2009年9月20日 星期日

上上落落的牛寮賽

今日比賽地點係牛寮,在別人口中話係熟到爛的地方,但呢處都係我第二到咋~第一次仲係06年亞太賽的事...

今日自己一個提早上山,冇跟大隊上牛寮,因為有特別任務~要影Feature,教練班用呢!(不過唔跟大隊係會有報應的.....省略~事後仲要比佢地話我功力唔夠深厚) =__=

去到賽事中心,當我正考慮在邊處做地頭的時間,油山換水的隊友都到左,就係咁,好安心放低行理在他們的地頭之後,去影野啦!
今日對腳的傷口(可參看愛靚唔愛命篇)剛剛結焦,但行起路都有少少痛,不過我相信跑完之後,0的傷口應該全部又開曬啦~!>__<

一段時間後,人仔已經到七七八八,數數手指,先發現今日有好多人都有來玩,一張大合照後,大家都好輕鬆的情況下出發,而且仲開盤,到底夫人今日會唔會DQ呢?

排隊等出發期間,我見到身後的Jacky用隻手拎住支水,我仲“下”了一下,點知前面個幾位女士又係個個帶支水~可能係上次的陰影吧!佢地仲叫我帶埋一份,我呢位懶人一於少理,不過都行返去飲多兩啖水。
起點-pt1
今次大會出發方式採用先登記法~相信會安全少少。由於我和夫人佢地成班人差唔多一齊出發,結果一開始就少不免集體創作,呢班女士一開始已經問,呢條路係邊?唉~我一路話信我啦,下面係大路呀~你睇下亞Ling同Jacky都係下面,佢地至信。
Pt1-Pt2
第一個Point唔難找,但問題係下一個Point,我一心以為亞B會同我一樣數完第三條河就直上,但結果佢都係揀左做安全派。而且夫人佢地仲好冷漠地說“你自己一個行呢條路啦!”~ 當時我心諗,如果咁樣行我衰左,會比佢地笑好~!都係唔好咁勇,跟佢地行大路穩當少少好。在平路上,我還可以跑下,但一上樓梯,就好累啦~打完POINT才發現那處樹林,並不是太綠呢,應該可以過~唉~總之就好後悔啦。(Ivan 由林過只係用左2分鐘...)

Pt2-Pt3
基本上冇得簡,只有直接去,集體創作有好有唔好,好的係當你錯的時候其他人會提醒修正,但唔好的就係其他人的決定會影響自己的判斷,就係咁,我們一行四人就開始落山啦~落的時間都有想過係咪要咁低,但見亞John一馬當先咁落到底,再過埋河,我們就好順理成章咁過埋去,直至去到一個山咀...當時我們以為過了個山咀便到Pt.3,但亞飯突然一句方向唔對,我們就停下來了,只遠遠望見亞B同亞John繼續在咀上走來走去。自己停下來的時候,自已再打一次bearing,發現真的不對,在四周圍望地形之際,又見到個女英精賽員走左過來,咁即係點呢,精英都錯?之後佢又在我們的位置附近尋尋覓覓了。 周圍望之際,遠遠見到男精英賽員,佢話佢唔用指南針,係數窩數過來的,唔通連數窩都數錯?在大家迷迷糊糊之際,終於定了地圖,才發現走了不少路,20min咁就用左啦~呢20 min簡直磨滅了我不少體能...(事後才發現,不少定向老手在這裡也“失手”)

Pt3-Pt4
20min的體能消耗簡直可憐,之後上Pt.4還要好努力咁爬返上山,打完Pt.3之後再打bearing確定方向,就不斷上不斷上啦!當時我還聽到後面亞飯問“我依家係邊?”,平時我聽到呢句,我都會停停睇睇圖,但今次冇,因為只要爬返上大路就得啦,所以好努力咁爬。最終都上返大路。

Pt.4-Pt.5
Pt.5唔難,而且見到Clive係前面,唔使睇圖,望住個人做attack point Cut入去打point走人。(不過因為我唔係由路入去,路途中聽到比兩位青年人話我冇公德心~踩死0的草)

Pt5 – Pt6.
先落返賽事中心,飲啖水,之後過去Pt.6,沿路入去,回頭見到飯同糖啦~!

Pt.6 – Pt7 ( 由呢個Point開始,一路都有位勁人係左右~我諗佢好耐冇練跑,雖然睇圖好準,但一路行都聽到佢喘氣的聲,所以一路都同佢距離好近)
打完Pt6 走出大路再睇張圖個Pt 7,見到Clive行大路,我個心諗唔想再犯第二個point的錯(兜大路),結果由山窩爬上去,唔係太難,不過好多蜘蛛網,行行仲有隻大蜘蛛於樹間,如果唔係趴低少少,個頭頂就不知不覺多左隻蜘蛛都唔知啦!

Pt7 – Pt.9
沿山窩落去,冇乜特別(最緊要記得打point~!)

Pt9 – Pt10
剛剛落完山,又要爬上山啦,好鬼辛苦,但由於有勁人係左右,結果唔係好使睇圖,睇佢就得啦。

Pt.10 –Pt.11
沿路去,見到直昇機亭,再落去山窩。

Pt11 - Pt12
繼續沿樓梯落去,個Point都好明顯。

Pt12 - Pt13
我見糖先上大路再落去,於是跟佢,但落到差唔多point位時見到Ivan佢由不明顯小徑cut落去,快好多呀~!

Pt.13 - Pt.14
又要上山,好鬼辛苦!又上又落,簡直消磨意志。途中比我見到夫人(佢去緊Pt.10做乜行呢條路?)
Pt14-Pt15 
又要落山,沿頭先條路落,再由大路去。

Pt.15- Pt.16
又爬上山,今次終於唔同勁人同路啦~我行地圖上有繩個條路,條路好靚,但又唔係好明顯,結果得我一個行呢條,但上到頂位,又遇到勁人,佢問左我一句,沿路係咪有條繩?我答佢,係。仲好靚。之後我地又繼續“行” .

Pt16 – Pt17
沿山咀落,仲比我見到Bruce游緊,之後佢都好醒目,跟埋我地去打Pt17。

Pt17-Pt18
冇思考過,直衝落大路跟隨Bruce打point,走人,去到橋位見到周生浸緊水(我心諗,0的水冇啦!)

終於返到終點,不過...好慢!好慢! >__< 返到去,亞B第一時間話佢打漏Point。唉~咁辛苦走出pt 3 結果死在Pt 8 。

其後其他人都開始返來啦! 如果計分,用第一名時間計,只係得500分,唉~點玩Ranking!

就因唔服氣,結果原本唔想玩第五場,現在都去埋,希望跑返好0的啦。 不過今次好多高手都死在pt.3!

後記:天生天養 http://juliechiu1008.blogspot.com/2009/09/blog-post_2729.html

3 則留言:

  1. 你當我係attack point抑或你想attack我?? 怪唔得我一路玩一路feel到咁大殺氣... 等我仲一路以為有恐龍...

    同埋我懷疑我由7去8見到阿B... 因為我由第7轉左去第8時見到前面有個著灰衫既人不斷向前行, 搞到我都望左下圖先夠膽轉入谷...

    clive

    回覆刪除
  2. 我今天特意從pt2出發去pt3, 其實不難, 到達第一河谷後再上咀, 到第二個河谷再上便成

    回覆刪除
  3. 如果比我去多次,我都應該唔會咁大錯,一大班人一齊去有好處亦有唔好處......不過失手呢樣野一般都係預計唔到.可況我經常發生!

    回覆刪除