似好迷失~結果見Clive剛剛在我身邊閃過,原全無助之際,我終於開口啦~我遠遠高呼”Kai 虎 你去邊呀?”我遠遠見佢舉起"7"呢個樣~我才清醒返,係喎,我跟本未到!(如果要問我點解個一刻會失憶,我都唔知道!)


而且呢一刻,仲發現比人影左相....

係相呢一刻,我和虎的距離都好遠,但唔知係佢行慢左定我行快左,由pt.7-pt.8之間我追到佢啦~我本身諗住爬高少少落去,但我忘記了pt.8係位於個山洞位置,所以上面係望唔到,我醒起的一刻回頭一望,已經見到Dennis同我揮手示意啦,結果我打完pt.8就爬上頂去pt.9, 打完pt.8時,有位賽員抽筋,佢問抽筋點樣,於是講完之後就走啦,不過我唔擔心佢抽筋,我擔心佢坐係度比太陽曬,又冇水飲,中暑多d...所以我都諗住去到pt.10水站時,通知工作人員留意!

去完水站,回頭一望已經見到之前抽筋的賽員,嘩~佢抽完筋仲咁鬼快~?



Pt.10-Pt.18
之前都見到Clive同小梅,水站之後,我地分開左啦~去pt.11我打算先上小小山再沿山咀衝落去,而小梅佢地我諗佢地應該由小徑去~雖然好似唔使上山,但係咁多路,要睇好多次圖,由山咀落去方便好多!去到pt.11我諗如果我快過佢兩個的話,應該係去pt.12的途中遇到佢地,但係直至打完pt.12我都未見到~我當時已經諗~莫非...



之後當去到pt.13的附近時,見到Clive,佢話佢行錯路~!(我心諗一早估到啦!)之後去pt.13的時候見到Bruce,佢話終於追到我啦~ 冇左50分鐘的事又再浮現在我腦海入面!我地上到山咀附近,遠遠見到個point,我好肯定知道個point唔係我,但唔知點解我見Bruce個勢走緊過去,我一於少理,繼續去pt.13,行行下,又見佢返轉頭啦!唉!如果我去pt.3的時候有呢一刻的我咁冷靜就好啦!

打完pt.13,Bruce又消失左,不過好快去到pt.14時,我居然快過去打point,因為原來好多高手都迷了在pt.14, 而我到的一刻,就聽到邱鍾華向各大高手高呼pt.14係呢度的一刻,所以我唔知佢地尋了多久,我只知道有好高手!

打完pt.14去pt.15又要上山,真的要命!爬到頂位,見到夫人,於是問佢借了一啖水飲,之後見埋糖同Habour,打完pt.15就沿水站路去pt.16(因為我要飲水呀)去水站途中,又比我見到亞猩,特登行去水站飲多次水先再去pt.16,向pt.16出發時,聽到後面遠遠水站有人高呼~“前面個YAOC去邊?“係大大梁叫~我回應佢一句我返終點啦!之後就向之前的pt.1即pt.16去,打完之後,就沿路去終點打埋pt.17&pt.18,我都好想衝落山,但係好鬼滑,PK會好慘,所以都盡可能半快半慢咁打埋返終點!

結果我的完成時間係3小時14分...如果Pt.3 同Pt.7有意外的話, 我應該可以準時返來啊~! 不過事實上係冇如果呢樣野!!!!

其實如果今日冇OT,都有700分ga…點解..我本身比賽前一日話明唔想在賽區遇到大家,但係基本上今日所有YAOC的會員我都個個遇到曬,小梅-Ivan-Jason-Polarbear-亞B-John-飯-Leon-夫人-Clive-Dennis-Bruce-糖-Habour-Zing-大大梁.一個不漏!點解我咁不幸呢!

沒有留言:

張貼留言