2009年10月26日 星期一

油山換水~單車定向日

之前兩日都係定向,去澳門,另外又白理義,今日都係單車定向...


今日跟油山換水呢個HeaHea組織去玩,不過話時話,我都真係唔係好記得我到底幾時入?邊個叫我入?但我絕對相信今日的活動絕對與呢個組織的宗旨背道而馳......


基本上一朝早,我已經底估由屋企去馬鞍山的交通時間,原來等火車係要成10分鐘...所以我遲到,幸好我唔係最遲個位,所以內心都舒服D!今日去的人仔好多,不過大部份我都唔識gei!但正常地我都唔會比自己由沉悶落去~好快識到第一個人仔~Winnie啦!佢話我知原來今日活動分三組~辛酸組,Hea組,同枯萎組,佢問我打算入邊組,我一聽枯萎組呢個極度“核突”的名之後,唔便諗一定唔入,之後都係同Winnie一樣爭扎玩辛酸組同Hea組啦~!

大家試完車之後開始分組~基本上亞源係我心目中是一名“HeaHea”人士(當日我完全改觀~記往只係當日),我相信跟佢一組絕對冇錯(唔會辛苦得去邊),結果我、源、瑩、榮同Charmaine五人一組啦~!


今次的遊戲玩法係,每組有一張地圖同一份提示及事工紙,提示紙係要去到指定的目的地,你先可以打開下一張的。
部份事工係要到正確的地點才可以做到。基本上我仲以為可以輕輕鬆鬆咁去玩,點知~“亞源,我睇錯你啦!”佢地成班人起勢咁去,起初都唔係問題,不過踩踩我發現原來我一直都唔識用後掣剎車,因為以前我好輕鬆咁踩,要停咪用對腳lor.點知今次用盡力去踩,用對腳係冇可能...好彩亞瑩發現我呢項,結果一路在佢從後指點後,好快我都好放咁用到剎車啦!


去point1 唔係問題,point2唔記得邊個負責睇圖同帶路,去到我地“以為”的目的地(張相個位)去到打開下張紙先發現找唔到要的資料(地方英文名),但好彩突然醒起經過過火車站,應該可以在地圖上抄到,結果我地又踩返轉頭啦!(但最後先發現point2係火車站)。
之後我依稀記得在某公園個了差不多半小時事工,另外又在海鮮坊又停留了半小時,之後我地遇到另一組的組員,佢地同我們條路線係相反gei!

見到面除了影相外,還有互問答案,佢地個組有d IQ題唔識做,結果集大智後,答案全部都有啦~而佢地個組都好似話有位“數獨王”結果我們就張張數獨紙交比佢,但係唔知點解佢地dIQ題我地解曬,但我地d數獨好似一d都未動過。兩組話別後,本身Charmaine架單車“甩鏈”,亞榮幫佢整,所以我地都在遠方等一等,但之後見佢地開車,我地又繼續去啦!由於我死跟亞源係咁去係咁去,亞瑩就在我係面,所以我地三個同亞榮佢地的距離遠左好多,但去到某間酒店附近,我們最終停下來等一等,但等了一段時間都唔見亞榮同Charmaine,點解呢?再等!再等等!都唔見,決定打電話啦~不過唔知點解大家好似溝通唔到”(佢話過左隧道,佢又話見到條橋),只係知道亞榮佢地應該去左好遠的地方。結果我們一等再等,最終我們都相遇了!之後又繼續來來去去來來去去~上斜路真係好鬼辛苦!

去到大學站附近,又同剛才分開個組相遇啦,有人受傷,幸好無乜大礙,但就好似變左個繃緊人。(大學站條路我足足去左三次)

最終大家都到底終點站。不過原來有一組比我們快成粒鐘到(真的不可思疑?=__=....見到佢地踩就知發生乜事啦!)

下午係奪分式,話左去但冇去的話會扣分,但唔知點解起初我個組冇人聽得明,只係以為冇去就扣分,所以大家都好狠咁想拎曬d point,在下午部Charmaine放棄跟隊,本身我都以為自己還可以,但點知下午佢地的行勁更加快,我都未試過踩得咁快~逢人過人的感覺其實一d都唔爽,而且都有d驚!

最終在回程的時候,我都死左一大半.由科學園到大埔,再由大埔返科學園都已經8K幾,真係好累!但因為佢地踩得太快,影完八仙嶺再去下一站之際,大家都Miss 左小白露,結果佢兩個有氣有力的男士就踩返轉頭(不過真係好鬼遠),而我呢0的冇氣冇力的人士,就繼續去,去到科學園盡頭,我停低等佢地,但唔知點解等極都唔見,結果又一等再等三等,好耐好耐,仲見到另一組的組員經過問下佢地見唔見我的組員,佢地話在科學園見過瑩,等得唔耐煩,打比亞源問下,點知佢電話好似人地返左大陸但又冇漫遊服務咁,直接去左留言,冇計之下死死地打比Clive拎亞瑩電話~就係咁佢地知我地失散左啦!

一段時間後,我地於另一位集合點附近與瑩會合,再去巴士站,另外兩位男士已經於陣亡於小白露,結果得我和瑩繼續去!回程時,再會合。

之後亞源還想繼續,但其他人的一句“下一站唔係終點咩?”,結果大家都打算去到橋位再算~(當時個天都黑曬啦!)
當我差少少去到橋位時,好衰唔衰當我正全速向橋進發時,我比一架正想cut線的單車車尾碰我車頭,當然在我冇乜體力的情況下,跌了落地,幸好按我過往情況,基本上起身發覺冇扭傷,冇擦傷應該都一切正常(返到屋企先知個膝頭哥瘀左),激死我啦~佢cut線又唔響呤,打得少!結果就係咁,順理成章可以返去終點啦!

返到去先發現原來我們是最遲回來呢!乜大會限時唔係7時30分,不過今次都幾好玩,而且有人搞比你玩,辛苦曬Clive & Zing!

1 則留言:

  1. 我當日好輕鬆~~
    等我copy呢度一小段放去油山換水個blog度先...

    回覆刪除