2009年12月28日 星期一

這個假期真太飽....

  一連多日的長假期對於好多人來說是種幸福,而且亦有很人說”食得是福呢!”但呢兩樣野同時間發生所產生的化學作用後的製成品~就稱之為「肥膏」啦! (+___+)"

  假期的一開始19/12/09,就已經來個 YAOC 海鮮 BBQ 豪食,這是他們一年一次的豪食大會,這是我入會半年來又一次食食食的大型活動。還記得當天要童軍集會的我要比大家遲遲少少才入到會場,幸好去到時大家才開始了不久,結果所有的美食機乎無一不吃。

當然有海鮮啦!


仲有各式扒同雞翼


亦有好多腸仔同丸


大蝦,扇貝,多春魚,秋刀魚


連豬腳薑都有...



專人開刀的烤扒

紅酒,各式飲品+自家制涼茶


還有Michelle專人帶來的老婆餅~男士食左呢種餅要聽老婆話ga~ !!  (~^o^~)

************************************************

  豪食完BBQ之後,接著就到22/12/09 做冬啦!由於成屋人得我一個咁得閒放假,所以食的方面就交比我,由於父親大人係唔喜歡出街食飯的,而我又唔會幫手買菜,結果就訂了元朗最出名的盤菜回家吃吧!這個鮑蔘盤菜足足有成10-12人份量,基本上我們一家人係冇可能一晚吃得完呢!


但是最名貴、最補的食物就一定食左先啦!看圖,真的有海蔘、花膠、大蝦....



飯後當然亦不少了一項 ~ 糖水呢!這個糖水名為”白果付竹芋頭糖水”芋頭的香味原全融入了付竹白果糖水之內,好好味呢!




就係咁又完了我一餐超飽做節飯啦!

**************************************************


  冬至之後,很快又到24/12/09 平安夜,由於聖誕節要到番禺跑定向,結果與友人提前進行一年一度的慶祝活動,由於我們大部份也是新界人,要同其他人到尖沙咀的多人地方迫返屋企,簡直慘過行刑,結果我們又靜悄悄地在有錢有屋的人屋企進行大食會啦!由於之前個個都仲要返工,結果今年大家都係訂街外食物,而沒有自制呢!
食物包括:

海鮮冷盤~赤口,大蝦,三文魚....



大蝦沙律


火雞三文魚


七彩0者喱糖


汽水



西餅


芒果布丁


當晚我們大家都一直笑笑食食,真的食得太飽啦!

之後聖誕節雖然話去跑比賽,但活動前兩天收到Bruce 電郵話25/12/09 比賽完後到全東南亞最大的一間自助餐廳<四海一家>吃我們的自助晚餐.

慘啦!今個假期真的食得太飽啦!肥死啦!(=_=)"

沒有留言:

張貼留言