2009年12月25日 星期五

25/12/09 兩岸四地公開賽~出發篇:等了又等

今個聖誕同上年一樣咁趕~上年的時間表係童軍大露營-兩岸四地-四川;今年的時間表少左一樣,但時間一樣咁長同咁趕!兩岸四地--廣西。

今早5:30am起身,準備6:15am出門口,因為今朝約左飯,朱仔,Habour同Jacky於6:45am在落馬洲黃巴站集合返番禺玩定向,我好準時咁6:45am到,已經見到飯,朱仔同Habour,等多兩分鐘唔見Jacky,大家決定不見即散,臨行前想打個電話比佢,但誰不知冇人有佢電話號碼~結果都係打攪夫人。



我聽完個電話號碼之後,大家都好似迷網於1&7的數字內,到倒係1定7呢?最慘係佢個電話係有3個數字係1或7….結果我地開始撞啦! 最終Habour成功聯絡,Jacky佢第一句就話叫我地走先~我心諗你遲到就一早打來叫我地唔使等啦~而且我地都冇打算等你,只係通知你一聲我地走啦!

我們一行四人起行!最終到達皇崗時間係7:05am,齊齊去完洗手間再等多一段時間等埋同會的人,最終7:25am離開行人天穚向停車位進發。


去到停車場,有人用手指指左我地向前行,行到好遠好遠先見到班香港定向人,但大家都唔見架旅遊巴,於是走埋一邊又繼續等~一等,再等,再再等,終於有人叫我地繼續向前行,兜左一個大圈後,夫人佢地都企左係到啦~!結果大家又一等,再等,等等下頭頂上的雀仔飛過,印象中好似Ivan同小梅都中招,於是我們又拿拿臨轉移地點,又繼續等!不過好彩糖之前建議交換禮物,大家都在張畫鬼腳的紙上畫畫下先可以打磨下時間!不過張紙比0的無良人士畫到麻麻煩煩咁!最後當然有人出事(拎錯禮物啦!)

在8:10am我們最終上了車,但係在車上都繼續等呀等呀!由於大會怕難點名,故此今次活動係要等齊人先開車,所以一人遲到的話,大家都唔走得!但大會話過逾時不候7:45am準時走人。(但我們到8:15am仍在車上,架車動也不動。乜唔係不見即散,逾時不候咩??)

在沉悶的等候時間中,我們之前有份話交換禮物的都開始用畫鬼腳方式交換啦~!而且收個位仲要即時拆開份禮物。

畫鬼腳的結果係──>傑>源(虎紋底底);源>B(糖果);B>Bunsen(必利痛);Bunsen>糖(朱古力);糖>小梅(糖);小梅>Zing(惠康禮券);Zing>Clive(百佳禮券);Clive>Jacky(清潔用品);Jacky>查理斯(相架);查理斯>Julie(羊咩人樽蓋器);Julie>傑(addidas);呢個時候,好奇怪的事發生左,因為仲有Ivan份禮物未有人抽,再經專業人士查核之後才發現原來糖錯了,故要同Ivan交換-即係話糖>Ivan(水樽);Ivan>小梅(糖).大家都玩完啦,笑都笑完,但係架車動也不動。


題外話:我份禮物其實後面都指明“It is not a toy”同埋寫明係適合15歲或以上人士使用,所以我買的時候一直都認為佢係一個開樽器(查理斯收到時都認為係),但當查理斯睇完後面說明書同直接嘗試使用之後才發現,原來佢只係一個掛樽蓋的用具~即係冇乜用!(=_=)”

車終於開啦~大家都爭取時間睡覺,好快~其實係兩個鐘之後,我們到了第一目的地~番禺大夫山公園小瀛洲渡假村啦!



一開始係個開幕儀式,但呢樣野對YAOC呢班人來講係冇吸引力gei,結果除了領隊出席外,其他人都落左去填肚。食食下發現泰仔佢都落左來一齊食飯!


題外話:大會要求各參加者買保險,但又冇講明話要帶份證明北上,結果我呢個白痴仔於12月24日先交保險表,致電確定收到表格後,又冇追佢地立即比份單我,就係咁,我又要比多人仔14蚊買多一次!激死人啦!至於份保單佢連同我另一個行程的保單於12月28日星期一(即我返港後才收到)。

大家食飽之後,換好衫,放好行李就行去起點啦!由於今次我們有隨團攝影師B’s Kit,而我們呢班人一向有好強烈的表現欲,所以每次一有相機拍住,大家都會爭相影相,絕不會錯過每個時刻!


基本上我地呢班人唔單止見到相機就會企定定,而且仲好衰咁自己影完就走,唔便等齊人,但係見到人地影,又唔抵得,點都要影埋一份...



由於我們的出發時間未到,所以大家唯一可以開心0的唔使等得咁悶ga,就係繼續影相啦!

我發現呢張相許友昭原來就係後面,影完呢張相,佢就將佢支水比左我啦~豈有此理!結果支水我交返比佢的好兄弟!

由於我的出發時間係2:29 pm,所以只有睇往其他人一個一個咁出發!而無聊的大家除了抽/拉根,就係影相啦!



我地件定向衫真係好厲害,著到個個都好Fit,而且比我發現原來亞猩個頭係大過個身ga .... ^^


好啦!等左一段好長好長的時間終於到我出發啦!

繼續收看:
中距離篇~我的700分

沒有留言:

張貼留言