2009年10月24日 星期六

救世軍港澳定向賽09

活動報名時
其實於活動報名時,曾經有人邀請過我一同組隊參加,但結果婉拒了!就因沒有我加入,所以成績也不錯(出乎意料),取得了公開組第三名,而且沿途有三位美少女相伴~不亦樂乎呢!

工作人員招募
由於在會內招募時,Jason以"豐富自助午餐"作招來,結果就招了我、夫人、飯、B、朱仔去澳門幫手了。

活動舉行前的星期三晚上
在活動舉行前的星期三,我們也上了救世軍總部進行簡介會,當晚亦分了船票,負責區域,電話咭等物資,原本大會為我們提供了每人一澳門電話咭,但當我知道我負責的賽區與義工集合的地點較遠之後,心諗如果要930集合,要1030去到放好所有控制點,有難度呢!結果把心一橫,便想直接與澳門義工更改集合地點吧~結果便要求大會提供每人多一張的電話咭,以便我們在港可以聯絡澳門義工!

活動舉行前一天~星期五
上午九時收到夫人電郵問是否已收到澳門義工資料? 因為原來香港的義工資料已經一早發了,唯澳門很久沒有動靜,在大家多番電郵來往後,結果早上十時三十五分,收到大會提交的澳門義工資料及其他須知,即係話如果要聯絡義工便改集合地點~就要在今晚。一放工,二話不說返屋企拎張電話咭打左先(其實我約左人食飯),因為如果食完飯先打,擔心佢地訓左,又擔心太夜唔係幾好,都係打左電話比較安心,幾經了解張電話咭點樣先可以在香港打出去澳門後,第一個電話打出啦~但一接通電話第一句係”你好(普通話)”,接著一個接一個都係一樣(我有12位義工),在普通話加英文的情況下,佢地應該知道集合地點和時間,好了~可以安心出街食飯。

24/10出發啦!
由於物資眾多,結果夫人約左我地七點鐘到碼頭集合,晨咁早離開屋企在車站等車的時間,巧合地比我遇到位疑似定向人白蛋~但因為呢個咁早的時間,呢個地點~西鐵站同佢的服飾(便服),令我擬了一擬,為免認錯人,都係唔好打招乎好! (但係去到集合點先知原來白蛋是代表HKOC和我們一齊去)

上船

大家都好早起身,結果一上船個樣都仲係呆下呆下咁~

但當抖了一會後,大家都開始開始啦~!

當大家分好物資後,艘船都已經到澳門碼頭,過關後,大家第一站都係洗手間,故此在慣性上,我們也會將物資放在一起,再去洗手間,結果便形成了這個境象~白蛋像國內同胞剛從香港購物回鄉呢!

笑完後,我們又開始各自工作啦 !由於我和B負責的賽區較遠,故此一出碼頭,我和她都立即搭的士去約好的目的地,一上車,亞B講左句”0的花好香!”,我又加多句”係咪叫姜花?”,司機就無啦啦將車上其中兩扎花送了給我們~好開心呢!一上車就有花收!之後機司就與我們有濤濤不絕的說話啦!有講到澳門賣旗啦!的士司機的交更時間等...,好快我們便到了和義工們的集合地點”市政廳”的噴水池!由於時間尚早,我和亞B都影低能相啦!
時間一分一秒地過,我和亞B的義工最終都平安出現,之後大家又各自散開啦!今次我的義工全部也是來自澳門科技大學的學生,而且大部也是來自珠海,所以我都要用普通話和他們來個簡介,後來演變成為英文簡介。簡介完成後開始帶班義工去放point同守point!問題來了,原來在賽區的物資袋內是沒有地圖,幸好上次去簡介會分賽區時每人有張黑白地圖,而我又無意地影了多張帶了過來,所以可以每組都有張地圖。
我的義工最強組合如下:
呢四位真識做,佢地係唯一一組同我講”辛苦曬”,因為活動結束後,我都一一向各位道謝,結果意外地得到一句”其實最辛苦是你呢!辛苦曬!”
接著呢兩位係可以同我用廣東話溝通的人,佢地負責的地方基本上連張椅都冇,佢地只可以坐在附近的矮石柱上,而且佢兩個好好笑,佢地同我講話對面間舖食翅原來好出名,但開始營業時冇乜人,佢倆唔敢入去,但當見開始有人龍的時候,佢地先知好野,結果排左好耐先可以買到碗碗仔翅,最慘係佢地仲要企係個point隔離,一路守一路食!
上面兩位係幫我守最遠的point的兩位,因為地點遍遠,而且又冇乜食店,所以我也感到他們有點不高興,而且還對我說義工$50津貼跟本不夠食呢!唉!我見狀只好留下來陪一陪他們,說說自己暑假去廣西做義工經驗,分享樂趣,半小時後,見他們也接受了安排,便離開周圍巡區。

此外還有三位義工,但忘記影相!
賽區安頓好了,便打電話與飯、B和朱仔一同午膳。我們相約在大三巴,朱仔足足行了1.5小時才到呢~! 會合後,我們的第一站係雙皮奶店,當時大家也很期待下一站食店,而朱仔便帶了本澳門食書來!不過好可惜當我們離開甜品店向下一站進發時,朱仔收到賽區義工急電,結果佢就係咁同我地分開啦(基本上佢成日就只有一柸菠蘿冰落肚),其後我們繼續食食,食鍋貼,豆腐麵,本身還想食埋椰子雪糕,但間舖冇開門。食飽後,我們又分開繼續工作啦!在賽區難得也遇到香港定向人呢!
除了定向人,還遇到他們啦!加油呀~!
其實定向係一種要頭腦+體能的活動呢!你看賽員也很苦惱啊!
到活動接近尾聲時,很多賽員也開始累了,要休息下來!


當收到大會電話話所有賽員已經返了終點後,我們終於可以收工啦!
返到去,放底物資後還可以趕得切看頒獎禮,而且意外地下面四位取了公開組第三名呢~但相返定向隊原本以三小時佔冠的定向隊,因為在香港因某種原因去到point但又冇打到,結果白白入不到三甲。
雖然未必人人有獎,但大會也為所的參加者送一個紀念牌~點解工作人員冇gei.....

見獎開始頒完,我們開始收拾物資回港啦,故此找了夫人先去碼頭換船票,而我們就合力搬回物資到碼頭及回港,但估唔到有賽員投訴成績出了問題,部電又開番用。我們唯有再等一等埋白蛋才離開,在等的時間,我們聽到大會頒紀念品予協辦單位,開始叫香港野外定向會時,我們也叫白蛋上台領,但佢好忙,之後大會又青進定向會上台,結果我和朱仔便一支箭咁跑了上台,而且還替HKOC取。

雖然台上只有兩個人,但其實這件野係屬於所有青進工作人員呢!

亞B當然有份啦!
由於我們太了解夫人脾氣,比佢知道我們上了台,一定”炳”我們,結果我們一致認為暫不告訴她是為上上策,結果在船上,朱仔不停偷笑,而夫人在毫不知情的情況下不斷細說她享用豐富自助餐的感受(因為佢一直留守終點,沒有跟我們出外午膳)。

沒有留言:

張貼留言