2009年4月9日 星期四

LONG VACATION

又開始我的復活節long vacation了!有成個幾星期假可以點用呢?基本上放假最後個兩日都會返一返工作室,因為仲有27號個場!有假不如去去旅行,但呢個時勢,都係唔好係黃金時間浪費金錢,留番0的非黃金假期去做流浪漢都未遲!(不過我都幾羡慕我細佬,佢今日又去左四川做義工啦!佢都好長情,每次都去唔少呢0的地方,除左心態之外,我諗個機構(worker)要做得好好至得-細佬佢一直都跟緊“B仔記”-有關國情交流的小組,數數手指都三四年啦!每年有乜大節,佢都跟/自組義工團北上,或許這已經成為了他生活上的一部份)。

至於我的假期除了一些基本活動外,這個假期就繼續我的JC大計。我相信每個人都有一個夢想,但又有幾多人真係為夢想而努力過呢?或者現實生活往往會形成無數的限制,不能成事,又或者因應生活的轉變而改變了最初的想法,老了的時候總會羡慕他人。JC都係我由中學開始的夢,直至現在都出左唔少作品,定向衫都有一件,不過做左短袖,出過一次場,就已經再不見天日了!明天都會再去一去長沙灣再揀一揀材料!

(以下內容都係之前想打的,但因為實在太忙啦,只好現在才抒發下啦)還記得早前有單議員粗口事件,坦白講,我對呢某些人士都持有偏激的態度,成日都冇事生事,前排四月一日我那邊個個都係咁,話說我屋企隔離的西鐵站客戶服務中心係設係我屋企那邊出口(簡稱東面出口),住西邊的人要客戶服務,都要去到東邊,結果三月開始試行將東邊移到中間,但個班“自稱為民請命的士”開始不滿,簽名行動抗議,話改了地點對東邊人士造成不便,結果四月一日仲成班人坐在門口抗議.我返工路過,見到佢地的行為忍唔往講左一句“唔通行多幾步方便其他人唔得呀!”係,我就係唔明佢地點解會冇呢個想法,唔好冇事生事,做多0的有建樹的事啦!

沒有留言:

張貼留言