2009年11月27日 星期五

渣打馬拉松2010

從前我真的不愛跑步~

但無奈我又喜歡玩定向,要在定向場上奪得好成績,除了30%技術,還有70%體能,所以一直體能係我最約的一項,但無奈今年定向我居然入了精英組。

玩得精英,雖然話就話輸硬,但都唔想輸得咁難睇,結果由今年開始,無啦啦每個星期都有至少一天走去練跑,由最初和我並肩同跑的某某,跑跑下一時又話病,一時又話腳痛都已經不知去向(哼~我係話緊你),幸好~定向屬會內又有人仔去跑,結果我可以接著繼續練跑啦!從前跑步,我總會以練氣為主~因為我實在“太小氣啦!:P” 所以都會不繼以連續方式去跑,開始看到少少成果啦!

故此近排又改變了練習方法。




早前唔知乜原因,見人跑馬拉松,我又走去報~志在參與吧~早幾個星期已經聽到其他報名人仔講已經確認了報名,但無奈當時我的資料仍未在電腦上出現過。故此,今天我又試多一次,結果出現了Yeah~! 編號係B3342

今次我只是報名10公里,希望可以全程以慢速跑完啦~!Target Time係1小時之內。
為了呢個目標,我相信呢三個月都應該唔可以偷懶啦!

不過到現在,我都係個句:我真係唔鍾意跑步!

2 則留言:

  1. 其實一路都有寫blog,
    不過低調地寫你唔知啫:P
    不過你真係寫得好勤力,
    圖文並茂~

    你指既改背景色定Heading?
    如果係heading就喺版面配置入面既網頁元素, 見到(標頭)再按編輯, 入到去移除圖片, 之後再揀你要既相, 咁就OK架啦~

    回覆刪除
  2. 咁既人.....你放棄佢喇

    回覆刪除