2010年1月3日 星期日

周年定向錦標賽-中距離~迷●謎●迷

自從HKOC 前Ranking賽之後,我都冇去過南丫島了.還記得上次熱到DQ,咁今次呢....

大家相約 9:00 在碼頭乘船過去,去到食埋早餐,今日無論什麼年齡都係得兩組MO同WO.而我係WO組差不多最後出發個位,之後本身還有亞飯,但在碼頭遇到夫人,佢已經話比我知”亞飯今日不來啊!”唉~即係話我後唔知得返一個定兩個啦~如果我再跑慢d,隨時我後面好大機會會冇曬人.....又係咁!有壓力!! (=_=)"

去到賽事中心即又係個間士多,今日我地個會好多報左名的人唔來,但又有好多我唔係好識的人都有來,
有樣野好好笑~
夫人無啦啦問我" 你覺唔覺我地個會(YAOC)d男生比較含蓄!"
我的回應:"夫人,你唔應該問我,你問返d較為含蓄的女生好d!"
Habour 聽d唔聽d又回應一句"0下!Julie 妳都叫含蓄?!"
我的回應係  ................

之後佢地比我早出發的都已經離開了賽事中心,而我就慢慢地等了一段時間才離開賽事中心向起點進發,唔知點解,我行行下已經見到夫人個背影,乜佢真係行得咁慢??



起點有個Start Unit比賽員試下張電子咭有冇事,當然有得試,好過冇得試!我都試一試。

去到起點發現今日多左個大會攝影師~Ken.嘩!到底邊個咁有面子請佢來呢 ?今日大家都有靚相啦!

不過當我睇到亞傑影到個張相,就覺得好好笑,原來Habour的吸引力係唔夠個 Start Unit利厲,Ken影個Start Unit都唔影佢...哈哈笑死我!

左面的相命名為:比賽中的攝影師;右面個張相命名為:攝影機內的Start Unit


之後Habour都出發啦!仲以為Habour會做返次主角,不過在鏡頭下都好似係個Start Unit係主角!^^    Habour 真可憐啊!




笑完之後,眼見佢地一個又一個出發,咁我呢,咪睇下佢地出發左之後跑去邊lor,因為所有人一出發都沿小徑走,其他人一路睇一路笑!而我就站在紅色箭嘴的位(咁都發現到自己)!係lor,呢一刻我都明明見到佢地走小徑ga...



但係到我出發的時候呢....(=_=)"

出發區有提示符號紙派,但係我呢位人"弄弄盡盡",結果連位工作人員都睇唔過眼,走過來幫幫手!當出發鐘嚮起的時候,我就開始悲哀的經歷啦!


麻煩大家認住相裡面的笨蛋1號同埋笨蛋2號 !


無論男子組或女子組,佢地一出發就會向Marker的方向轉右面,大家可以睇下,佢地都係另一位攝影師(紅衫紅褲)的前面轉右。



但係我呢個笨蛋呢!好似見唔到個Marker咁,過左龍先轉右面,而且唔單止我一個...



仲有許友蕉,佢本身諗住一出發跟我會無死啦~!結果呢,呢兩個白痴去到個涼亭知道錯,但又冇可能返去,結果咪...



兩隻”蕉”(許友蕉.Julie 蕉)都仲招之後,都要殺出重圍.
結果我們要由地圖上綠色的地方甪力開路殺返出大路!不幸中之大幸係,好彩唔單止我一個!

但係原來呢處收音唔錯,我地跑錯的事除左比起點區的人見到之外,而且佢地講緊的每一句說話,包括笑聲都聽到曬...(=_=)"
而且仲聽到佢地話"呢~呢兩個又出返來啦!" (>◎<)”


聽到呢幾句,仲唔有咁快在他們的視線範圍消失得有咁快得咁快啦!



笨左第一次之後,我發現我今日好似完全唔識睇圖咁,去pt.1 打完之後,因為係沿路去,所以 pt.2都唔影響,但打完pt.2,無啦啦比我見到兩條路,但那一刻我望圖係得一條路的,故此較為隱蔽的那條我不選擇,返而去了一條更似路的路,就係咁,唔知點解我愈行就愈以落山咁,但望地圖又唔對路bor...而後面又冇人,唔通我行錯路?

結果好痛咁爬返上pt.2的附近,由一條唔似路的位置過去,點知過完之後,終於比我見返d人啦!(由於我已經算最後幾個出發,加上一開始衝上個亭,變相成為了最尾了),雖然見到人但唔係賽員,而係拎著相機的人,不過呢一刻,唔理向前跑左去先!跑緊的時候,我仲聽到有人幫我叫加油!就係咁,我的定向人生中,終於有多幾張”跑緊”的相啦!(Thanks Ken!)


跑跑下,自己又覺得唔對路,因為好似跑過龍,結果剛才好有自信咁跑的我,又頓時變成了迷路羔羊咁啦!我一路對地圖和地形,發現地圖上的高標柱位置唔見條柱,一直都懷疑自己錯,望返轉頭,又行返轉頭,但再三對地圖與地形後,都確定了,之後都找到pt.3. (而pt.2-pt.3所花的時間,係我成條賽程最長的時間呀!)



打完pt.3 去pt.4以為自己入返圖啦,但點知再睇時候,地圖上的山窩山咀突然間好似在實的環境上消失了!幸好都比我發現有粒石上面有位工作人員,就係因為個粒石,我定到位去pt.4啦!



原來大草原比白木更”迷”人啊!在草原上見到好多人都上上落落!原本打完pt.4去pt.5,我沿等高線去,再遇大路去找pt.5,但實際上出到大路後,我發現環境唔一樣,指南針又唔0岩,完全唔知自己係邊(所以下面地圖的路線我都只是估計自己係咁行je)實際我去左邊,都仲係個”謎”.遇到呢個情況,我會做的係1. 走返出條大路嘗試定位 ;2.爬上附近高d的地方,再定位;3. 睇下周圍有冇同組的組員跑去邊,結果我走出條大路都唔知自己係邊,於是爬上個山仔,再望下附近有冇賽員,不過呢由於我係最遲個批,如果呢個時候仲見到自己組賽員,我諗佢應該仲迷過我,結果真係!我都唔知點樣行下,望下去到我的pt.5,之後pt.5定完神之後,都醒過來,之後都知道自己做緊乜!


地圖上睇,可能冇乜特別,但當你望返實際環境,你就知係點...


由於之後冇乜點迷失,所以我都有好努力咁跑ga...(Thanks 炒炒)


順利咁去埋pt.6, pt.7 , pt.8 , pt.9 , 但pt.10都失左少少位,之後去pt.11我遇到Ivan,應該話Ivan都追到上來,但我打完之後我一直都以為得一條小徑,但奇怪,Ivan佢唔係我後面,但當我差不多去到pt.12時,佢又無啦啦出現係我前面..(之後問返先知原來男子組在高圍欄那邊有個point所以唔會由小徑去)



打完pt.12, 就衝去pt.13,好快返到終點啦!幸好,我沒超時!
不過得3.4 K花了80分鐘才回來,真的不可接受啊!




返到賽事中心,以為自己的經歷已經夠慘,點知仲有人慘過你!返到去亞糖話夫人仲未返來,0下!佢早過我出發,而且我一路都唔見佢..

此外,亞梅&亞B都DQ,前者因為打錯code,後者因為E-card死左,就係因為亞B張咭的死亡,我先知道張後備標籤可保障賽員的範圍是有限的!

在賽事中心,你一定會見到個個人都底頭望地圖~!(Thanks B'sKit)

又繼續望地圖....

佢地又繼續望地圖..............

又多左個人仔一齊望地圖 ...............


望完地圖,就講返頭先d傻瓜野啦!夫人消失之謎:原來佢打完pt.11,學男子組由高圍欄過,但途中被綠色的植物卡住,過唔到,結果死死地氣由小徑去.



之後我發現賽事中心有個BB,不過佢唔理我,只係掛住食食食...


我們有一位教練,自從移民去澳洲後,已經很久沒見了!而且他還在澳洲誕下了大肥B Brian,難得聖誕節回港,故此他也打算今天到南丫島玩定向賽,但可惜他太太當天身體不適,故此未能來到。

當我還是失望之際,又收到他的電話,他話他們一家正向南丫島進發,但因為時間過了一會,故此來不及通知其他SOC的定向人,當曾Sir來到南丫島時,就餘下是次賽事的工作人員,炒炒,亞健同怪傑啦!結果我們四人加埋陳生便在食店內聚一聚。

平時只在facebook見到Brian已經覺得佢好得意,今日見到佢仲得意~呢個B 基本上比起一般BB大隻好多!另外,可能係因為佢在澳洲長大,故此太多人的環境佢係好慣.不過當佢媽媽唱仔的時候,佢居然做起動作‧




最後,我們搭4:30船回家,而曾sir一家就繼續環島行!

沒有留言:

張貼留言