2009年12月26日 星期六

26/12/2009 兩岸四地錦標賽~短距離

第二天起身,梳洗完後行出廳,已經見Jason 同亞源,前者因為工作,後者應該因為要煮早餐!



但係之後再出來才發現原來亞源佢咁早在廚房,原來只係煮比自已食...可惡到極!



可憐的我地,係要等呢位人士食飽啦,我地至有得食...咦?點解好似身份調轉左ga ??



食早餐的時間,我問返夫人佢地昨晚聽不聽到碗筷聲,原來夫人佢地都聽到,但係都同我一樣唔想行出來看個究竟,故此大家都猜想“莫非係亞源良心發現,擔心明天煮唔切早餐比我地食,所以晚上洗定碗筷先?”但係好快,我地呢個“天真的想法”變幻滅啦!因為原來真正的好人係B’s Kit,佢擔心明天大家好趕,所以一早洗好先~!抵讚!

之後我們確定“只係拎早餐出來的人是亞源”!一講到呢part 源兄個樣開始唔滿意la wo !



今天我們的早餐有“芝士腸生菜公仔麵+烚蛋+餃子+橙汁”都好豐富ga!



吃飽之後,我地在個靚靚露台前面影張大合照,就開始搭車去比賽啦!



我地在巴士站送別了亞源後,便搭的士去賽事中心啦~



今日的賽事中心係南門,我們七人分兩架的士去,原本打算我,B&Kit一輛的士,另外4人又一架,無啦啦臨開車時,Bruce又上左車,笑死我同B,因為佢又一次唔理佢老婆上左車,這刻又令我想起上次在大棠幫手的時候,我同夫人架車仲有一個位,點知夫人居然叫左查理斯都唔叫佢老公跟車一樣~佢兩個就真係呢...





結果我地一早去到,唔係影相又打發等另一架車的時間呢~



等齊人啦,可以入去啦~去到大閘門口,呢班大鄉里又要影相!


之後我地發現公園入面有好多流動Maker呀~原來係國內旅行團的團帽,呢刻我地都提醒大家,唔好認錯呀!



今日有兩場上午係短距離,下午係百米定向賽。而兩場比賽的賽事中心係唔同gei!

上午的賽事中心係個白林內,唔知點解會長居然帶埋張吊床來,其實呢度周圍的樹都好幼,唔似外國咁,眼見佢地掛落d幼樹上,總有點心痛,最係都係叫佢地掛燈柱好啦!



短距離的賽員須知話要著護腿,但去到大部份人都冇咁做(跑完之後我都後悔聽佢講)我係YAOC內最遲出個位,其實後面仲有Jason,所以出發的時候,大家都走得七七八八。



其實我唔係好喜歡Start呢個場地,因為除了我頭頂有樹枝頂住之外,相的右面其實仲有好多大石阻礙賽員出發,有危險!其實上返少少,幅地平坦些,空曠些咪仲好!



一開始,我都好似好順咁,但係跑跟本唔係我專項,我可以跑,但點跑都唔係快個種!基本上全程都冇lost到,但係由於好多時候我都係跑大路,唔係跑外圍,故此比人慢了很多,而且成日都好似未適應張圖咁樣!



pt.1-pt.11都好暢順,去到 pt.12時,無啦啦前面位賽員比人捉住左,我約聽到佢話叫佢唔好入禁區~我於是望一望張圖,無呀~付近邊有禁區呢!(因為我當時淨係以為用紅線斜間才是禁區~完全忘記了鴨屎綠都係係公園賽禁左),所以我見前面班人都咁樣路線去,我又跟佢地咁樣路線去tim~!(佢冇理由咁多個一齊DQ卦!)之後都冇乜特別,只不過臨尾個幾個point的code係順次序去,所以好好記!但係我依希記得最後應該還有一個point,就係咁,我突然間迷失了!去到尾二個point之後望左兩次圖,再等多一等,睇清楚先知道原來就係前面個100結果,我又慢了!




打完point後,大會唔比賽員離開,而且仲收埋張圖,結果大家都唔知點樣傾返頭先跑成點!

但係有樣野就係大家都好擔心會比人DQ,因為原來跑的時候大家都唔記得左公園賽入面鴨屎綠係唔係得ga…故此我都好擔心~因為我跑緊的時候的確見到有人被人捉住了!那麼我與他也是同路,唔通我都會!?



(當成績一出的時候. 我地都走去睇下有冇比人DQ)



在好擔心的情況下,最後出發的Jason都返來,佢話大會DQ左佢,所以佢特登打漏一個point,自已DQ自己,佢“自以為豪”的行為跟本我一點也不欣賞,沒有體育精神!結果夫人佢地就為佢的死而舉行葬禮啦!(不過我認為自殺的人使唔抵可憐,而且唔應該用呢個蓋旗儀式ga)



當然唔抵可憐啦~你看文太佢隻腳傷成咁今日都繼續完成埋場比賽,佢呢d冇病冇痛走去自殺~文太好野~!


接著大會終於派圖啦~不過有點兒亂呀!


睇睇張圖先!



講完場比賽,大家都去看看有乜好野買先!


大家買完野影埋張大合照,就要轉移地點啦!



跑完上午,下午的百米要轉移到另一地點,故此我們也在外面吃點東西,一路行都有人影,真好呀~!


在兜兜轉轉了好多間食店後,最終我們揀了麵店。











我叫左個牛肉麵餐,有個牛肉麵,一碟牛肉同埋配菜,但係我真係唔想食得太飽,因為下午仲要跑,我唔想胃痛。就係咁,佢地又話我浪費食物啦!










食飽之後,我地又行返入去,進行下午的百米賽啦!




繼續下午:迷失了的百米賽

沒有留言:

張貼留言