2009年9月11日 星期五

一級定向教練班

早前被說得熱烈的一級定向教練班選拔,最終都已經塵埃落定。昨晚的課程亦開始了!

事前風波

由於個班不是每年一次,故此一出課程已經有不少人士有興趣報名,當然我也不例外。個班報名要求係要十八歲總會會員,持有第三或第四階段證書,屬會推薦,活躍定向人,還在兩年內的排名賽二場取得650分等...還有準一級教練優先。當然我知道合乎資格的人多不勝數,就連SOC也有4位!據大會消,息實際有18報名。我報名時其實都好險,因為我好努力才找回張第三階段證書,當找回啦!又唔見左張急救證書。但份報名表又有急救證書編號一欄,由於急救證書唔係報名必需,所以我只係抄個編號交比佢地(個編號我係自己份resume有紀錄的)但到八月,OAHK又叫我補回張證書啦~!唉!結果我花了一整晚將間房番天覆地才能找回!至於間房.......星期六才收拾吧 !

等了又等~~~~!!!

完成截止報名之後,等了一段時間也收不到任何消息~即係點呢!最終在八月中收到總會個電郵~電郵內容是通知本人合資格進行甄選。其後得知有人因為合乎資格但又交唔到副本,就係咁冇左啦~!而且仲要比左$100總會補返份證書!!好多人對此持不同的講法,但講真,我雖然為那位人士(X君)不值,至於佢係咪比人玩就見仁見智啦!總會都保障做足準備報名的參加者,尚算公平!

"教練"我不愛你

甄選分兩日進行,第一晚係筆試及面試,當晚應該有13人合資格,本身以為13人選12人,選唔到個個都好樣衰,結果都有拼命去問下人,至於溫書就始終覺得要睇的當然會睇,唔想睇的也不會記得。當晚出席的就只有10位,但教官(三級教練有至少6位 ) . 由於得返10位,咁係咪唔使擇呀?

筆試是考定向歷史,圖例及技術,其實唔係太難,但有樣野~就係筆試話明:答對有分,唔答冇分,答錯扣雙倍分。基於扣雙倍分的原則,都唔係好敢答!即使長少少的題目,都有點保留,例如“試說出指南針功能四點?8分”當時我諗....點知佢地的Model Answer同我想的有冇出入嫁?!唔好寫咁多好似安全0的. 考完呢部份,還有第二部份筆試,要繪一條比Level 2的學員玩的Course包括提示符號同埋你set course 的原則/目的 .....

去到第三部份係面試.教練分兩組進行,佢地安排一些唔熟你的教練問你問題(我呢類小薯仔,應該冇乜教練識我啦,唯一唔使叫名都知我叫乜的就只有獅子教練)我係第一個入去的,去到有三位教練,獅子教練、高教練同埋威教練,一入到去.氣氛一沉,一個不停笑,一個又一直唔笑,另一個又想笑但又唔笑。即係點...我答的不是最好,但是當時我的腦真的就只有這些說話。

當晚在緊張的氣氛下完成了,在考試後聽大家的說話語氣中,大家也有點害怕的感覺,有害怕辛苦!有害怕沒時間!有害怕失敗!

但我相信心切也只好完成星期日的技術測試才想吧!

又有少了一個

星期六上午收到OA電話,問下午測試可否改做上午,其實由於有10人,故此我們抽籤分了上午和下午進行,我. Leon . Joeshpine 及另一位霞姐是下午的,但收到電話咁問,我隨即答冇問題之餘還多口一句:點解??原來Joeshpine退出了,但可惜由於Leon唔得閒,結果兩位女士們又要就佢在下午才進行。

去到回歸亭,獅子教練已經派試卷,1)指定放point 2)放自已條course 3) 收人地條course 全部限定時間,基本上有限定時間,只要我唔遲返來就得啦,所以我唔明另外兩位點解要咁快。

今日我只是普通戶外look,但另外兩位就係專業定向look,當時我心諗,佢地條course唔係咁甘呀,偷偷看了一下,啊天呀~!點解呢兩位人兄咁殘忍,level 2跑?收point條course係抽籤決定,不過無論點,我都係死!

在指定放point,一個係山窩,一個係山咀,原來放point 比打point更大壓力,打point的話只要去到,就可以周圍望下,但放唔同,總是好似放得不對勁,即使去到附近,但總是怕,結果我花了30分鐘才回到集合點~大會比45分鐘我地放。

錯了

之後放自已條course,先前獅子教練話可以比我地修一下,但最終比吳先生否決了!我們還是自已解決!我一路去,只是憑記憶放,當中我有一個point在大石,於是個腦就不斷想著大石,結果見有大石,就急不及待放了,之後好努力咁爬過個山,落到山再睇圖,死了,原來唔係第一粒石,是放在第二粒石,但由於當時差不多放完,而且又唔願意再爬過個山重新放過,之後又再爬多次返來,結果我放棄修改,只想回去時通知教練我改了point,一返到去,我自首向吳先生說,我有個位放錯了,改了地點,但佢一句:唔好影響我,等其他人收point先講!

好!就等收point,我收leon條course,足足滑了三次,吃了3個蜘蛛網,佢自已放point都叫我某些位唔好直接去(當時我心諗,你都知死呢),結果我好可憐咁花了50分鐘才回來,真的很辛苦呢,因為佢條course臨尾先要人不斷上山不斷上山,想死!

至放我條 course的大石point,當然他們找不到,最終我告訴了他們我放了在地圖那一個位置,佢地話好在我都佑自己放錯的位置,而且又問我點解知到錯唔放返好佢.......結果我還是辛苦地帶霞姐上山再找多次。好累啊!

我還以為一定被他們罵,但佢地又冇罵我,還叫我上level 2要練好體能。而且最後還每個人派12個marker,話我地上班時用~呢句說話係咪即係收我地呢?? ^^

最終我們一行9人也收了。

餘波未了...

在一級教練班甲部運動通論,OAHK在報名表上有平日上課和假日上課時間選擇,最初我當然選擇星期六、日才上課啦,但結果OAHK打電話來告訴我們,原來上星期六、日的課是沒可能的,要求我們改上平日課,當時我真的很忿怒,因為如果一早知道日期相撞,點解又會放在報名上呢??

若上課的時間沒有選擇,其他人就可以知道時間唔得,咪唔報名lor。但現在卻要考完試先話比你知你擇的時間唔得,咁都幾”無謂”!

結果我還是在心心不忿的情況下,罵了OAHK職員幾句,但無奈也要死死地氣選擇上平日課~星期一至五要我晚上七時正去到烏溪沙,難啊!

1 則留言:

  1. 做教練是要作犧牲的了, 我為了上二級教練課, 婉拒了公司港澳定向賽的邀請, 都好無奈

    加油!

    回覆刪除