2009年11月15日 星期日

迷失了的14號point ....HKOC錦標賽

本身諗住夜晚去觀星會好凍,加上住新界區氣溫低幾度,所以今朝都著好多好多衫~!點知去到荃灣~已經變左個火人(熱死人啦!)


去到找到位食完野,跟Harbour去洗手間,收到夫人話大家都搭的士,所以我地就直接去到的士站,去到的士站,已經見到有三個人,本身我都冇諗住跟佢地車,但五人的士剛好人齊,結果上了車。我地上左兩部的士~就在上落的過程中,Jacky唔見左部電話!可惜,我地幫唔到佢d乜,查理斯幫手打去的士台問,我諗都係凍過水!


落左的士等埋夫人佢地準備開始上山,點知佢地一出車就想殺左我~原來佢地在電話上話等埋我搭的士,而唔係話比我知大家去搭的士,結果係佢地的殺氣之下,我不敢再直視佢地。(咁我真係唔知你倆個話明同我一架車ma….)


去石龍拱基本上都要行一段好遠的上山路,對於上山的路段照理夫人應該都會一直在我們的背後!


大家都係一樣,一路行一路剝!最終花了半小時去到賽事中心啦!



今日查理斯帶了個shelter來,大家在山上揀好塊地,就開始起家啦!

終於有個瓦遮頭啦!



今次賽程ME&WE係一樣gei,而且男子組會出發先,所以我要到11:52才出發,基本上我出發的時候應該冇乜人!等等下仲已經有人完成左,而且仲一個接一個,最後仲聽到周生都已經返左來,唔知到我出發時,個山仲得返幾多個人仔呢~!



等等下,亞飯佢不斷被人讚,讚乜?個個都話佢瘦左,這個讚美我相信冇女仔唔鍾意~所以亞飯佢笑到見牙唔見眼呢!想讚女仔的話讚佢瘦係開心過讚佢靚左ga !!



之後見到上次白理義個位伯伯,同佢傾左一陣,突然間醒起上次聽佢講話來香港一個月到,但奇怪佢咁都帶埋d定向用具來,真熱心啊!而且今次位伯伯冇帶指南針,我為佢擔心之際,佢就二話不說地問我向海個邊係乜方向,就係咁,佢就出發啦!而我都出發!
由於之前扶輪公園&河上卿之後,我知道第一個point死左就真係死左,特別是今次張圖都係1:7500,所以唔可以唔小心!!



<<<ST. - PT.6 >>>


ST-Pt1
出發之後,不繼咁上山,唔知係咪之前去賽事中心同去起點不斷上的關係,自己隻腳好累,但係因為第一個點要小心,所以都係慢慢地去,好快見到point1


Pt.1 – pt.2
打完1,打bearing去point2 原來, 過兩個綠色去第二個山咀再入少少見到啦!


Pt.2 – pt.3
打完2,去3,一直去一直去,未去到三個泥坡時見到亞姐,亞姐由林行返出來,因為我係最後出發個幾位,而且我冇諗過我會見到佢,所以潛意識話我知佢唔係找緊我要的point,佢應該去緊其他的point,點知去到三個泥坡的位~Oh!過左,返轉頭去啦,但又唔係好見到,兜了一輪,連群仔都出現,再望遠少少連亞飯都見到(佢遲我4分鐘)結果原來頭先見到亞姐出來的位,就係個point的位!(呢個時候我仲未知道原來自己有種顏色係唔識睇...)


Pt 3-Pt 4
見到亞飯,心急了~所以知道跑邊個方向後就跟住群仔去,結果跟人當然出事啦~跑跑下群仔消失了,但自已呢?發現個point都消失了,死火!亞飯也來到,佢好似講左句“唔係呢邊”~我再睇圖,最終定了位去打point啦!


Pt.4-pt.5
打bearing望上山已經見到個point ( 記往係望上山)...過左墓,就已經好勇直接爬上去,上到去個位剛剛好,見到舊石,個point就係隔離。


Pt.5-pt.6
亞飯都一直係我後面,呢段路之後,我們分開了!打完point 5,上到頂的標高柱後,有兩個選擇,一係沿北面小徑落去,去到路交位再沿東面小徑去,二係直接向東面山咀去,其實去到,都唔使諗,見個咀都好似落到,結果就衝左落去啦!見到條小徑,望多望見到個墓,打完走人。由於亞飯落山較小心,故此我就乘機打完point即閃人。


Pt. 6 – pt.7
打完之後沿小徑去,一路行都冇少少擔心唔知邊個位上返去,結果轉了路彎後,行多少少見個林可以過到,而且開始平少少,就穿返過去,一去到好大個空曠地,見到個墓,再行入少少見到堆石,打到個point啦!


Pt. 7 –Pt.8
出返去個空曠地,遠遠見到飯睇緊圖,由於當時我見到另一位ME人仔一支箭咁跑落山,我又學佢一支箭咁跑落山。跑落去個屋仔附近,無啦啦見到行返轉頭(我仲諗乜佢同我唔同組咩?原來事後先知佢跑落山時唔見左張指咭),過左建築物,再揀好路就上山啦!行行下,遠遠比我望到夫人,但好怪佢好似落緊去個綠色的山窩,冇理佢,行埋上山,打埋個point走人。


Pt. 8 – Pt. 9
沿路落去,去到差唔多位,見到好幾個人仔找緊個point,但一於少理,行入少少見到個point打完,好快又衝落山!





Pt.9 - Pt.10
衝落山撞到大路,揀埋條路再直去,見到個墓,再直去見到空曠地,望多兩眼在堆植物後面見到,打完直接向 pt.11進發!

Pt. 10 - Pt.11
揀好方向,衝落去,見到個山粒大石,而且有好多人,好彩唔後我上去,去凹位好快見到,轉身見到個墓同條路,向Point 12進發

Pt.11- Pt.12
條路一路行都有懷疑,因為方向總有點問題,而且都密少少,但可惜冇得擇,我只知道見到大路就得,好快見到大路,望遠少少見到個墓,而且見到時光機啦~!(佢比我早12分鐘出發),去個墓時,聽到Harbour大叫 "0下!見到Julie !! ",當時我心諗預到我你一定”迷緊路”,因為Harbour雖然唔同我同course但比我早成30分鐘出發,呢個時候仲見到我~你迷緊路啦!!
 Pt .12 - Pt. 13
我見時光機向東北面路行,但我諗了一諗,沿南邊大路去,一路行都一路諗點去pt 13好,因為我擔心去錯位,見唔到pt13,結果就想在小徑連接處上去,但唔知點解一路行望去左手面都係一直都係綠色,而且右面又好似唔肯定係唔係小路,結果最安全的方法就係由泥坡上去,沿泥坡去被我發現條小徑,一路行行下,好快比我發現個pt13啦!






Pt .13 - Pt .14
打完pt.13就衝落去啦,因為知道方向向邊去,而且望返手錶,時間仲未有一個鐘,所以都心情好興奮~好快返到終點啦!一口氣衝到去空曠南邊,見到個Point以為自己中啦,點知去到發現個point叫40,但我找個個叫62,當時我心諗點解唔對?唔通睇錯圖?周圍望了一望都唔見,結果跑返出去,再用大路,小丘定位,再入去,奇怪?又唔係,之後發現附近山窩粒石有個point,無意識地走去看,當然不是自己啦~佢叫39,我嘗試用找一找這個39在地圖的位置.再用呢個point定位去找我的62,但係無論點都找不到,時間不斷過,在過程中亦不繼嘗試尋找,浪費的體力,突然回頭一向,望見遠遠的pt.13有一個橙色和藍色的人仔,即係話亞飯同時光機也很快會到.心情更加急!在無助之際,我最終叫了出來”我找不到62”,結果意外地有位賽員回應我一句”就在入面”,我抱半信半疑的心態入沿40號入去,再入再入,最終見到62!時間花了00:14:09。


Pt.14-Pt.15
打完pt.14便一支箭咁去pt.15,追回Habour和剛才打救我的賽員,望見在石堆中有一粒特別尖的石頭,二話不說衝呀!打完走人!


Pt.15-Pt.16
打完pt.15,更要爬山打pt.16,由於剛才找pt.14我已經浪費了很多體力,結果今次上山簡直想拎我命,一路上都行下停下!最終打完pt.16。

Pt.16-Pt.17
打完pt.16又落上去大路數第二個小丘,打完,去終點啦!


Pt.17-End
我印象中賽員須知話水站設於終點,故此我一心以為去到水站更見到終點,點知去到水站,唔見終點,唉再要向前去~我當時心諗做乜個水站設在終點前呀~個個都衝左去終點先啦,點會咁得閒飲水~諗諗下見到終點啦!Habour之後都到終點。


返到去賽事中心,第一句就問ME的賽員係咪用了1小時完成,結果冇錯,如果冇犯錯,時間會再少10分鐘。





此外,返到來已經見到一隻二隻的男士們都已經攤在shelter上,還睡得很好呢~(因為佢地差唔多比我早出發成粒鐘)





當女士們坐在草地上討論賽程時,男士們就大覺訓....等等下亞飯也回來啦,原來她也迷了在pt.14呢!

大家最開心的就是談回自己比賽時的經歷!



其實今次我也滑了三次,幸好隻腳即時扭回,冇扭傷,但群仔就慘啦!




休息了一段時間的男士們要做番d野啦~而年青人最終都要幫手帶返張shelter 比查理斯。




之後跟大隊去沖涼,跟住就去食我至愛的中式自助餐(飲茶)啦!


其實今次跑得十分爽,而且有少少唔夠喉的感覺,可能係因為冇乜點入林啦!
不過最可惜係當日天氣不好,觀星活動改期了~!

沒有留言:

張貼留言