2009年11月12日 星期四

我的名字

其實我想信一個簡單的稱呼其實已經看得出你在別人心目中的地位,身份...但我相信男和女對這個名字有不同的看法和感受。
係屋企,爸爸同媽媽由細到大都會叫我做”妹仔”,以前係因為我十分難教,唔聽話,成日比佢地罵我,罵罵下,就習以為常用這個名字稱呼我,就好似以前粵語殘片通常要服侍大小姐的丫環一樣,被人稱為”妹仔”...
工作上通常已有一個固定的稱呼”趙姑娘”,”趙Miss”,但係我校的學生一向都”好好”,一入來便叫你一聲”靚女”,坦白講咁樣稱呼我的人通常都會比我炳一大餐。其實我對這個稱十分厭惡,第一:瞎子都知我同呢個稱呼差十萬八千里;第二:凡人名,為何不叫名呢?一點尊重成份也沒有,就好似電視入面,每人入到街市,任何人都會被人稱為”靚女”,”靚姐”一樣,俗!;第三:我總感到有點反諷,侮辱成份;第四:如果真的要讚人的話,我相信一定有其他便好的說話...所以唔係所有人都鍾意咁既稱呼。
另外,我其實也討厭在名字後面被人加上”姐”字,例如"Julie姐","Julie姐姐",特別係年紀大過我的人都咁樣叫,聽起來簡直想死,講到我好似好老咁!而且語氣中輕佻又唔似係因為尊重我!

對於我來說稱呼別人的英文名,綽號等也是友善的,親切的,但如果係將你個中文全名原全讀出來的時候,我相信那時應該是我開始發惡~視你為敵人的時候了~所以被我叫出全名的人仔,請小心你的說話!我還記得上星期六在白石橋做attachment的時候,被人在眾人中高呼我的中文全名三次,感覺就好似被人呼喝一樣,毫無禮貌!
說到尾,請叫我一聲Julie已經夠啦!

1 則留言:

  1. 噢~ 尋日叫左你聲julie姐添! sorry呀.
    下次比你叫番我聲豪爺補數.

    回覆刪除