2014年9月7日 星期日

凡事多行一步

凡事多行一步 結果你不會估到

從沒想過一段由銅鑼灣至元朗車程上,
我入了33個電話號碼,
原本只打算作為課程時的消息發放及提問,及後作活動宣傳,
所以所有號碼就只有代號沒有聯絡人的名字。

世事就是這樣,
從沒想過,這些代號帶給我一個又一個志同道合嘅新朋友,
同時在我重新訓練時,得到一個又一個的提點。
一個又一個由代號被我補回你們的名字及卓號。(其實我真的記得大家的名字)
因為課程完結,我不再是教練,
他們也不再是學員,
是對手,是戰友,是朋友。

倒轉看,或許唔係我呢位麻煩人,
如果他們在課程結束後退出群組,
唔知佢地又會唔會咁積極去接觸比賽呢?
又唔會唔有個空間比他們繼續互相分享和聯系呢?

世事是相對的,你感到獲益的同時,
別人或許也因為你的推動而獲益,
所以大家,多分享,多幫助!!

凡事多行一步,結果你不會估到。。。



沒有留言:

張貼留言