2009年11月22日 星期日

全城奪寶在荃灣~


今日去玩荃灣城市定向,記得上次玩係同Bruce & 愛麗B一組跑<龍城定向>http://juliechiu1008.blogspot.com/2009/05/2009.html,賽區範圍較大,但賽員可以搭交通工具.限時兩小時,但上次係跑到我死死下咁。而今次一樣限時兩小時,而且唔可以搭車,就只有跑跑跑,不過唔知點解我今日跑得好輕鬆,而且仲可以等下隊友,唔通真係"跑得More”的成果?!

因為之前有毅行者,同其他訓練,所以今日唔係好多定向人去,而我基於利害(利益)關係,最終都係組隊女子隊~因為報名表話明頭十名都有獎牌(每人),而頭三名就多個獎盃(每隊),而且最少有禮券$100(每隊),即係話可以填返報名費,心想女子隊比混合隊更有機會獲獎,結果真的沒有錯! 由於我係最後一日交填名表的,所以收到確認 信時發現自已的編號係07,我就知道今日女子隊的數目呢....^^

大會要求賽員7:30報到集合及派發物資,但實際出發時間係9:00,足足要食1.5小時西北風呢~去到報到及領取物資部,大會要求三位隊員全到及出示身份證才能領取物資,物資包括每人T-shirt一件,比賽地圖一張及問題紙一張,唔講係咪每人一張圖,但一早派地圖咪即係有1.5小時去計劃路線問睇問題?結果人人都用呢1.5小時去計劃路線~! 但係其實可以出貓的地方實在太多啦~!



規則及玩法其實係咁:
  1. 所有賽員必須穿著大會指定藍色T-Shirt參賽,以確定賽員身份.
  2. 每隊有一張地圖及一張問題紙
  3. 問題紙係選擇題,有部份題目係問東亞運動會有關的資料;另外有部份係問返去到個點至有答案的問題.去到個點,工作人員見齊一隊人先會蓋章,但蓋章前你要先答對問題,否則去到,又答唔到係冇印章的.
  4. 限時2小時,超時者一律被取消資格.
  5. 比賽以徒步方式進行
  6. 愈多高分控制點,就勝!
差不多9:00,大會叫賽員集合,但其實賽員身上冇號碼布,而且出發前又唔點人,問心如果有隊一早走左都冇人知啦!不過我們是”真正”的運動員啊!



出發啦~一大批公開組的人仔出發先,我的組員一開始已經說”今場比賽,只為取回報名費,故千萬不要超時”為目標,但玩還玩,我們也是認真的,雖然放棄了又高又遠的圓玄學院的point,但油甘頭碼頭及荃景圍都要去一去,一開始我們已經拔腿狂奔,向碼頭進發,就係咁,我開始Feel到我的體能真的進步不了,可以Keep往一直去一直去,由於張地圖沒有比例,所以我們在跑的時候才發現碼頭真的比想像中遠,去到碼頭,第一個問題係碼頭支燈柱寫了什麼數字,答完,但當時工作人員跟本未Ready(呢個point算遠都未Ready,咁如果有人一早去近少少的point咪連工作人員都唔見?),我都唔明,賽員都7:30報到啦,但工作人員到9:00都未放學point (給大會意見留在最後才繼續說),

打完,我們又走了,我們今次分工係~邱鍾華負責拎圖及睇圖,我負責答題及去印蓋章,Josephine負責找答案,可能真係跑得More關係,我都一直在前走,打完第二個point便開始向荃景圍進發,上次石龍拱我見人由荃景圍天橋落車,再行上去,已經覺得傻仔。估唔到今日居然輪到我...

去到後條問題係問"公園有幾多個入口",好醒的我們第一時間走去張公園地圖上看,好快知道了,之後就開始衝落山去體育館啦.......我們經過華卜公睇噴水池有幾多層,又經過三棟屋睇佢門口兩個瓦崗封口是什麼顏色等.....好快打完,今次係邱鍾華負責睇圖,所以我好放心咁聽佢講去邊就去邊(因為佢係我一開始玩定向已經想跑過佢的人,今年我要實際地跑過佢)...結果去完惠荃體育館,我就已經感覺到大家唔會再上去,所以開始向下方的控制點進發。去到大窩口地鐵站附近(我以前地頭啦!)所以好快咁衝落去個公園洗手間附近,見到兩位童軍仔負責守point,呢個point的問題問東亞運動會共有多少個比賽項目,答題紙上已經答了,但唔知點解位童軍仔又繼續問多兩條問題,當時我地已經話呢兩條唔係我地個組答的,但個童軍話大會叫佢地咁樣做,佢一邊繼續問,我一邊望實佢張問題紙同答案紙,佢未問我就答曬佢的問題(當時我心諗童軍仔你邊個旅團,我一定記住你)返到去,問返其他組,佢地都係有同一個情況。

打完條街的point見仲有好多時間便一口氣跑埋去9號point啦,沿路去的時候遠望見到有支藍色的旗仔係人群中不繼移動,結果我地就追,追到啦,答埋問題,蓋印走人,向終點進發。

我地返到終點,好奇怪,有好多人仔熱烈歡迎,而且仲拉埋banner比找地衝線(還有好多大會攝影師),之後又有好多人走過來問我地組名(感覺就好似奧運田徑獲金牌的運動員一樣)~冇計,因為我地係女子組最早返來的一隊,時間只花了1小時31分鐘,但交完答題紙,就有人問乜冇蓋曬所有印仔?我地已經答佢緊係去唔完啦!




等多15分鐘多,開始陸續有人仔返來啦~!



其實玩開定向的人都有個習慣,見成績公佈才有頒獎,但今次好奇怪,大會好快咁就叫某些組別報到,準備領獎,當時一名資深定向人第一時間向大會查詢自己成績分數,大會在毫無理念要公佈成績之下,將他們的分紙交回他們check分數。最終在獎項未公佈時,大會最終都將各組別的成績公佈。

最終我們只取了第四名(達到我地最基本的題標~取回報名費)!其實定向人成績(我認識的)男子公開第一名:泰仔組;男子公開第二名:張志高組;



女子公開第四名:Julie組,頒獎時有樣好得意的事發生左,個頒獎嘉賓無啦啦問我是否應報錯組,我問點解?佢話我應該玩學生組,哈!所以呢一刻我笑成咁(有相為證)。









混合公開第四名:飛生飛太組;混合公開第七名:成坤組;




家庭組第三名:B佬組






個個都滿載而歸,之後跟左大隊又去食我至愛的中式自助餐。


Feedback :
  1. 場比賽有好多漏洞,晨咁早報到時派地圖,但派完地圖後又冇限制賽員活動範圍,賽員一早走左去個POINT 都冇人知.
  2. 出發時跟本冇人去點人數,所以一早唔見幾隊都唔出奇。
  3. 早上七點半叫賽員報到,但係當出發後,部份控制點的工作人員跟本未ready,我第一個point其實已經好遠,但去到佢地都未set好野.而B佬個組先去近的point,點知連印都未 有,要佢打電話返大會問點算好~就係咁浪費時間,冇左第二名啦!
  4. 同以前城市定向一樣,一組一張地圖。
  5. 地圖沒有顯比例,所以都擔心會走得好遠.
  6. 成績跟本未公佈就打算頒獎,如果唔係一位堅持要成績的賽員,我地都睇唔返成績。
  7. 人人有份的獎品其實都係賽員參加的推動力,如果只有第一至三名才有較高的獎金的話,我想大家都會好無引...今次頭10名都有獎,真開心!

沒有留言:

張貼留言