2009年10月4日 星期日

19號仔 ~ 野外定向排名賽(一) 扶輪公園

玩定向的人生中,同去O-ringan一樣,總要有一次機會做下”精英組”先得gei~!因為以我的體能和技術,信相機會唔會多!當然,有得跑就希望會跑好0的啦。今次掛著19號去跑呢個組別,所以真係好緊張~好緊張!(絕對冇誇張)

*************
原本我係跟大隊搭J-臣車,但由於我10:11出發,較他們早,而且賽事中心去起點都要成半個鐘,佢地集合的時間9點鐘夾我唔到,所以我只好獨自上路。

8時35分出了錦上路西鐵站,結果一輛51號的車尾就係咁同我"say bye ",此刻我心知「弊!」.由於呢班車疏到冇朋友,下一班好大機會要到9點先有車,所以我當時真得急得要命!在巴士站上還對自己說,如果8時45分還沒有車,我搭的士上去吧!結果到了限定時間,正當我走去問巴士司機幾點開車之際,佢遠遠向我舉起了五隻手指(或許我的樣已經表露了我的問題),結果我就等埋佢呢5分鐘。由於唔知車行時間,在車上,我已換埋衫,著埋鞋。

最終9時10分到達扶輪公園。但最可憐的係,我去到的時候,其他搭私家車的人仔己經全部到齊,我呢個話要早到的人,還比他們遲來,接著當然係一眾的笑聲...=__=(省略)

結果我好快咁飲啖水,拎埋號碼布,影張大合照就出發去起點啦~!

由於大會話要去起點,先要走幾公里及攀升180m(我場比賽都係得150m)!算啦!自已都係行~咪當熱身lor~不過行行下又追到前面個人仔,唔通佢地真係留前鬥後?

上到去見到好多勁人~冇計精英組嘛,有0的驚,不過好快就正常番,但好口渴。結果因為有位賽員Iris個妹係工作人員,靠佢地的姊妹情深,結果佢妹妹個支水就比我地上面班人輪流飲啦~!



等等下,開始出發!由於精英組係會隔兩分鐘先出一個,而且唔會有其他組別,所以所有人一開始都會孤身上路,何況我呢0的速度,要追前面個位都好難。時間好快過,等等下,連夫人佢地都上到來,剛巧我又準備出發~真是好緊張呢~!

好IQ題 :當你一拎起張圖第一時間會乜?

梗係睇下自己組別啦~!有乜理由會拎錯圖ga ?出發鐘聲響起,我拎起張圖就跑走啦~因為起點還未到呢!

唉接著就是千錯萬錯開始啦!

S.P-Pt.1
一開我就不其然咁一路行一路行,行行下向左手面望,發現了山窩,心想是它吧!於是一口氣衝落去找大石,結果唔見最初還以為自己未到,但再落少少只係見到個point,走去睇睇又發現唔係自己,我的是133,但看到的是134,我當時心想,應在不遠。於是繼續上下徘徊,時間一分一秒咁過,眼望到山下馬路上已經有其他賽員不斷上山,我心想,佢地見到我好樣衰咁找唔到個point tim~!心灰但又唔死心,冷靜下來後發現我一直也沒見過其他女精英呢~唯一的原因是我應該過龍,於是我只好沿等高線向回頭走,結果我是對的,16分鐘後,我打到我第一個point.

pt.1 -pt.2
打完pt.1收拾心情,繼續上路,好快定了圖,去pt.2,這時候我遇到比我遲出發的女精英時光機(終於有人啦),但唔知點解佢唔係向pt.3方向走。

pt.2-pt.3
打完pt.2,沿少少等高線走出小路,當時居然遇上萬智健問我132是否在那裡?我當時心諗 ”下!你咁勁都問我?” 我沒有出聲回應,只有微微點頭,接著他打完便比我更快沖落山。當我在山凹的位置奔跑時,還意識到被人拍了下來呢。過了個小山仔,我的路線係~先撞石牆,後落小小沿等高線去岩壁。點知好快遇見石牆,又落小小將打橫去找岩壁。一路去一路去但唔見有岩壁,只係見到有好多石(但地圖又唔覺有咁多),而且越行越多矮樹...但呢個時候比我又遇見女精英Iris佢上緊來,我估計佢剛剛打完Pt.3,當時我心諗~佢依家先打pt.3,我頭先遲咁多都遇見佢,應該追到前面ga…,但好可惜,佢離開之後,我唔知點解點都唔見個pt.3,而且仲好迷好迷咁~呢個時候我又遇見亞Zing,同佢講左句~點解會見到你ga?亞Zing 之後又在山嶺中消失了~!個心灰極,連亞Zing 都出現。即係我已經花了更多更多的時間。唔知點解在迷糊中,比最終都遇到pt.3,但我點都好似唔見個岩壁。

Pt.3-Pt.4
打完個pt,望一望錶,時間已經過了45分鐘,唉!我還有18個points未打。算啦~繼續去pt.4,個腦忽然間出現“成為最後一位衝線的賽員,但又唔被人DQ”呢句說話就一直在我腦海中出現~好驚,好似咀咒咁!行返出大路,就遇到pt.4啦!

Pt.4-Pt.5
個心都係灰,但點都要繼續落去,去pt.5本身諗著安全由大路再落去,但見山腰都行得而且好靚,結果由山腰過,好快就見到pt.5,而且比我見到另外兩位在尋尋覓覓的女精英邱鍾華和Joeshpine, ,之前腦海的咒語終於可以消除啦~仲見佢地尋緊的時候,我好快咁閃走左,去返大路,回頭望,佢地距離我很遠呢!

Pt.5-Pt.6
可能開心得滯,去pt.6都停左一段時間,打番bearing去好快找到,而且比我見到龜姐,我打punch會留至少5秒,佢係我後面,我都驚佢話我慢得滯!

Pt.6-Pt.7
冇乜特別,都係咁去,唔係好難咁去到啦!

Pt.7-Pt.8
我明明見到有大路去,而且仲見到龜一支箭咁跑落大馬路,但唔知點解我那刻冇決定咁做~繼續沿等高線好辛苦咁行,一路行一路都好想快0的比我遇返大路,終於行完條路,接著是不繼落山的樓梯級,我唔理,亦唔思考,一路咁衝落去。
見到前面有位男賽員開始停,我又跟佢停,打橫入去見到有人,亦見到個point,此刻,我和時光機又重遇啦(我地之後一直都在出point入point時相遇,但奇就奇在,我地去的路線係唔一樣的)!

Pt.8-Pt.9
我本身想由數石去Pt.9,不過想到係綠色而且唔知D石係咪又咁準,於是改變主意,由早少少的白林去,沿白林和綠色邊去,條路好靚,去到等高線平少少的地方,就打橫過去,好快又打完Pt.9
Pt.9-Pt.10
打完pt.9,要爬上pt.10,唔係難,只不過又要上山,真係好辛苦好辛苦!

Pt.10-Pt.11
打完pt.10,打橫行返出樓梯,又不繼落山,之後去找Pt.11.唔知點解,呢個Pt.好多人都見唔見到,我都係,在這裡,至少有5-6個人都在找,不記得是誰第一個發現,但個死人point同粒石又好似黃黃地色咁,唔通就係咁我地都冇發現到?

Pt.11-Pt.12-Pt.13
已經有一班男子組賽員追到啦~而且見到姜華棟,我毫不思考咁跟佢去打埋Pt.11和Pt.12.

Pt.13-Pt.14
係水站附近,唔難!


Pt.14 - Pt.15
飲完水,開始唔識睇圖,在燒烤場又見到個終點好似封左條路,於是又兜下兜下咁出去小路。見到 小路啦!第二個墓落去,去到山咀平台,會見到山窩的河源頭,打完走人。當時我見到教練班的堅哥,見佢落錯位而且仲過曬龍咁剷落去,越剷越遠,當然我一於少理,好慢好慢咁去埋pt.15.

Pt.15-Pt.16
唔難,不過入去打佢有好多刺我的草,仲比我見到B佬。

Pt.16-Pt.17
跟左B佬的路線去,刺死我啦~!但點都好,找到Pt.17.

Pt.17-Pt.18
唔想臨尾錯,所以最後幾個Point 都唔敢亂入林,所以走出大路,沿路去穩穩當當。途中比我遇到史提芬,之後又遇到好多WO賽員,所以跟本唔擔心打唔到。不過真係好累。

Pt.18-Pt.19
返轉頭去,之後由第二條河上(因為之前見過,所以都知邊個位上去),途中比我遇到夫人,一定要影返張相先!之後沿河爬上山打pt.19時,又比我遇到Zing,佢好似落緊山~今次到佢一句 “乜又遇到你?” 見佢的路線,佢應該去pt.18.我地Pt.3之後,仲以為佢快過我,但按依家的情況,咁即係之前佢唔知邊度迷左,慢過我啦!我都唔明個路線設計,臨尾先要人地再爬上山,累到爆!

Pt.19-Pt.20
沿等高線行,唔知累定條路問題,行行下都滑了兩次,好彩冇扭傷。見到小路,再行去山咀見小陷地,沿窩落去,好快又見到pt.20.

Pt.20-Pt.21
“仲有少少就跑完啦~唔好錯”呢句說話我不斷提醒自己。好快打埋pt.21.

Pt.21-EP
諗都唔諗,衝落燒烤場先算,同時光機係咁跑~最終旅程完結啦~!



**************************************************************

返到去,好彩! 唔係好多人返到來,否則我都係好慢好慢!之後亞Zing 都返啦,問返佢死左邊,原來我在Pt.3附近見完佢之後,佢都好迷咁找唔到pt.3,而且仲越行越遠.....我仲以為佢好快打完point走人先~而且我發覺佢開始入林入出癮,去pt.9,佢係入綠林數石去打point,但唔知點解又迷左。

之後再同其他人討論,原來有好多人仔都唔知道由pt.7去pt.8係可以由馬路去,咁都好,傻瓜唔止我一個。

大家都有興高彩烈咁討論賽程時,唔知點解查理斯完全答唔到嘴,初時都有少少奇怪~佢同我唔同course ? 但諗諗下又覺得佢應該跑M35唔同Course唔出奇,但講講下路線忽然聽到佢一句“哎呀!我拎錯圖,唔怪得D我啦!”唉~邊有人咁傻瓜ga….學張志高話拎起張圖第一時間要睇乜~當然要睇下係咪自己張圖啦!

等得太久,結果有人索性休息休息~



除了休息,大家在等的時間還有吃吃喝喝!


之後我地又繼續等了又等,有人呆等,有人食野,有人睡一睡,點解?
因為有下場上山學下field圖,其實識左呢個會班人都只係半年(但唔知點解又成日見到),一入去就已經有得食,又得拎,今次仲學埋野tim,果然冇入錯會! (當然最重要的係有一份人情味啦!)


以前都學過公園圖,不過野外圖要付出的心思及時間係好多好多,雖然我有興趣,但要我好細心咁去睇,每粒石都好重要咁。


不過我諗暫時我的性格都未做到,而且是項孤單的工作,但是好多謝好有耐性咁教的Bruce,查理斯同埋Jason,而且還無私的分享。
大約五點,大家都落山了~我今日都好叻!一路行都唔係好累~因為之前都冇乜大運動過。

沒有留言:

張貼留言