2009年4月19日 星期日

在大大大雨中的接力賽

又一次證明個天係唔鐘意我~!

今日一早起身第一時間睇下天氣報告,結果冇雷 , 啊 啊可以比賽 !去到黃石碼頭 , 落了一段微雨之後 , 居然比我見到個久違了的太陽 , 仲以為天都眷顧我們一班可憐虫, 但去到灣仔之後, 又落雨 ! 去到賽事中心仲超大雨 , 賽事中心位於灣仔西面營地 , 特點係只有一個避雨停, 當然 , 賽會必己佔用, 四野無物 , 都唔知邊處落腳好(最衰我冇帶營啦) , 與隊友找落腳點時路過YAOC, 見佢地起緊Shelter,童軍病又發作 , 走左埋去想幫手起 ! 結果見佢地成形,就走啦 (臨走前,本身有諗過寄舍在他們內, 但見他們也十分狠狽 , 打消了)~! 最終我與隊友及他的學生註紥在洗滌間有頂地方內 !

就快開始 , 走去睇大會demo , 因為今場是接力 , 越野及百米定向, 見到個百米場地 , 都好壯觀 ! 睇完Demo , 就返去準備 ! 返去的時候 , 比我見到啲野 , 結果我直就開始遊魂啦) ~! 隊友文迪第一棒 , 我見佢跑緊返來, 已經急不及待入去接棒區 , 但等的時間總是好長好長 , 當我接棒的間候 , 雨落特別大(基本上雨一直時大時細咁) , 接完棒後 , 去取地圖 , 但好似找不到一樣(遊緊) , 幸好有人提 , 取了圖繼續跑 ! 打完第一個point基本上已經全身濕 , 本身都避下水tum,但都有啦 , 見水tum都走埋上去 , 1去2由大路去 , 冇入林, 因為今場要安全為本 , 3去4我出事 , 因為雨落得好大, 雖然我有帶cap, 但副眼鏡都好似睇唔到地圖 , 去4要入小路, 但我見唔到有分叉路 , 結果去了左面小路找 , 見到好多人都周圍望 , 結花了很多時間 , 最終才糾正 , (回程看地圖時才發現有兩條小路 ........). 最終一路遊魂 , 完成第一部份. (故此應該係我害我組時間).百米向首要準 , 結果我全程都好似冇乜跑過 ! 去到中段 , 有一個制控點由東面角 , 再打西面角 , 感筧上好似穿過一樣 , 好冇打錯 ! 但如果唔加圍欄 , 應該會難好多 !!最終花了55分鐘才完成(冇計,又犯錯,殺了我吧) ...... 但由於未扣減在接棒區等候的時間 , 成績紙上顯示了一個鐘再多少少

今日淋雨淋了多小時 , 第一次在泥 , 雨 中比賽 , 幸好回家後沒有生病 !!!雖然未睇成績 , 不過都知該輸在我身上! 隊友們對不起 !

沒有留言:

張貼留言