2010年1月5日 星期二

AYP Rogaine6 全方位定向大挑戰 我真的需要你們每日打打氣

各位朋友

 幫幫手...

我參加了由香港青年獎勵計劃(HKAYP)舉辦的「SmarTone-Vodafone AYP Rogaine6 全方位定向大挑戰」。要完成6小時上山下海定方向的賽事並不容易,希望你也支持我,到以下網站為我留言打打氣,以競逐「人氣隊伍」的殊榮!每日上網click一click...幫我地打打氣...

http://ayp.no-ip.info/2010Rogaine6/tc/challenge_1_cheer_up.php?id=174&class=8
My Team Number : 803 , 公開女子組

靠你地啦...幫幫手呀!過程好簡單...只要入到去click兩個掣就得... 你唔係咁都托手......爭呀ma...靠晒你地啦 !

叫埋朋友仔一齊幫幫手 , 由今日至1月24日比賽日每日都要幫手打打氣呀...比賽我會努力跑 , 但打氣就真的靠你地! Click上面條Link幫幫手呀 ! 謝謝!

Julie ^^

後記:偷來的東西也不甜

沒有留言:

張貼留言