2009年12月5日 星期六

吃味道,看味道

星期六下午二時至晚上十時在OAHK進行我們第一階段教練班的Micro- Teaching,在晚飯時間,我們一行六人到OAHK附近的食店填肚,由於presentation須要很大的腦力,故我們一致認為要食餐好少少的,故此我們去了一間叫“榮式燒雞扒”的店晚膳。



店舖不大,放了四張可分式四人台及兩張二人台,而且裝修一般,但價錢較茶餐廳貴少少,而且唔包飲品。由於我們入坐時,店舖空空如也,故此我們選擇了中間的兩張四人台坐下,那時候,有位女侍應(少女侍應A)走來,第一句說,不如你們坐近牆的兩張台吧!我們問為什麼不可坐在這裡,她(態度輕)說沒什麼,但如果有人,你們的有張二人台會有其他客(我諗想其實我們坐近牆的兩張四人台,有客時也會有人搭台,有何分別?)。結果我們還是選擇中間兩張,並將其中一張四人分為二人,結果變成了一張六人台坐。

開始點餐啦~基本上呢間野叫榮式雞扒,咁即係最出名係雞扒啦,所以我們一圍六人有四個都叫雞扒,三個飯,一個麵,另外有一個叫什菌麵,最後一個就叫豬軟骨麵,我好起得,我叫的麵的時候,隔離台酷似網球教練的人士都係同我一樣叫雞扒麵,就係咁,好快我地叫雞扒的就送到啦,跟往個什菌麵都到.當我地5位都食到中段的時候,個位少女侍應A就走過來對我們說:”豬軟骨麵售清,揀個另一款!”

Tim回應:”咁有乜得揀?”
女侍應A:”你自已睇餐牌啦!”
Tim回應:我地都冇餐牌,點揀?
女侍應A:你地自己拎走左餐牌去邊?!
文太:個餐牌係你地0的職員拎走,唔係我地拎走嫁!
女侍應A:......(另一位侍應B拿拿臨拎隔離位的餐牌來)

Tim回應:咁我要個雞翼麵啦!
女待應:雞翼麵冇wo !
Tim回應:咁不如你話我知邊樣有啦!(佢開始唔耐煩)
女待應:你自已睇餐牌啦!

我們五人開始唔耐煩...

Julie:不如學文太叫什菌麵啦,呢樣應該冇乜人叫,一定有!
女待應:什菌麵我地好好賣ga wo !! (好寸嘴咁講)
....

最後Tim揀了雞扒麵。
好快佢個麵都來啦~!

由於呢度的餐飲要另計,而且好貴,所以我們有五位都決定唔要飲品。終於亞高先開聲要杯水(其實無論任何食肆,要杯水是件平常事吧!),就係咁其他人都拾單話要杯水~結果我們六人要六杯水。侍應B聽完,轉身同另一位講侍應C,要六杯水~你就慘!當然在這間不大的店內,他們的對話我們全部都聽到,沒有回應,但大家都眼神交流了幾下!

接著我們他在繼續吃,還一邊討論剛才Marco Teaching ~!但突然間,坐在我隔離位的網球教練出聲問”點解我個麵咁耐都未到?是否漏了單,位女侍應A,立即去查單~因為剛才智是佢幫手落單。唔知是否有落,但其他侍應都拿拿臨話落左啦~但之後又走去問位教練佢剛才點了什麼?而我們見狀都加了一句~頭先佢(那位教練)的確一早點了,我們有人比他遲點也有,真奇怪!結果那位教練一怒之下,取消了Order拔足走了~侍應也叫不著,那位教練的背包也忘記拎走,結果我們大叫他回來取回他的背包.(佢嬲到連自已個袋都唔記得拎~可想而知佢幾嬲!)


我地之後就繼續食~!食飽由堅哥負責最後比錢,我地就去7-11買野飲!買完堅哥都行到來話唔岩數,收多左三十幾蚊!於是我地又計下係咪加一所以咁,但又唔岩數,計來計去都計唔到佢收個條數的計法,於是我地一路行返去間店,一路計,之後又有人話“係咪杯水要比錢呀?好似佢地話$4一杯喎!”我聽到第一個反應係~0下!佢餐牌都冇寫要比錢,分明黑店。“但用$4一杯計數都唔岩!最終成班人走返去問。個位女待應話佢冇計錯數,仲比埋張電腦單我地自己計,佢張單點睇!於是我咪叫佢計比我地睇lor,佢又一直叫我地自己計!頂!當時我地幾個簡直激到爆!




最終有人發現佢計多左個麵,佢收左七個人的錢,理所當然呢一刻佢梗要認錯,但佢居然仲好理直氣壯話佢以為我地七個人來食野,佢話個位網球教練係我地的人,所以落七人單~聽到呢句,我地成班人都唔順,開始講野啦~

“有冇咁離譜!”
“即使係位網球教練計埋落去,但佢都冇食,你地又點收錢呀?”
“d野幾好食都冇用,服務態度差到不得了”
“計錯錢又唔肯認”
.......

我地仲企係到大大聲咁講,其他人都望住我地,冇計,佢係錯,而且又唔認錯。

個位女待應仲繼續唔認錯,但其他醒目的職員己見走過來道歉謙拿拿臨將收多的錢放在我手上,結果我們走了!

罵完一輪後,心情順暢了不少,就好像之前屈埋屈埋氣都發洩出來。之後仲有人話要在open rice中留言唱衰呢間食店。



大家如果去開大球場的話,就千祈唔好幫親呢間野啦!(以免受氣啦!)

香港的運動員唔係垃圾 ~ !
香港的運動教練都唔好野 ~ !

沒有留言:

張貼留言