2009年9月13日 星期日

913 郊遊日

昨天收到夫人電話,話去郊遊!由於我沒在意他們的說話,所以今日出發時,我還記不起什麼時間集合,打完電話問完先醒起,又唔記得在那裡集合,結果又一次樣衰衰咁再打多次。

去到集合地點附近,但我又唔知在那一個小巴站等好呢?結果還站在有風扇的位置等好,等等下見到一名定向人“成坤”,他當時向我打招呼,回應他後,我的心在想,乜佢原來住附近ga ? 今日冇定向,做乜佢又著定向衫咁怪?
結果他過了來,問我乜Bruce未到?0我~謎已經解開啦,原來他也是Bruce約的(但點解要著OL衫呢 ? 謎 )。等了一斷時間,他們終於來了~一看好多人啊!

我們在小巴站等了很久還未有車,結果由一輛本身唔經那邊的小巴載了我們前往,唔使5分鐘,個司機問我們是否要落車。當時我心諗“下!唔使咁快呀!”.結果真後好快咁我地又落車啦~之後就開始行。



其實今日真的有種去野餐、郊遊的感覺,本身想帶埋薯片,糖,但又怕被佢地話我,結果都係帶支水算啦~!我地一路行一路都有好多狗不停用佢地的聲音歡迎我們,好彩他們全部也在鐵絲網的範圍,對我們也沒太大危險。行行下我地就兵分兩路啦~一條會遠少少,另一條就直接好多,我行較遠少少個條。條路以經唔似地圖,一向睇慣圖的定向人都行錯,我地在無數的錯誤中,最終返回安全點。

最後到達大家集合的地方。去到見到夫人佢已經半死啦~但其實我地好似一直也在行平路......=__=


在休息的時間,我們也玩了起來~!


休息完之後,我地要面對的係一個上山路程,可能熱,又或未準備好,結果行上山也有點辛苦!



上到山上休息,很舒服啊!但夫人就好似死死下啦~!


我都唔明佢兩公婆,兩個人只帶一樽500ML的水,原來Bruce話見到支水只賣$3.5,但去到七仔就變左$7.5,嫌佢貴,唔買!結果難為了大家~!休息完之後會繼續行,我都好想跟~但眼見夫人都好似冇命,算啦! 做下好心陪下佢啦!結果偉大的女士們就回程啦,而男士們就繼續行。Harbour話“點解上左山又要落返山,好似好傻瓜”係呀!我都有咁的感覺。


出到市區,飲了一罐可樂後,醒曬!之後沖埋涼~我地等班男士等得唔耐煩,結果佢地仲著件新衫影相!! 之後大家再去食個Tea.7個人叫9個餐。咁我又肥左啦~!


回家時發現個天好可怕,有點似世界末日的感覺。估唔到大巴士真的有先見之明,取消了今晚的宣傳片拍攝工作。

沒有留言:

張貼留言