2009年12月25日 星期五

25/12/09 兩岸四地錦標賽~中距離篇:我的700分



今次是香港的排名賽之一,所以大家唔玩三日都要來今日。不過都有0的人好似時光機咁,無啦啦報錯組。

賽程如以往排名賽M21同 W21E的賽程係一樣,但佢地今次出左男子組先,所我們女子組出發時,應該冇乜好多人仔啦~!



我係香港人組中尾三出發的一個,早我一分鐘的係亞飯,遲我一分鐘的係亞B,最後係小梅。所以我都有擔心會唔會又來個集體創作呢~!


Start-Pt.1
好時間到,出發啦!一開始定好地圖就一支箭咁向pt.1出發,但一開始一路跑一路向前望都唔見飯,心諗!死啦!亞飯咁快唔見人,後面又有亞B追緊,要跑快0的呀!去到路彎位入去,見到亞飯、Josephine、鐘華佢地出point,見到佢地我仲唔拿拿臨打完point即追咩~!結果打完pt.1我就沿大路去pt.2啦!


Pt.1 – Pt.2
我沿大路去,出point時又遇到亞B啦!所以走得更快,終於在上山的路中追到前面幾位賽員啦!好快,又打完pt.2.

Pt.2-Pt.3
打完pt.2已經閃快少少跟貼前面的亞梅同Josephine,先沿白林的平路去,之後再沿小路上山,由於係山路,所以開始有人會變得慢了,就係咁!我開始與亞飯和鐘華佢地分開左啦!在上山沿中,無啦啦比我遇見夫人,唔知佢係邊度走出來,不過都乜理佢,就走左啦!好快就打完pt.3.

Pt.3-Pt.4
Pt.3-Pt.4途中Rainky突然向後走,原來她跌了隻指咭OMG!(幸好佢最尾找得返)呢一刻,我都望望自已隻指咭係咪仲係隻手指上面。之後一路去就只有亞梅,Josephine同我啦!落山之後,好快應該會見到pt.4啦!呢個時候又有一個橙色物體在pt.4附近企左係度~再望望憑個背影,佢係亞源!(亞源佢早我廿幾分鐘出發,但聞說佢玩完TC36之後隻腳跛左wo!)我都冇理佢,打完point之後沿小路去,但見佢行左出個淺黃色的地方,本身都想叫佢一聲話冇咁早出去ga,但算啦~佢有佢路丫!結果好快我沿路跑出個林啦!


Pt.4-Pt.5
出左個林就已經係另一境象,見到魚塘的物體,不過唔難,過了魚塘,由空曠地那邊爬上大路,再入小路,好快連pt.5都打完啦!

Pt.5-Pt.6
打完pt.5,之後出返大路,由泥坡附近入去point位,不過今次好多地方都要滑落地,跑跑下都問下人到底我條褲有冇穿到呢?

Pt.6-Pt.7
之前6個point都係同亞梅與Josephine同路,今次我決定分開走啦~(其實都有0的擔心我的決定係咪錯) 不過見佢地向東面條路好似要上要落,結果我向南的大路去,如果佢地快過我,應該會係途中與我相遇的,幸好一路跑,都一直未見佢地經過。好快去到分叉位,仲未見到亞梅佢地,打bearing去pt.7,但唔知點解原全見唔個point,去埋魚池邊啦,都唔見有小丘,激死我啦~!又走返出路口,再入多次,如是者,都唔見個point,結果就係咁我冇左5分鐘,亞梅都到啦~佢又繼續同我一齊找,最終個point原來係……..=___=,如果我一早行上少少,應該會知道ga…..呢一刻我與梅又重遇啦!頭先賺到的時間又如流水般流走了!

Pt.7-Pt.8
冇乜特別,只係一味跑呀跑!

Pt.8-Pt.9
由大路去,再沿湖邊入去,去到個point附近,我見唔到個point,本想睇下個提示符號表,但聽到亞梅打point的B一聲,原來個point就係我腳的右手面,佢位於地洞內,故此我望唔到佢呀!

Pt.9-Pt.10
打完走出大路,但問題係要落返大路係要跳崖,好鬼高,我與梅都不繼周圍望下有冇低少少的地方容易0的落去!佢好快找到了,我跟佢的路線落去,見佢已經一支箭咁跑過魚塘,我都唔輸洩,由另一邊咁跑去,結果我比她更快到pt.10.

Pt.10-Pt.11
打完point本身望唔到原來前面有路過Pt.11,以為要返轉頭過對面,但見到其他賽員同亞梅都向前跑,再望多兩眼才發現真的有條路,結果我就沿水塘邊的石屎位一路去啦!去到橋位,亞梅佢好好咁拎杯保礦力比我飲等我唔使行返上大路(真是感動啊!)飲完後,唔想亂拋垃圾,結果都拎返隻杯上大路水站,之後又繼續跑跑跑啦!其實去pt.11有兩條路,一就由東面小路去,,由東面去會經過綠間,有迷路危險,但又諗個條路應該比之前的賽員開曬,過到ga bor...二就由南面山窩位去,先沿小路過對面山,再沿白林入窩上去,路線較遠,但好快安全少少!結果我就揀由南面的山窩位入去啦!同時亦見亞梅一直跑,佢應該由東面的位上去。沿小路過山,見到Habour,問佢去邊,佢話同我同路bor,但走走下又唔見左佢,真係同路?見到個大窩,同時又見到Iris(我諗佢之前迷左路,冇可能比我見到佢),同佢一齊由綠間上去,0的植物真係棘得好痛,而且又高,綠間真係緣間呀!但上到山凹位,都唔見有point,突然間Josephine出現,佢又找緊個11號,大家都在找,Josephine突然一句我頭先見到個墓,就係呢句,睇返圖,我就一直向西行啦,好快我係三個人當中第一個打到個point的。

但係由於出point0的草成日“捉”住我,成日都跌下跌下咁,結果我係最後一個走出個大路ga….!


Pt.11-Pt.12
出大路就一直跑,一直跑,去埋pt.12打完,跑返終點lor…完成時間70分鐘,其實可以減少時間ga…


返到去夫人同Habour已經玩完!等左一陣,亞梅返來啦,原來佢直的迷了在pt.11幸好我冇跟佢一齊去,我等埋小梅佢地就返去啦!不過唔知點解,返去途中,我和小梅都好似迷左路,冇計,來的時候,我都冇乜留意周圍條路係點,幸好見到群仔指點迷津,我們才可繼續上路啊!

返到去,好多人已經返來,換完衫,大會又開始頒獎.



由於我們唔跟大會住宿,所以我們出去搭車去祈福新村啦!今晚仲多左亞源!臨行前大家先來張大合照!(不過好似少左Bunsen)



去到住的地方,唔得唔再叫多一句查理斯萬歲,呢處有四間房當中有一間係套房,有個大廳,有個廚房,洗衣機,沖涼房,同埋大露台(仲要見到個人工湖)!


張沙化係亞源今晚睡的地方,但都真係好舒服,之後個晚連會長都唔同夫人睡,要出來試一試張沙化。

亞源呢張床加埋用衫做成的屏風,簡直一流啦!


大家參觀完,洗完衫之後出發找食啦~!結果大家都在兜兜轉轉間找到一間食舖,見到周圍的食舍都加價,才醒起,今天是聖誕節呢!






晚上我們去了食街食飯,但由於個飯遲遲未到,當食飽”菜”才送飯來,你叫我點食呀!



由於晚上食飯的時候亞源佢成日都恰我,所以當大家都傾起第二天的早餐時,二話不說,我立即推選呢位“露營寶寶”為大家效勞~煮早餐啦!所以佢要係我地第二天6:30 am起身後煮好早餐比我地食!哈!哈!





我們在超市買完第二日的早餐,就搭車返去啦~!



當行返屋企途中,亞源無啦啦話“有棵好大的聖誕樹,你們快0的睇!”我望向佢講的方向,點知見到gei係人地的窗簾,剛好拉起成個三角形,看來亞源你醉啦!


之後返到去,大家都開始做自已野沖涼0既沖涼,搽腳0既搽腳,悶死狗的就找人打麻雀,可惜識玩的人唔得閒陪佢玩,待緊沖涼的人又唔識玩,結果大家都在11:30 am睡覺啦~!

我與飯一間房,在睡覺時不時在房外傳出陣陣的碗筷聲,好奇怪,因為我們今晚跟本沒有人用過一隻碗,點解會有洗碗聲呢?雖然奇怪,但又唔想行出去看個究竟,所以這個疑問留待明天才解決吧!


26/12/2009 兩岸四地錦標賽~短距離

3 則留言: