2009年11月29日 星期日

被流放在亞馬遜森林-大帽山色級賽

之前答應幫YAOC的色級賽,但在河上鄉多番改變工作崗位的意願後(其實都係五分鐘之內發生的事),最終我都係選擇賽區。還記得從前在SOC幫手比賽,基本上都係負責起點,終點,成績等部份,次次要求賽區都好似冇次有我份,唯一一次就係地域的定向賽,我做Course Setter所以理所當然當天負責賽區。喜歡賽區是因為我喜歡自由度大的範圍,而且睇圖放point一定學到野,加上在山上看到唔同的選手比賽,影下佢地的靚靚相,不亦樂乎呢~!(其實係好鬼辛苦ga)





在比賽前,Bruce比左張賽區的Master Map我睇,看一看自己負責的範圍~天啊!我負責白林,一向認識的大帽山都係多石多草的山頭,乜大帽山有白林ga?? 其實白林對於定向人來說是一個好鬼恐怖的地方,因為係最容易迷失的地方,而且仲有好多看唔到的小動物,同廢柴。看完分區圖後,我第一個反應係“白林啊!~點解係我?”,不過一分鐘之後都冇乜野啦!因為今次唔係我,都有其他人啦~故此安然接受安排(其實係冇得唔接受安排)。


由於負責賽區,故此理所當然要先去一去賽區先,故此星期六幫手去落Stand(即係打unit個支柱,而個unit同Marker就會比賽當天才放上去)。去之前一天,收到負責人Jason個e-mail;copy from原文

“各位:
現在通知明天落tape集合時間地點。
地點:荃灣地鐵車厰古屋里(見附圖)
時間:早上11點正
請你自備午餐食水,按進度我們應該可以3點落山。之後可能去荃灣tea,看時間!!!
大大梁,明天早上我有事,不能在馬鞍山車你喇!sorries!!
Julie,你明天落白林(好斜的白林),請你自備手套,同埋可能我會比一個partner你,看到時候情况。   
Jason”
睇完段野~我對眼都淨係見到“係好斜的白林”同埋“請你自備手套”呢幾隻字!即係點...有d擔心!

星期六,終於上山啦,在車上不停有人問Julie你做乜咁勇負責白林,但其實我跟本冇要求過...而且我跟本意識中都唔知道原來大帽山係有白林呢樣野!所以睇完圖,我都一定問,我應該點解落去會安全呢?



去到停車場,準備好物資啦!我的Point大部份都係啡組同藍組玩,所以第一日都可以落9成的Stand,柱其實真係好重,你睇朱仔點都要用背部帶去,就知用手拎係幾重啦!




一開始由個咀落去,已經有好多小動物跟隨我,落去到仲見到成個有山有水的森林一樣,今次要在白林找tape帶,仲難個找個point,起初我都迷左一陣,我仲諗唔係第一個point就死呀!好彩,定一定神之後,一切都好順啦~!只不過在山窩山咀上上落落,痛苦萬分。我個位唔知點解成日都收唔到Walkie,所以如果出事都唔知點算,幸好我都安然回來!但係條路真係好難行,而且仲要拉住個袋。最終我係最早一個返去停車場gei,因為佢地的地點比我遠!所以我用等的時間去不斷咁拔我身上的草。



第二朝早,我、朱仔、Habour跟Michelle車上山,個山好大霧同有少少凍,大家安頓好大會物資料,賽區的人仔開始收拾啦~唉!即係話我又入亞馬遜森林啦!





有昨天的經驗,我都好快找到昨天的stand,大過個森林真係好森林ga!有山,樹,有石,有河,要由一個山到別一個山係要有技巧gei,先要將物資推落山,個人就滑落山,放好point,就要爬上山~重覆重覆。


行行下,忽然看到路上有條蛇,個心真係嚇左一大嚇,好驚!唔知點算好,但見佢不動,好奇心下,我再走前看一看,好彩!望真只係條蠅。


放完point,好辛苦咁爬上山去到施樂園後閘位,收到Jason電話話唔夠Marker,結果要我出返去大路交Marker,呢個時候,我有兩個選擇,一係滑返落頭先好斜的地方,再爬返上去,二係先上起點(行樓梯級再過去),之後先知原來可以仲有第三個選擇爬過施樂園的鐵絲網。我最終經起點去,行上條樓梯已經想死,去到起點,放低個落,又卜返出去大路啦,剛好~我到的時候大大梁剛到,成功交接,之後又返去起點食下野,同埋幫下手啦!




去到起點,一隻二隻見到我就好似見到隻箭豬咁,所以我都好唔客氣同佢地分甘同味>__<,之後食飽,見仲有時間,周圍影下相,結果夫人呢邊又話要一張,亞源個邊又話要一張,仲要影埋起點工作人員大合照~



張張都冇我份~所以我都要影返張相補數。




時間過得好快,開始有賽員到,今次起點分兩個入口,一個入口係啡組出發區(因為計算入錦標賽資格),二係其他組別的自由入閘時間。人數越來越多,而排隊入閘的人都越來越多,在天怒人怨之前,最終幫手開多條比其他組別的排隊入口。拿起份點名紙~我終於知道負責點名的Clive係幾咁可憐,份表用組別分好正常,但係點係唔係順號碼ga ? 佢順次序的方法係用英文姓名,即係你睇完佢賽員編號,但仲要問佢叫乜名~想死,點解唔順賽員編號ga….(改呀!) ,故此為求疏散人龍,結果我只檢查佢地的物資同抄抵佢地的賽員編號,所以好快人龍散啦!



功成身退,影多少少賽員相,我又出發去亞馬遜森林啦~!行完兩轉,已經收到賽區話有第一個藍組返來,但好奇怪,點解我唔見,當時夫人在Walkie話我眼大睇過龍,但真係??最後我去到123個石牆附近安頓下來,等了很久,才發現有啡組的第一位賽員出現



(所以我好肯定之前藍組個位一定DQ),之後都有賽員經過,見佢地滑落去pt64號時好多人都PK,而且之後仲要找路過河,所以我個First Aid Kit好快就開封啦!



幸好有時候都遇到一些好得意的賽員經過。




但當一批人走了之後,又好多時候都冇人過~因為我呢區係啡組同藍組最後先去的地區,所以成日都冇乜人,自己一個在森林內,真的很悶啊!而且有種被YAOC流放的感覺=__=。

等了很久,夫人佢地負責起點的都走啦,原本我諗住叫佢地將我放Stand個袋由施樂園門口向山下掉下來,因為我在林下的地方,侍我收point時用,但係佢地居然冇咁做,而且仲將個袋放到另一個近路邊的Pt.127,我諗佢地認為收兩支柱應該唔使個袋,而且pt.127亦係我必經,所以放在那裡,但是我想信佢地係唔會想像到”爬上一個好斜的白林時,雙手的重要性,冇對手,我跟本未必爬到上去,而且兩支柱好尖,若果pk的話,隨時插死自已”,所以我都要去pt.127拎返個袋,至少支柱放在袋內,可以背著它們上山。



到收point的時間,難得賽區 IC 過來幫手收 point,太好啦!之後佢就去幫朱仔啦~!我繼續收,因為我張圖唔知去左邊,故此我憑記憶收回控制點,原來條路調轉行係好辛苦ga !
之後收收下發現條路唔對,但我又醒唔起上面台地有個pt,結果差唔多返到賽事中心時,收到電話話我收漏point。佢地個個賽區都較遠,而且近車路,所以佢地人人有車搭,唯獨我並沒有車~一路行返來,一路收point,一路拖著袋柱,背著背包,拿著Marker同unit返來,幸好最尾有亞飯仁慈地幫我拎一拎!

返到去大家已經收拾得七七八八,而我放下物資後就好專心咁拔我條褲的草針出來。最後來一張大合照,結束今天的活動啦!








之後大家各有各走,關始我們的搬運工程啦 !!



我們也跟著車到荃灣填飽肚子!

基本上好多人都玩殘左,出發前仲笑得出的人仔(見圖)


但去到我個區附近已經死死下啦!




其實我一直都覺得Brown組一直都係比精英中的精英玩,不過唔知點解,越來越多人士都報呢一組,有時候反而係最多人的一組,所以佢地玩得起個班人可以用兩個鐘返到來,條Course好正常。至於藍組,難度其實同啡組係冇分別,但長度就可能真係長左少少啦!

沒有留言:

張貼留言