2009年10月1日 星期四

耐人尋味的寶馬山賽

話說係好耐好耐的三、四年前,有位姑娘仔學人玩定向冇耐,便要上寶馬山進行佢人生中的第一場排名賽,當天天氣十分大霧,人與人之間距離20米就已經消失於雲霧間,由於當天在大會限定時間內150分鐘都冇乜幾多個返到終點,結果最終大會將限定時間延長至180分鐘。位姑娘仔由於冇技術,冇體能,面對大霧和許多小路,一度又一度迷失,最終以3小時45分的時間只完到六成的制控點返回終點......

三年後的今天呢個回憶亦一直存在著.當佢第二次再上去嘗試去克服呢個記憶的時間,都會不其然出現許多怪現象.....

傳說己經講完,返回現實啦!

今日我跟大隊一齊上山,但因為自己實在太好人啦(故事省略)!結果我比夫人佢地遲左好多先去到賽事中心,去到佢地已經一個二個換完衫準備出發。結果當我攪完自己0的野之後,佢地都已經走曬,當時我還聽到文太一句“Julie佢地走曬啦,乜你未走咩!”...就係咁,我在肋都未拉的情況下,飲啖水,便急急出發!

Start – pt.1
跑出條大路之後,一直沿大路去,見到小徑入口,行入0的開始發現0的草好長,好彩在草間都隱約見到條路,好快就去到岩面地啦~!


Pt.1 – Pt.2
沿小徑行,好鬼多草,行行下比我遇見夫人!見佢一路都好小心咁行,但以我的性格,當知道落返去係條大路的話,就會一直衝,直至遇到大路為止。結果當遇到大路之後,奇怪的事發生啦!我應該向東面的方向跑,但唔知點解,我向西面狂奔,但跑跑下發現指南針話比我知唔對路,結果在遇到邱鍾華的情況下,我最終知錯,好瘀跑返轉頭,呢個時候,剛巧遇上由小徑落大路的夫人(佢完全見證住我呢一刻),之後都有跑下跑下.跑跑下,奇怪的事又發生在我身上,我應該係沿大路一直去,去到十字路口位轉左面小徑去pt.2 , 但當我一直在大路跑緊其間,我突然遇到在林內(路的東面)衝下來的Jacky,佢做乜係呢度出現呢?而且上面都唔係路?....呢樣野唔算奇,最奇的係我居然在佢衝下山的位置爬上山...不過又唔知點解,好快我又醒覺,落返大路(回想起自己的行為都好可怕~!)...之後沿小徑去找pt.2. 打完pt.2,Jacky就一支箭咁跑走左啦!而夫人亦冇再於我後面出現過。

Pt.2-Pt.3 (呢個point有人話抽肋,結果結束左佢的定向旅程啦 ! )
打完pt.2 我沿路繼續去,去到十字路路位,有三條路去pt.3,我選了中間上山的路去pt.3,雖然要攀高,但係一定唔錯,結果爬完上去,再落返去的時候,比我遇到pt.3啦~同時我都見到亞Thy,先發現原來由左右兩面條路去的時間係差唔多的...

Pt.3- Pt,4
打完pt3想了一回,結果我選了東面的小路去,當時我心想,一路跑之後,我會遇到期第一條小徑,再由條小徑上。但跑跑下,我未發現小徑之際,我爬了上山,條路起初都好易行,但行行下越來越多草和矮樹,我心知錯啦,但唔可以返轉頭,結果死都要爬返上山頂位置,但永不言敗的說話支持下,我終於到了頂,落去打pt.4時,見到袁東南打完行上山,佢應該由山頂小路去pt5,但我眼見咁多小路,結果安全起見,我由大路再上小路去pt5.

Pt.5-Pt.6
決定了,便一口氣衝落山,再沿大路去,但跑跑下,奇怪的事發生啦,我見到亞源,亞源係比我遲出發的,佢理應玩緊頭個幾個point,而頭個幾個point係唔應該係呢度出現...點解我會見到佢?雖然我有想過,但都繼續跑,但跑跑下開始有點動搖,因為條路越來越似我之前上山去賽事中心條路,當時我心諗,死啦~唔通真我錯?停下來,再用多次指南針,佢話我知冇錯,結果我又繼續跑,跑跑下比我遇到個迷緊路的賽員A君(佢應該係油山換水的人),賽員A見到我之後,佢就好似已經將剛才的煩惱一掃而空,一直跟在我後面。跑完大路,接著要面對的是幾廿條上山的等高線,一路上我都一路諗,除左我後面個個之外,係咪得我咁傻瓜由呢條路上。雖然上得辛苦,但都要讚下自己全程都冇停過(記憶中)。好快(10幾分鐘後),就遇到pt.6啦~!

Pt.6-Pt.7
我沿河去,而賽員A最終都跟左我後面,去到小路交匯處,我停了一停,望過對面,好似唔似有路咁,在懷疑之際,我遇到Bruce,我見佢直去,結果好好人的我就叫佢返轉頭啦(因為我想佢幫手開路),但最終都係由我身先士卒,過左去先。沿小路去,去到十字路口,我見Bruce轉右行,同時亦見賽員A繼續直行,我當然暗地裡歡喜的見佢行錯路,就在這裡,賽員A和我的距離開始遠啦~!

Pt.7 – Pt.8
打完Pt.7,地圖上顯示北面小山有條小路直接去pt.8,當我去到空曠地位置,我見到袁東南,佢又再一次出現(佢曾經在我去pt4的時候出現過)佢企在小山頂位置,我問左佢一句:“前面係咪有路?”,佢答左句:“如果有路,我就唔使企係度。”結果我選擇了由空曠地的小路去,但唔知幾時,Jacky又係我附近出現(佢應該於我pt2之後唔見左的人)。一路去,條路都好靚,去到pt.8,又比我遇見Harbour(佢係好早的時間已經出發左).

Pt.8 – Pt.9
去pt9都好順利,但開始口渴啦~!Pt9其實有0的過氣的水,Jacky個死仔仲好好心咁叫我去飲.....

Pt.9-pt.10
呢段路我都好快咁跑落去,就係咁Harbour都在我後面消失左啦~!之後好順利咁打埋佢。

Pt.10-pt.11
打完pt.10去pt11我想了一回,其實係好耐~到底由較遠的小徑爬上去,定或回頭沿路去到小路交界位再直接上山好呢?想想下,後面的人仔都過左我,結果我最終由東面遠少少的山路去,上到去都好易見到。

Pt.11-pt.12
打完pt11,我清楚記得我去pt12係要由大路去的,結果我二話不說,向左面的小路落山,落山的時候,比我遇到Harbour上山啦~!落到十字路口,我再睇圖,奇怪的事又再一次出現,我看到pt12好似唔係由大路去,我心諗死火,點解ga?我明明記得唔係咁?點去好呢?於是再睇多次地圖,才發現pt12個圈其實係pt1,因為數字與圈太近,睇錯左,睇清楚,都係由大路去。在大路上,我都有跑,因為好似就到終點,去到一個位置,我曾經想過利用上山的小路short cut過去,但我見好多高手,都唔係咁樣做,繼續跑大路,我見狀當然唔做傻事,跟佢地由大路去,好快就打左啦~!

Pt.12-pt.13
Pt12-pt.13係沿路直去,冇乜特別。(不過好累啦!)

Pt13-終點
由於之係去賽事中心時經過個涼亭,所以好肯定咁行返終點。

返到終點,去成績下載,比我見到換左衫的Clive,我當時心諗“佢唔係咁快呀?我真係跑得咁慢?點解我遇唔到佢ga ?佢今日快成咁gei ?” 突然間太多不可思疑,結果招呼都冇打聲的情況下帶著一推疑問行返去鎮靜下先.返到去問John,朱仔同Bruce的完成時間,比較下,我的時間都合理~遲過佢地(如果唔係之前的傻仔事,都應該可以再快少少),之後Clive都走過來解開疑團啦~!啊!有人DQ!

等了一段時間,大家都差唔多想走,但又未見夫人,眾人都在恐怕她回來後話我們冇等佢,而在日後被佢狂“炳”的情況下,都在河邊玩下水,等埋夫人返來至走~!

最後夫人都終於完成回來,不過超時,所以都冇得排名啊~!聽佢講返尾段與亞源相遇的一段路時,笑死我啦~!

今次有630分,比上次牛寮好少少,不過距離保住E組700分的最低要求,還有一段距離~!星期日場排名賽要認真0的啦~!

但中途發生過眾多不可思疑的事件,暫時我都無法解釋!

沒有留言:

張貼留言